PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mannie0104 (Amanda)



Mannie0104
20-11-12, 19:57
Hallo Allemaal

Mijn naam is Amanda, 26 jaar oud, en ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik met 3 vriendinnen volgend jaar een reis ga maken naar en door Florida. We gaan in October/November, en doen oa een cruise naar de bahama's vanaf Miami, meer staat er nog niet vast, dus we zijn druk bezig met informatie in te winnen over het hoe wat en waar...
We willen zo veel mogelijk zien, doen en ervaren :), dus leek het me wel leuk om mij hier alvast aan te melden en wat rond te snuffelen :P.
Dat was het voor nu :)

groetjes Amanda

Teleton
21-11-12, 12:28
omdat ik met 3 vriendinnen volgend jaar een reis ga maken naar en door Florida. We gaan in October/November Hallo Amanda & friends en welkom hier op het vrolijkste forum voor Floridavakantiegangsters. Strakke plannen hebben jullie hoor. En een mooie periode van het jaar ook! In Florida is zoveel te doen dat jullie aan een jaartje plannen maken waarschijnlijk maar net genoeg zullen hebben.....:rolleyes:. 't Is niet alleen zaak om de vliegtickets, de autohuur en de accomodatie zo voordelig mogelijk te vinden, maar wat dacht je van jullie keuze tussen de attractieparken, de zwembaden, de bezienswaardigheden en niet te vergeten de shoppingmalls? Maar al die voorpret is geheel gratis dus geniet er vooral van. En mochten jullie hulp of advies nodig hebben, dan is er hier op het forum altijd wel een vrijwillig(st)er die jullie verder wil helpen. Veel plezier met de voorpret!

Mannie0104
28-11-12, 12:49
Dankjewel! Ja de voorpret is er al zeker. We hebben al wel redelijk op papier gezet wat we willen zien en willen gaan doen. We weten nog niet waar we beginnen, maar de bedoeling is dat we in ieder geval Miami, Orlando, Tampa, Naples, Everglades en misschien nog key west gaan aandoen. Uiteraard willen we naar Disney, zwemmen met dolfijnen, een beetje winkelen zou ook niet vervelend zijn... plannen genoeg :). Oh, en we willen het liefst Halloween meemaken in Miami. Onze cruise eindigt 28 october, dus vanaf dan willen we een paar dagen Miami doen, met als afsluiter Halloween, dat lijkt ons ontzettend leuk om eens mee te maken.

Ta2 Gerrit
28-11-12, 15:45
Voor Halloween kun misschien beter weer verkassen naar Orlando. In de parken wordt het nog al spectaculair gevierd.
Er is op het forum behoorlijk veel over te lezen, zoals bijvoorbeeld hier over Disney (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?3043-Mickey-s-Not-So-Scary-Halloween-Party&highlight=haloween).

Njit
28-11-12, 16:10
En zeker niet vergeten, bij Universal.. http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/