PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Charlene: met Fre, juni 2013



Charlene
27-08-12, 14:28
Volgend jaar gaan we voor de tweede keer naar Florida, bedoeling is om de gehele vakantie in Orlando door te brengen en zoveel mogelijk pretparken te bezoeken... De Disneyparken hebben we vorig jaar al bezocht dus hiervoor heb ik telkens maar één dag gerekend... De rest is voor ons allemaal nieuw... Zijn er bepaalde dingen waar ik te veel of te weinig tijd voor reken? En is het programma een beetje haalbaar of is het echt een beetje teveel van het goede? Bedankt voor jullie reacties... Groetjes Charlene

Dag 1 Brussel-Orlando
Dag 2 Relaxen / shoppen
Dag 3 Seaworld
Dag 4 Seaworld
Dag 5 Smorgens Aquatica/ smiddags relaxen
Dag 6 Relaxen /shoppen
Dag 7 Magic Kingdom
Dag 8 Epcot
Dag 9 HollywoodStudio’s
Dag 10 Animal Kingdom
Dag 11 Smorgens BlizzardBeach / smiddags relaxen
Dag 12 Relaxen /shoppen
Dag 13 UniversalStudio’s
Dag 14 UniversalStudio’s
Dag 15 Smorgens Islandsof adventure (Harry Potter) / smiddags relaxen
Dag 16 Islands ofadventure
Dag 17 Smorgens Typhoon Lagoon / smiddags relaxen
Dag 18 SmorgensGatorland / smiddags Titanic The experience
Dag 19 Relaxen /shoppen
Dag 20 Relaxen / shoppen
Dag 21 Terugreis

Ebelix
27-08-12, 14:58
Mooie planning. Persoonlijk zou ik dag zes een disney park doen en op dag 8 de rustdag nemen. Anders loop je 4 dagen achterelkaar in een park. Hetzelfde tussen dag 14 en 15. Geen Discovery cove?

Charlene
27-08-12, 16:47
Bedankt voor je reactie en de tips, misschien idd geen slecht idee om op dag 8 en 15 een relaxdag in te plannen... Discovery Cove doen we niet omdat we al drie keer naar Mexico zijn geweest en daar telkens met de dolfijnen hebben gezwommen... Of valt daar nog meer te beleven?

Ebelix
27-08-12, 17:33
Zwemmen met roggen en andere tropische vissen. Duiken naar haaien. Verder zijn er nog meer dingen. Kijk maar eens opd e site. Inclusief eten en drinken. De prijs is inclusief 14 dagen bezoek aan Seaworld of Busch gardens. Voor een paar dollars meer voor beide. Dit geldt ook als je niet gaat zwemmen met de dolfijnen. Het is het maken van een vergelijking meer dan waard.

Charlene
27-08-12, 22:56
Misschien idd eens een vergelijking maken of het dan niet voordeliger uitkomt, bedankt voor de tip :)

haitske
28-08-12, 11:54
Beste Charlene, Wat een mooie planning. Ben het wel eens met ebelix ivm de rust / relax dag. Dicovery cove zijn wij nooit geweest, dus kan ik niet over me praten. In 2005 hebben wij ook praticsh alleen maar pretparken gedaan, zijn toen ook nog een dag naar KS center geweest en in 3 dagen tijd naar miami, de keys en everglades, dus heb zelf niet echt het idee dat het te veel is. Wij zijn wel echte doeners en houden niet van stil zitten op dit soort vakanties. Al zal dat volgend jaar iets anders worden met 2 kids. Groetjes, Haitske.

