PDA

Bekijk Volledige Versie : Auto huren 2013



Pagina's : 1 2 [3]

pumi1000
28-05-13, 21:39
Ik had inderdaad de berekening van National op hun website bijgevoegd toen ik vroeg of het klopte. Dat was dus het antwoord erop. Zelf had ik al geboekt op National site zelf. Heb ook reservering bij usareisen nog lopen.

Iedereen haalt de auto ook op bij verschillende lokaties, dus het blijft een gok. In hun voorwaarden staat dat als het om een fout gaat dat ze het kunnen annuleren.....

de jantjes
28-05-13, 21:39
@ elstar rechts boven zit een balkje met bericht daar klik je op en kan je het bericht privé versturen op FB

pumi1000
28-05-13, 21:40
kreeg antwoord, maar hoe stuur ik ze een prive facebook bericht????


Dat kan door het bovenste bericht te kiezen en niet het onderste. ( staat twee keer vermeld het woord bericht )

Njit
28-05-13, 21:50
Rechtsboven op Bericht klikken:

http://i.imgur.com/gIRkspk.jpg

elstars
28-05-13, 21:51
bedankt Pumi1000
en
Martijn!

Ben benieuwd, ik houd jullie op de hoogte!

elstars
28-05-13, 22:47
Beste allemaal

Zojuist bericht van National...

Thank you Mr. Brouwer. For reservation xxxxxxxxx, I can confirm pick up in Tampa on 31 December 2013, at 10:30 for a full size car, Chevy Impala or similar, with drop off in Orlando, 17 January 2014, at 18:00, including taxes, estimated charges of $165.54. For reservation xxxxxxxxx, I can confirm pick up in Orlando on 14 September 2013, at 10:30 for a full size car, Chevy Impala or similar, with drop off in Tampa on 28 September 2013, at 18:00, including taxes, estimated charges of $110.09. Estimated charges would only change if the reservation is modified by dates, vehicle size, change of locations, or added services. Please let us know if you have additional questions.
Safe travels! -Kat

Het ziet er naar uit dat het toch wel snor zit!

Fleurida
28-05-13, 22:58
Heel erg bedankt voor de info Elstar, had je bij je boekingen ook je creditcard opgegeven? Of net als de rest pas betalen als je de auto ophaalt?

elstars
28-05-13, 23:03
Heb al de gegevens doorgegeven bij boeking voor de fast check.
(rijbewijs nr, adres etc.en CC nr.) maar nog niets betaald.

Fleurida
28-05-13, 23:07
Ok, dank je wel voor de info, Savetime moeten wij nog invullen.

frankz
28-05-13, 23:11
zal je altijd zien, kom je twee dagen niet op het forum mis je deze mooie "aanbieding". helaas, nu maar wachten op een nieuwe fout of aanbieding (en het forum dus dagelijks blijven volgen).

elstars
28-05-13, 23:12
idd, ik zei fastcheck maar bedoel savetime!

hannie
29-05-13, 07:19
Er zit bij deze aanbieding geen gratis 2e bestuurder. Ik vraag me af als ik nou bij save time een 2e bestuurder invul of ze dan automatische het huurbedrag gaan verhogen met $,9,99 pd.

mblokland
29-05-13, 07:39
Beste allemaal

Zojuist bericht van National...

Thank you Mr. Brouwer. For reservation xxxxxxxxx, I can confirm pick up in Tampa on 31 December 2013, at 10:30 for a full size car, Chevy Impala or similar, with drop off in Orlando, 17 January 2014, at 18:00, including taxes, estimated charges of $165.54. For reservation xxxxxxxxx, I can confirm pick up in Orlando on 14 September 2013, at 10:30 for a full size car, Chevy Impala or similar, with drop off in Tampa on 28 September 2013, at 18:00, including taxes, estimated charges of $110.09. Estimated charges would only change if the reservation is modified by dates, vehicle size, change of locations, or added services. Please let us know if you have additional questions.
Safe travels! -Kat

Het ziet er naar uit dat het toch wel snor zit!

