PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Florida Keys Go-er: Florida 22 mei t/m 24 juni 2013



Florida Keys Go-er
16-11-12, 01:27
Vrijwel alles is uitgewerkt al zijn mijn dagen in Orlando nog flexibel hoe het eruit komt te zien.
Dus heb gewoon de verblijf plaatsen genoteerd plus eventuele reisdagen:

22 mei: Reisdag Amsterdam > Chicago O'hare > Orlando International
22 mei t/m 25 mei:Verblijf in Orlando
25 mei: Reisdag Orlando > Marathon *autorit*, met vroeg vertrek en vroege aankomst FL Keys.
25 t/m 31 mei: Meedoen aan een educatieve cursus genoemd DolphinLab bij Dolphin Research Center.
31 mei t/m 8 juni: Nog extra weekje op de Florida Keys, verblijvend op Duck Key
8 juni: Reisdag Maraton > Orlando *autorit*
8 juni t/m 13 juni: Verblijf in Orlando
13 juni: Reisdag Orlando > Washington Dulles > San Diego *vliegreis*
13 juni t/m 17 juni: Kort maar eerste verblijf ooit in Californie, door financiele redenen niet langer.
Is alvast een verkenningsreisje voor in 2014
nacht van 17 op 18 juni: Reisdag San Diego > Washington Dulles > Orlando *vliegreis*
18 juni t/m 24 juni: Verblijf in Orlando
24/25 juni: Reisdag Orlando > Houston > Amsterdam

Kijk er erg naar uit en ben erg opgelucht dat ik zo lang kan blijven, terwijl het eerder er nog redelijk somber uitzag. Wat minder divers.

Hans uit Koekelare
16-11-12, 20:03
Ziet er mooi uit.

Ebelix
20-11-12, 23:11
In mijn ogen heel erg druk door het continue heen en weer gaan plus nog vliegen naar het westen en terug. Niet echt mijn idee van vakantie.

rolandino
20-11-12, 23:17
Het is in 5 weken Ebelix, dus dan valt het denk ik wel mee, er zijn mensen die rijden de halve VS door in een aantal weken.

De week in Californië klinkt wat vreemd, en had ik in dit geval op het eind, of begin geplaatst, om zo de extra vliegbewegingen te beperken. Scheelt weer een dag. Maargoed er zijn dan ook weer mensen die voor een week vanuit nederland naar Californië gaan, dus is dit een prima tussen oplossing.

Florida Keys Go-er
25-11-12, 19:23
Het lijkt inderdaad wat aan de drukke kant, omdat ik inderdaad best veel reis. Al zie ik de reisdagen met de auto in Florida niet als belemmerend. De vliegreis van en naar Californie is inderdaad wel raar zo in het midden, maar ik richte me ook op de goedkoopste vluchtprijzen. Dus vandaar dat hij zowaar in het midden is beland. Om een beter beeld te krijgen wat ik kwijt ben aan reistijden heb ik dat even hieronder genoteerd:

Aankomst in Florida zal zijn rond 19:15 op 22 mei, dus kan
ik lekker direct naar het hotel en slapen, zodat ik vrijwel
direct in het goede ritme zit.

Vertrektijd op 25 mei staat gepland om 5:30 in de ochtend,
zodat ik daar voor 14:00 aankom. Helaas is dit wel tijds gebonden.

Dan 2 volledige weken op de Florida Keys. Dus daar ik niks druks aan,
wel bezig zijn maar op een relaxte manier.

Op 8 juni ben ik van plan om halverwege de middag te vertrekken
vanuit de Keys en direct door te rijden naar Orlando.

Op 13 juni vertrek ik naar Californie om 9:10 en kom in San Diego aan om 17:00.

De terugreis vanuit Californie naar Florida is "slim" gedaan,
want de 17e heb ik nog vrijwel een hele dag voordat ik terug vlieg.
Het vliegtuig vertrekt namelijk pas om 22:20 richting Washington,
uiteindelijk zal ik de volgende dag om 11:00 aankomen in Florida.
Dus heb ik daar ook weer een hele dag, ondertussen rust ik gewoon
lekker uit in het vliegtuig. Scheelt ook weer een hotelovernachting

Het is inderdaad ook verschillend hoe mensen hun vakantie willen indelen, ik bijvoorbeeld (blijkt maar weer) wil liever een beetje bezig zijn. De hele dag buiten liggen op een ligstoel in de zon aan het zwembad of strand kan ook lekker zijn, maar om dat nou elke dag te doen. Daarbij ben ik ook niet zo'n grote fan van shoppen.

Wel allen bedankt voor jullie reacties