PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: MitchelH



MitchelH
18-11-12, 17:00
Hallo allemaal,

Ik ben Mitchel en ben 24 jaar oud. Ik ben geheel nieuw met de USA en Florida. Ik ben nu bezig met het plannen van de reis naar Florida met mijn vriendin. Ik gebruik het forum om veel meer te weten te komen over Florida, zoals de hotels, vluchten en themaparken.

Teleton
18-11-12, 17:27
Hey Mitchel en vriendin,

Welkom hier op het forum voor de verwende floridavakantieganger. Je bent er inmiddels vast al wel achter dat Florida too much is en dat het lastig is om keuzes te maken. Maak je geen zorgen...als je eenmaal verslingerd aan deze fijne staat bent geraakt (en dat overkomt velen want het is een hardnekkig virus hoor, dat Floridavakantievirus) kan je nog tot in lengte van dagen terug en dan doe je gewoon wat je die eerste keer gemist hebt. Zo boeken veel mensen bijvoorbeeld een vlucht naar Miami om dan vanuit Orlando terug te vliegen. Daarmee bespaar je toch weer wat tijd en de kosten zijn gelijk!

Ook de voorpret voor zo'n reis is helemaal kostenloos, dus hoe eerder je met plannen en puzzelen begint, hoe meer pret je hebt. Voor vragen staan de hulptroepen hier gereed maar in de regel vind je ook al heel veel info als je de topics doorneemt. En mocht je ze nog niet ontdekt hebben; de reisverslagen zijn soms ook heel leerzaam. Al met al ben je hier aan het juiste adres, dus doe er je voordeel mee!