Persoonlijk vind ik het nog een te groot risico en wel om de volgende redenen:
1. Inmiddels is boeken vanuit NL niet meer mogelijk
2. Kost dezelfde auto geboekt vanuit b.v. Duitsland (Germany) het zesvoudige
3. Heb nog een reservering bij Hertz staan die ik moet annuleren

Heb maar even een PB op facebook gestuurd met een expliciete vraagstelling, laat hier wel weten wat het antwoord is.

groennom
29-05-13, 07:47
Persoonlijk vind ik het nog een te groot risico en wel om de volgende redenen:
...
3. Heb nog een reservering bij Hertz staan die ik moet annuleren


Ik zit met hetzelfde, heb een mooie reservering bij Herz en weet nog niet of ik die wel op moet geven. Ga pas eind juli weg dus heb nog wel even de tijd :). Wachten maar even af!

elstars
29-05-13, 08:21
Heb ook nog een reservering bij Hertz staan, maar ik denk dat ik de gok wel ga wagen. Zoals ik het zie heeft National kennelijk ergens een foutje gemaakt, het opgemerkt en aangepast. Gedane boekingen blijven waarschijnlijk gewoon geldig. Het zou zeer slechte reclame zijn als National toch de boekingen blokkeert of heel veel laat bijbetalen aan de balie. Een paar jaar terug ging dat makkelijk, maar nu... met al de sociale Media.......oei! Dat wil je als bedrijf niet!!:rolleyes:

De komende tijd zal een economy car bij National voor een weekje huur rond de $1000 liggen!! Moet je wel uit Nederland of Belgie komen!
LOL.

mblokland
29-05-13, 08:29
Heb ook nog een reservering bij Hertz staan, maar ik denk dat ik de gok wel ga wagen.

Als ik positief bericht krijg ga ik de 'gok' ook wel wagen, heb nog even tijd aangezien we 1 augustus vertrekken...

Teleton
29-05-13, 08:30
Ik maak me er voorlopig maar eens helemaal niet druk om. Wat nou risico....? Het land hangt van coupons, kortingen, codes en wat er al niet meer aan verschillende tarieven te bedenken is aan elkaar. ' Verkocht is verkocht' is het motto en er is geen hond die verder nog ziet wat jij hebt betaald als je de auto ophaalt.

Aanbiedingen terugdraaien levert heel veel negatieve publiciteit op waarbij ook nog eens de kwetsbaarheid van het geautomatiseerde systeem wordt benadrukt. Grote bedrijven kiezen in zo'n geval eieren voor hun geld en nemen hun verlies stilletjes....Zie de reactie aan Bert Brouwer waar geen speld tussen te krijgen is en waarin ze geen krimp geven en doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

En wij profiteren er van. Ook stilletjes want we gaan natuurlijk nu niet allemaal mailtjes en briefjes sturen 'of het wel klopt......' Als er wat te melden is, zal National dat moeten doen. De klant hoeft natuurlijk niet nog eens te vragen of de overeenkomst die bevestigd is, wel in orde is. Waarbij je ze ook nog eens de gelegenheid geeft om onder hun aanbieding uit te komen....

sonja
29-05-13, 08:42
Heb maar even een PB op facebook gestuurd met een expliciete vraagstelling, laat hier wel weten wat het antwoord is.

Dit begrijp ik niet, dat had Elstars toch ook al gedaan, ook zeer expliciet en het antwoord is crystal clear, twee reserveringen worden bevestigd daar is geen spel tussen te krijgen.

hockey
29-05-13, 08:45
Gisterochtend een boeking gedaan via Expedia en gisteravond laat een definitieve bevestiging van de boeking ontvangen ( Op de 1e bevestiging stond : De reservering is naar National Car Rental verzonden) . "Foutje "was toen al bekend, dus boekingen gaan denk ik inderdaad allemaal gewoon door. Hoera, 2 weken Minivan voor het schrikbarende bedrag van € 106,- (ook nog 5.4 % korting via mijn Mastercard/haalmeeruitjecard regeling ) !! Emerald Club aanvraag is door National ontvangen, laat die kaart maar komen. Ter plaatse ga ik wel proberen om een 2e bestuurder gratis te krijgen.

sonja
29-05-13, 08:47
Er zit bij deze aanbieding geen gratis 2e bestuurder. Ik vraag me af als ik nou bij save time een 2e bestuurder invul of ze dan automatische het huurbedrag gaan verhogen met $,9,99 pd.
Volgens informatie van ervaringsdeskundigen op het AA forum kun je als lid van de Emerald club ter plekke in december gratis de 2e bestuurder laten bijschrijven. In dit topic is de link naar het inschrijfformulier weergegeven, bericht 427 en 428.

theovg
29-05-13, 09:26
@Ook stilletjes want we gaan natuurlijk nu niet allemaal mailtjes en briefjes sturen 'of het wel klopt.

