PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Pixiedust: Miami - Orlando, februari 2013



pixiedust
29-11-12, 21:52
Op 15 februari vertrekken wij weer naar Florida. Omdat we maar kort gaan hebben we een beetje een planning gemaakt. Niet dat we daar ons exact aan zullen houden, maar op die manier weten we wel wat we allemaal kunnen doen. We verblijven in een Townhome.

Hier staat onze planning wat uitgebreider: http://www.floridafun2013.blogspot.nl/p/planning.html

In het kort is dit wat we willen:
vrijdag 15 februari: aankomst Miami
zaterdag 16 februari: Miami (Beach, Coconut Grove, Key Biscayne?)
zondag 17 februari: via Shark Valley (of Merrit Island) naar Orlando
maandag 18 februari: shoppen
dinsdag 19 februari: Disney hoppen (Animal Kingdom en Epcot)
woensdag 20 februari: westkust (strand, Clearwater, ...)
donderdag 21 februari: Disney (Magic Kingdom, Hollywood Studios)
vrijdag 22 februari: shoppen
zaterdag 23 februari: shoppen + startnummers ophalen
zondag 24 februari: Princess Half Marathon en daarna heel snel naar het vliegveld voor de terugreis
maandag 25 februari: back home

Het wordt een druk weekje...maar we hebben dit eerder gedaan...en zullen volop gaan genieten!

Hans uit Koekelare
01-12-12, 22:01
Het wordt wel heel druk, zeker de eerste dagen.
Dan is het wel relaxter, behalve de halve marathon, geniet er maar van.

pixiedust
02-12-12, 18:21
Het wordt wel heel druk, zeker de eerste dagen


We gaan in Miami lang niet alles doen wat er op onze blog staat...dan zouden er 36 uur in een dag moeten zitten....nee, is maar een ideetje wat we zouden kunnen doen. Waarschijnlijk wordt het South Beach en Key Biscayne (ben ik nooit eerder geweest...ben heel benieuwd) en lekker eten, misschien beetje shoppen...maar that's it.

De halve marathon wordt trouwens een race op zich...we moeten nl. om 9.30 uur al inchecken ... we verwachten zo rond 8.00 uur te finishen. Snel, hop de auto in...en naar de luchthaven. Daar kleden we ons dan wel om...maar is wel een beetje spannend.

Hans uit Koekelare
02-12-12, 19:15
Het zal een echte race worden!!!

trails
03-12-12, 07:15
Jullie blog is zóóó leuk gemaakt!!!
Complimenten!!!

pixiedust
03-12-12, 08:24
Jullie blog is zóóó leuk gemaakt!!!
Complimenten!!!

:oDank je! Wat leuk om te horen!

trails
03-12-12, 09:24
Net even jullie Parijs tripje gelezen, wow. Over 4 jaar mogen/moeten wij weer (paspoorten) en dan zal ik jullie blog zeker nog eens lezen!! Prachtig ook, die foto's!

Tini
05-12-12, 23:07
Heb even je blog gelezen en ben bijna buiten adem. Behoorlijk vol programma met toch ook wel lekkere relax momenten. De laatste dag zal spuer spannend worden. Nog veel plezier met alle voorbereidingen. Ga jullie volgen.

pixiedust
06-12-12, 09:51
Heb even je blog gelezen en ben bijna buiten adem. Behoorlijk vol programma met toch ook wel lekkere relax momenten. De laatste dag zal spuer spannend worden. Nog veel plezier met alle voorbereidingen. Ga jullie volgen.

Ik denk dat de trip heel wat rustiger zal worden dan de planning nu doet vermoeden...maar...we zijn er maar een weekje. Twee jaar geleden hadden we ook een lekker druk programma en we hebben daar toen volop van genoten...we gaan er dus gewoon voor :-)

Leuk dat je ons gaat volgen!

trails
06-12-12, 12:55
Wij houden ook van een actief programma hoor :D

pixiedust
25-01-13, 11:17
Tijdens het voorbereiden wilde ik even checken hoe lang het ook al weer precies was om van Miami naar Orlando te rijden. Om precies te zijn van Shark Valley naar de 192 in Kissimmee. Ik dacht dat de beschrijving ons sowieso over de Turnpike zou leiden...maar dat was niet het geval. De Rand McNally site voert ons over de 27 door de binnenlanden van Florida. Deze rit duurt een half uurtje langer dan de Turnpike... Ik ben over de 27 nooit verder gekomen dan Haines City (vanuit Orlando...). Dus deze weg is ons verder onbekend. Weet iemand of deze route de moeite waard is? Of is het een lange saaie weg?

chippie
25-01-13, 12:53
wij zijn afgelopen augustus vanuit Sanibel naar Kissimmee gereden over o.a. de 27. Het is inderdaad een lange weg, maar wij vonden het wel leuk om te doen. Saai? tja dat is wat jezelf verwacht. Wij vonden het wel leuk, af en toe ergens stoppen om wat te drinken/eten, soms hele einde alleen maar landbouw en dan weer gevangen die aan het werk waren. Kortom genoeg te zien.

cant51
25-01-13, 13:29
Stukken die saai zijn idd, maar ik vond het minder saai dan de Turnpike je krijgt ook een andere indruk van Florida, Orlando en Miami zijn super druk en als je daar rijdt zie je dat Florida ook anders kan zijn dan prekparken, winkelen, strand en zee, wij vonden het een leuke ervaring.

Michael66
25-01-13, 13:30
Over wat er allemaal te zien is langs de 27 is op dit mooie en uitgebreide forum uiteraard (haha!) een onderwerp te vinden:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?12019-quot-En-Route-quot-US-27

Met dan aan parttime Florida-bewoner en forumlid koenkamphuys.

(NB: ik heb -als moderator- je vraag aan je reisschema toegevoegd)