Charlene
28-08-12, 22:24
@ Haitske Bedankt voor je reactie... Ja die rustdag ga ik waarschijnlijk wel switchen, want 4 dagen na elkaar Disney doen wordt misschien wel wat zwaar... Mijn man en ik kiezen om het jaar naar waar de vakantie heen gaat, ik kies telkens activiteiten vakanties en hij kiest telkens relaxvakanties... Vorig jaar mocht ik kiezen en werd het Orlando, dit jaar mocht hij kiezen en werd het Mexico, volgend jaar is het weer mijn beurt en wordt het dus uiteraard opnieuw Orlando... Ik vind ook dat je uit zo'n vakantie alles moet halen wat er uit te halen valt en wil echt zoveel mogelijk gezien hebben... Maar als ik jou zo bezig hoor moet het dus zeker haalbaar zijn... Groetjes

Charlene
26-11-12, 11:50
Vandaag onze Orlando vakantie voor volgend jaar gaan boeken bij ons lokaal reisagentschap :) .... We gaan van 7 tot en met 23 juni, dus 17 daagjes.... We vliegen met Delta Airlines met een tussenstop in Atlanta.... De eerste 10 dagen zullen we verblijven op Disney grondgebied, nl in het Saratoga Spring Resort, daarna verhuizen we nog een weekje naar The Point Orlando Resort. Ons schema ziet er als volgt uit:

Dag 1 Brussel Orlando
Dag 2 Relaxen
Dag 3 Magic Kingdom
Dag 4 Hollywood Studio's
Dag 5 Typhoon Lagoon / relaxen
Dag 6 Epcot
Dag 7 Animal Kingdom
Dag 8 Blizzard Beach / relaxen
Dag 9 Relaxen
Dag 10 Veranderen van hotel, huurauto ophalen & Titanic The Experience
Dag 11 Seaworld
Dag 12 Seaworld
Dag 13 Relaxen / shoppen
Dag 14 Islands of adventure, The wizarding world of Harry Potter
Dag 15 Universal Studio's
Dag 16 Relaxen
Dag 17 Terugreis

Patrick
26-11-12, 11:55
Ik heb even de crowd calendar ernaast gehouden. Misschien kan je MK switchen met AK.

Voor de rest een prima programma! Hoop leuke dingen om te doen.

FloridaBE
27-11-12, 21:16
Dat is zeker een mooi reisschema! Je hebt dus toch niet via Disney geboekt? Ben je nu goedkoper uit of wat was de reden om toch bij het lokaal reisagentschap te boeken? Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik wel via Disney zal boeken.

Charlene
28-11-12, 11:24
Ik heb even de crowd calendar ernaast gehouden. Misschien kan je MK switchen met AK.

Voor de rest een prima programma! Hoop leuke dingen om te doen.

Bedankt voor de tip.... Ik bekijk het eens of ik nog kan veranderen want had die dag MK gekozen omdat er extra magical hours zijn....

Charlene
28-11-12, 11:32
Dat is zeker een mooi reisschema! Je hebt dus toch niet via Disney geboekt? Ben je nu goedkoper uit of wat was de reden om toch bij het lokaal reisagentschap te boeken? Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik wel via Disney zal boeken.

Ik heb enkel de vluchten, de huurauto en het tweede hotel via mijn lokaal reisagentschap geboekt.... Het eerste deel van de vakantie heb ik gisteren wel via de Engelse Disney site geboekt.... Heb het pakket genomen "Saratoga Spring Resort + deluxe dining plan + 14 dagen ultimate ticket".... Kom echt zoveel voordeliger uit, echt waar het scheelt me alles samen bijna 2000 €, heb een enorme korting gekregen op het hotel, het dining plan voor een heel degelijke prijs kunnen upgraden en dan nog een week gratis toegang tot de parken.... Direct na mijn reservering kreeg ik al een mailtje met mijn reserveringsnummer toegestuurd.... En slecht 100 pond voorschot moeten betalen.... Ik ben echt tevreden.... Denk dat geen enkel reisagentschap die prijs kan aanbieden.... Niet twijfelen, gewoon doen!!!!

Charlene
15-05-13, 13:30
Nog 23 daagjes, het aftellen kan beginnen :)