Dat stilletjes is voorbij Ton, als ik zie wie er al mails en berichten via Facebook stuurt ook op het AA forum.

hannie
29-05-13, 09:38
Volgens informatie van ervaringsdeskundigen op het AA forum kun je als lid van de Emerald club ter plekke in december gratis de 2e bestuurder laten bijschrijven. In dit topic is de link naar het inschrijfformulier weergegeven, bericht 427 en 428.

Ik begrijp uit jouw atwoord dat ik dan nu geen 2e bestuurder moet gaan invoeren bij save time?

Edit: ik ga het niet invoeren bij save time, beter geen slapende honden wakker maken. Straks veranderd de hele prijs omdat ik een verandering aanbreng. Ga gelijk EC aanvragen.

aggie
29-05-13, 09:42
Jammer, dat er nu zoveel mensen gaan vragen of het allemaal wel klopt, want zo gaan ze zich dadelijk achter de oren krabben en kijken hoe ze eronderuit kunnen komen, net zoals Ton al zegt. Gewoon 'stilletjes' afwachten, leek mij ook de beste kans om ze niet wakker te maken, maar helaas...

Ik blijf positief en wacht het maar af, het antwoord aan meneer Brouwer geeft toch veel positieve feedback!! Emerald Clubmembers zijn we al sinds 2007, dus ook dat komt wel goed.

elstars
29-05-13, 10:25
Jammer, dat er nu zoveel mensen gaan vragen of het allemaal wel klopt, want zo gaan ze zich dadelijk achter de oren krassen en kijken hoe ze eronderuit kunnen komen, net zoals Ton al zegt. Gewoon 'stilletjes' afwachten, leek mij ook de beste kans om ze niet wakker te maken, maar helaas...

Ik blijf positief en wacht het maar af, het antwoord aan meneer Brouwer geeft toch veel positieve feedback!! Emerald Clubmembers zijn we al sinds 2007, dus ook dat komt wel goed.

@ aggie
Van de ene kant ben ik met je eens (ik wilde eigenlijk zelf ook geen slapende honden wakker maken) maar aan de ander kant wil je ook wel weten waar je aan toe bent toch?
Sta je daar straks aan de balie bij National (intussen een mooie aanbieding geannuleerd) kun je nog eens een boel geld gaan bijbetalen. En dan hier maar weer komen klagen.....
Nu is er in ieder geval enige duidelijkheid en kun je aangeven dat er netjes over gecommuniceerd is, verdere actie is nu aan hun. Maar wat Ton ook al aangeeft; National blijft er verder stoicijns onder.
En ach...volgende week zijn ze het waarschijnlijk alweer vergeten.
Ik laat het in ieder geval nu ook verder rusten.

Iedereen veilige miles gewenst, in welke auto dan ook....!!;)

knaapje
29-05-13, 11:04
2 jaar geleden heeft zich iets dergelijks voorgedaan bij Alamo. Er was toen een kortingscode "uitgelekt" die maar voor een aantal speciale relaties bestemd was.
Ondanks dat er van alles over te doen was en ook op de site de boekingen op een gegeven moment niet meer klopten werd alles netjes gehonoreerd.

