PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: VinMor



VinMor
24-11-12, 11:25
Hoi
Ik ben Vincent, 29 jaar en ga volgend jaar weer eens naar Orlando.
Ben sinds 2007 naar de volgende bestemmingen geweest:
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
2011: Las Vegas
2013: Orlando

Omdat Orlando al weer een tijdje geleden is, wil ik jullie mening in het forum willen weten wat ik daar zeker moet doen: Pretparken, Outlet centra, Eten.....en nog meer dingen!
Uiteraard wil ik jullie ook helpen met dingen die ik heb meegemaakt in de reizen die ik heb gedaan!

Groetjes!

Teleton
24-11-12, 11:53
Omdat Orlando al weer een tijdje geleden is, wil ik jullie mening in het forum willen weten wat ik daar zeker moet doen: Pretparken, Outlet centra, Eten.....en nog meer dingen! Hey Vincent, hartelijk welkom op het Floridaforum. Het staat hier vol met adviezen en tips voor een vrolijk verblijf in het favoriete vakantieland van de forumleden die je voor gingen. En alles keurig gerubriceerd zodat je alles gemakkelijk kunt vinden. Naar een ding zal je waarschijnlijk vergeefs zoeken: een mening over wat jij zeker moet doen. Het leuke van Florida is dat het voor ieder wat wils biedt maar wat de een misschien een fantastische attractie, locatie, eetgelegenheid of activiteit vindt, zal de ander helemaal niet op prijs stellen.

Wat wel leuk en leerzaam kan zijn, is als je je eigen plannen ontvouwt zodat daar op gereageerd kan worden. Zo voorkom je dat forumleden veel tijd en energie steken in, ik noem maar wat, een beschrijving van hun favoriete kitesurfplekje terwijl jij helemaal niet van plan bent om ooit te gaan kitesurfen.....Het komt voor dat een Floridaganger juist door die op- en aanmerkingen en gerichte tips zijn plannen aanpast. Anderen houden lekker voet bij stuk en trekken hun eigen plan, wat een ander er ook van vindt. Dus kom maar op met jouw plannen, dan is er vast wel een kenner die er zijn licht over wil laten schijnen!

trails
24-11-12, 14:09
Welkom Vincent! Ik ben wel benieuwd, ga je alleen naar Florida? En hoe lang en welke maand?

Iris1990
24-11-12, 15:11
Hoi Vincent!
Welkom op het forum, op het forum staat erg veel informatie. Ik ga in februari voor het eerst en heb al veel aan het forum gehad voor informatie.
Groetjs Iris

rolandino
24-11-12, 18:05
Welkom! Mooi lijstje al opgebouwd, genoeg informatie hier op het forum, en met je al aanwezige kennis komt het vast helemaal goed :)

Esther2013
24-11-12, 18:57
Hi, mooie lijstje, wij zijn ook al 2x naar SF en 2x naar LV geweest, sindsdien Amerika-fan!
In 2013 voor het eerst naar Florida en we hebben er heel veel zin in.
Ben benieuwd wanneer je wilt gaan en wat je wilt gaan doen. Lees eens wat reisverslagen, daar word je veel wijzer van wat je allemaal kunt doen!