PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema MitchelH: Rondreis Florida Miami - Miami, aug-sept 2013



MitchelH
18-11-12, 14:10
Wij gaan voor de eerste keer naar Florida volgend jaar Augustus - September.

De tickets en de auto zijn al geboekt. Nu alleen de route nog. Ik ben al bezig geweest en al veel gelezen op het forum, en heb ongeveer de volgende route in gedachten. Kunnen jullie feedback geven of dit reëel is? En leuke aanvullingen zijn altijd welkom!

Dag 1: Aankomst Miami 14:10. Overnachten in Miami
Dag 2: Gehele dag Miami, Overnachten in Miami
Dag 3: Miami + Omgeving, Overnachten in Miami
Dag 4: Rijden naar Key West, Overnachten Key West
Dag 5: Zwemmen/Snorkelen + verschillende Key’s bezoeken, Overnachten Key West
Dag 6: Rijden naar Key Largo, Overnachten rond Homestead of Key Largo
Dag 7: Rijden naar Naples, Onderweg Everglades tour,Overnachten in Naples/ Estero
Dag 8: Fort Myers / Cape Coral, Overnachten in Bradenton
Dag 9: Clearwater / St. Petersburg / Tampa, Overnachten in Bradenton
Dag 10: Naar Crystal River, Zwemmen met zeekoeien + Relaxen, Overnachting in Crystal River
Dag 11: Naar Orlando, Shoppen, Overnachten Orlando
Dag 12: Universal Studios
Dag 13: Magic Kingdom
Dag 14: Epcot
Dag 15: Universal Islands of adventure
Dag 16: Animal Kingdom / Hollywood Studio's
Dag 17: Ochtend Pretpark, Middag Shoppen
Dag 18: Kennedy Space Center, overnachten in Port. St. Lucie
Dag 19: Ochtend relaxen, middag auto inleveren en vliegen naar Dusseldorf vanuit Miami
Dag 20: Aankomst Dusseldorf

De parken zoals ik ze hier heb staan is onder voorbehoud. 4 parken bezichtigen in de 7 dagen (Dag 11 t/m 17) lijkt mij beter, dit ook al naar aanleiding van reacties van forumleden.

Teleton
18-11-12, 16:34
En leuke aanvullingen zijn altijd welkom! Hmmmm...er lijkt op het eerste gezicht niet zoveel aan te vullen want het programma is al behoorlijk gevuld. 7 Dagen achter elkaar naar een themapark is bijvoorbeeld best wel veel. En als je twee themaparken op een dag plant (AK en DHS) dan maak je het echt (te?) bont want dat gaat niet lukken. Je hebt immers voor de meeste themaparken, zeker als je ze voor het eerst bezoekt, aan een volle dag nog niet genoeg. En vergeet ook niet dat het in augustus bloedheet en vochtig is waardoor je sneller dan normaal vermoeid raakt. Ook bij een halve dag themapark in combinatie met een middag shoppen, kan je vraagtekens stellen zeker omdat niet duidelijk is, is wie 'we' precies zijn. Wanneer bekend is voor wie we zo'n tocht bespreken, dan kan je wellicht wat meer gerichte tips verwachten. Misschien is het daarom een goed idee om de rubriek "even voorstellen" te gebruiken?

MitchelH
18-11-12, 17:04
Bedankt voor de reactie. Ik heb mijzelf voorgesteld in de rubriek "even voorstellen" . Ik ben zelf 24 en ga met mijn vriendin naar Florida.

Dit is een globale planning. Het is inderdaad best lang om 7 dagen themaparken achter elkaar te bezoeken. Ik denk dat we dan beter 4 parken kunnen bezoeken, verdeeld over 7 dagen. Is alleen moeilijk welke parken wel/niet.....

mickey
18-11-12, 17:16
Mitchell, dag 7 t/m 9 is een beetje veel van het goede. Bovendien is er in Cape Coral niet veel te bezichtigen.
ik zou er voor kiezen om deze dagen op een plaats te blijven en daarvandaan de stranden uit te zoeken ofzo.
Bijvoorbeeld Brandenton, hiervandaan is veel te doen.

MitchelH
18-11-12, 17:45
Bedankt voor de tip!! Brandenton is mooi centraal. Kunnen we mooi vanuit daar dingen ondernemen. Zal het aanpassen in mijn planning!!