Njit
29-05-13, 11:15
De beroemde DRAGSTER code ;) Veel plezier van gehad..

axzel
29-05-13, 11:20
Tsja, ik heb mijn tarief ook laten bevestigen, alleen niet met de 'goedkope' reden... ik zei dat ik het mailtje nooit heb gehad en of ze mij konden bevestigen dat mijn boeking goed door was gekomen en tegen welk tarief.
Kreeg keurig een bevestiging met daarbij het spotgoedkope tarief, ik ga er dus vanuit dat ik de auto zonder morren meekrijg.

aggie
29-05-13, 11:24
@ aggie
Van de ene kant ben ik met je eens (ik wilde eigenlijk zelf ook geen slapende honden wakker maken) maar aan de ander kant wil je ook wel weten waar je aan toe bent toch?
Sta je daar straks aan de balie bij National (intussen een mooie aanbieding geannuleerd) kun je nog eens een boel geld gaan bijbetalen. En dan hier maar weer komen klagen.....
Nu is er in ieder geval enige duidelijkheid en kun je aangeven dat er netjes over gecommuniceerd is, verdere actie is nu aan hun. Maar wat Ton ook al aangeeft; National blijft er verder stoicijns onder.
En ach...volgende week zijn ze het waarschijnlijk alweer vergeten.
Ik laat het in ieder geval nu ook verder rusten.

Iedereen veilige miles gewenst, in welke auto dan ook....!!;)

Tuurlijk wil je weten waar je aan toe bent, ik wil ook, voordat ik ga weten of ik nou naar National moet gaan of naar Alamo. Daar heb ik ook nog niet geannuleerd, nog even een slag om de arm natuurlijk. Ook dacht ik, eens kijken wat de ervaring van Shoppingfrieda is, die vandaag al vertrekt en ook van deze 'aanbieding' gebruikt gemaakt heeft. Tevens dacht ik, dat als National er binnen 7 dagen geen actie op gezet heeft, de boeking definitief is en ze er niet meer onderuit komen. Vandaar mijn reactie, van effe rustig blijven afwachten... Maar ik begrijp de onrust, die voel ik zelf ook, maar we hebben nog een aantal weekjes.

We duimen gewoon, dat het wordt geaccepteerd en dat we een heel leuk mazzeltje hebben!!:up:

Ta2 Gerrit
29-05-13, 11:51
Het is natuurlijk een geweldige reclameactie, en die mag een paar cent kosten. De hele wereld heeft het erover, bij wijze van spreken. Dat had je met een "gewone" advertentie nooit bereikt, en het enige wat ze er voor hebben moeten doen is een paar duizend goedkope contracten laten boeken.
Het is in Nederland op alle US gerelateerde forums al een paar dagen trending topic, en dat zal in vele andere landen (bijv. Italië) niet anders zijn.

Alamo heeft dit met de dragster code gedaan en een paar jaar terug Dollar.de, die zich op de kaart wilde zetten. En ook dat is gelukt, want wij hebben daar toen een Minivan gehuurd voor "half geld", net als zovelen op de forums. En hoeveel klanten blijven niet hangen na zo'n actie ? Betaald zichzelf terug, en wij betalen weinig ;)

wendy1
29-05-13, 12:16
Tja, en nu de vraag; wanneer gaan we de "gewone" boekingen annuleren ;-) ?

Daarnaast heb ik heb nu 1 goedkope national en 1 goedkope alamo. Ik ben er nog niet uit welke van die 2 ik ga annuleren.

theovg
29-05-13, 12:35
Ik heb ook twee boekingen,maar ik wacht tot er een paar forummers terug zijn en hun ervaringen vertellen.
Maar net wat Gerrit hierboven verteld het zal wel een reclameactie zijn waar ze altijd klanten aan over houden .
Dus als je de tijd hebt zou ik even wachten met annuleren.

Njit
29-05-13, 14:26
Houd er overigens wel rekening mee dat je bij alamo.co.uk wisselkoers-verschillen krijgt. De pond is flink gekelderd de laatste tijd.
Wij hadden geboekt met een koers van 0.79 en hebben uiteindelijk geannuleerd met een koers van 0.85

Michael66
29-05-13, 14:28
Wat mij betreft is mijn National-boeking een zogenaamde B&B boeking: Boeken & Bek houden!
Niets meer over zeggen, vooral niets proberen uit te lokken. Ja heb ik al, nee wil ik niet horen.

Bevestiging is binnen, dus boeking staat zolang ze 'm niet binnen redelijke termijn opzeggen. En zoals Ta2 Gerrit (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?15226-Auto-huren-2013&p=187421&viewfull=1#post187421) al aangeeft: zeer kleine kans dat dat gaat gebeuren. Ook al omdat ze dan een goede klant (Expedia) opzadelen met een bak werk en slechte reclame waar niemand op zit te wachten.

Kortom: B&B!

sonja
29-05-13, 18:01
Gisteren het EC membership aangevraagd en zojuist een bevestigingsmail ontvangen met de volgende inhoud:

Thank you for your application to join Emerald Club, National’s Fast Track Loyalty Programme for frequent renters.
Please be advised that your Emerald Club Number is xxxxxxxxxand is already active. We will forward you your Emerald Club card within 28 days. Please take note that the Membership Number can only be used for future reservations and not for existing reservations.
To book with the Emerald Club Membership number please go to the www.nationalcar.co.uk (http://www.nationalcar.co.uk/) Web Page and tick the box ‘I have an Emerald Club number’.Alternatively you can call our National International Reservations Team at the following phone number (+44) 0871 384 1126.
If you need to make any changes to your personal details, please use the Profile Change Form attached.

flexx
29-05-13, 18:42
hoe kan dat nou, ik heb eergisteren aanvraag gedaan en nog geen bevestiging, ik ga ze maar eens mailen.

Tans4USA
29-05-13, 18:57
Het is natuurlijk een geweldige reclameactie, en die mag een paar cent kosten. De hele wereld heeft het erover, bij wijze van spreken. Dat had je met een "gewone" advertentie nooit bereikt, en het enige wat ze er voor hebben moeten doen is een paar duizend goedkope contracten laten boeken.
Het is in Nederland op alle US gerelateerde forums al een paar dagen trending topic, en dat zal in vele andere landen (bijv. Italië) niet anders zijn.

Alamo heeft dit met de dragster code gedaan en een paar jaar terug Dollar.de, die zich op de kaart wilde zetten. En ook dat is gelukt, want wij hebben daar toen een Minivan gehuurd voor "half geld", net als zovelen op de forums. En hoeveel klanten blijven niet hangen na zo'n actie ? Betaald zichzelf terug, en wij betalen weinig ;)

Is inderdaad toch een mooie reclamestunt van National , helemaal mee eens Gerrit.
En wat zijn die paar Nederlanders nou op de duizenden Amerikanen die auto's boeken bij hen :p

Teleton
29-05-13, 19:40
hoe kan dat nou, ik heb eergisteren aanvraag gedaan en nog geen bevestiging, ik ga ze maar eens mailen.
Sjonge, jonge....je krijgt binnen 28 dagen bericht.......staat op het aanvraagformulier. Als je dan binnen twee dagen nog geen reactie hebt, ga je toch niet mailen.......

Shopping_frieda
30-05-13, 04:27
Hier ff een stand van vandaag. We kregen eerst een rekening van 268$ waar ik natuurlijk niet met akkoord ging. Het probleem was dat ze niet konden lezen wat ik geboekt had en vroegen of ik een Engelse versie had. Het was 10,99$ per dag voor een extra bestuurden wat een totaal was van 131$ , dus het was een 150$ extra dat er ongeveer bij kwam. Na wat rond bellen hebben ze een korting gegeven en moest ik nog 186$ betalen wat 56$ is buiten de extra bestuurder. Nu zei ik dat het niet klopte en ze gaan mij morgen mailen omdat de verantwoordelijke er niet meer was. Ik heb zijn nummer gekregen en ga hem morgen zelf bellen. We hebben wel een mooie mustang cabrio gekregen en zelfs voor die prijs vind ik het een koopje. Morgen zal ik meer weten en breng ik verslag uit.

hannie
30-05-13, 08:22
@ shopping_frieda ben benieuwd wat de manager zegt. Neem aan dat jij bij expedia geboekt hebt en je een nederlandse bevestiging hebt?

Cara
30-05-13, 08:24
Wij hebben nog eens een extra bevestigingsmail gekregen. Men snapt niet waar we ons "druk" om maken.;)

angelique100
30-05-13, 09:19
@ Frieda,

fijn dat je zo een leuke auto hebt gekregen, geniet ervan!

Alleen dus toch wat we al dachten dat ze daar niet veel kunnen met een Nederlandse bevestiging.
Ik heb Expedia gelijk even een mailtje gestuurd omdat ik op mijn vraag of ik de bevestiging in het Engels kon krijgen de reactie kreeg dat dit niet nodig was. (wel dus) en jouw berichtje aangehaald. Ik hoop dat de manager een beetje flexibel zal zijn. Geniet van je vakantie :).

(ik heb zelf ook nog een boeking lopen bij National zelf, als Expedia geen Engelse versie heeft denk ik dat ik Expedia maar cancel al heb ik liever dat er alvast betaald is)

hockey
30-05-13, 09:30
@Angelique Ik heb exact hetzelfde dilemma. Ben benieuwd over Expedia toch mee wil werken ( dan ga ik daarna wel een mailtje sturen :)

gudu
30-05-13, 09:34
natuurlijk kunnen ze wel wat met een nederlandse voucher ;) je hoeft namelijk alleen het boekingsnummer kunnen lezen en daarnaast staat het in hun computer wat je hebt geboekt.

ik heb in 2011 via Expedia bij national geboekt en op mco opgehaald met alleen de bevestiging van Expedia en dat was geen enkel probleem. medewerker zei uit zichzelf . ik zie dat alles er al bij zit en je niets extra's nodig hebt en gelijk op 0 gezet . ook geen verkooppraatje of proberen een upgrade te verkopen .

dus het heeft niets met de bevestiging van Expedia te maken maar ik denk eerder de wel bekende verkooptructjes van extra kosten die buiten deze actie ook aan de orde van de dag zijn . ze kocht iets extra nl een 2e bestuurder , denk dat daar de crux zit en niet in de bevestiging

angelique100
30-05-13, 09:42
dat zou natuurlijk ook kunnen, maar omdat Frieda duidelijk aangeeft dat er niet duidelijk was voor de medewerker wat er nu wel of niet geboekt was lijkt het mij voor de medewerkers daar een stuk handiger als het er even in het Engels staat. Ik laat wel even weten wat de reactie van Expedia is.

Shopping_frieda
30-05-13, 14:00
Ik heb inderdaad bij expedia geboekt. Ik ga ze ook een mail sturen.

A.Hofman
30-05-13, 15:41
En moet je bij National ook je internationaal rijbewijs laten zien? De ANWB vertelde vanmorgen dat niet alle verhuur bedrijven er naar vragen........

flexx
30-05-13, 15:56
international rijbewijs is toch helemaal niet nodig in florida?

Njit
30-05-13, 16:07
Moderator Njit: Die discussie aub voeren in dit topic: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?15539-Internationaal-rijbewijs-vanaf-01-01-2013-nog-steeds-NIET-nodig

wendy1
30-05-13, 16:34
Oh nee....

Ik heb net een mailtje van Alamo gekregen dat ze de boeking geannuleerd hebben wegens systeemfout :(

mblokland
30-05-13, 16:54
Oh nee....

Ik heb net een mailtje van Alamo gekregen dat ze de boeking geannuleerd hebben wegens systeemfout :(

Ik ook, echter op de national site staat hij nog steeds als confirmed....:mad: Ook kan ik nog steeds niks boeken via het systeem aangezien alles op Sold out staat.

Dear Marc Blokland

Important Information About Your Recent National Reservation - Urgent Action Required

We are unable to confirm your recent National reservation number xxxxxxx due to an error on the website during the period 24th-28th May. We are sorry for the inconvenience but your reservation will need to be rebooked. The issue has been resolved and rental rates are now displaying correctly. We hope you will consider rebooking this reservation with National. To rebook, please call +44 1162 173 559 or visit thewww.nationalcar.com (http://www.nationalcar.com/) website.

Thank you for your business.

Kind regards


National Customer Services Team

Teleton
30-05-13, 16:57
Important Information About Your Recent National Reservation - Urgent Action Required

We are unable to confirm your recent National reservation number 000000000 due to an error on the website during the period 24th-28th May. We are sorry for the inconvenience but your reservation will need to be rebooked. The issue has been resolved and rental rates are now displaying correctly. We hope you will consider rebooking this reservation with National. To rebook, please call +44 1162 173 559 or visit thewww.nationalcar.com (http://www.nationalcar.com/) website.

En netjes binnen de termijn van 7 dagen. Nice doing business with you guys........See you around!


Our apologies...

National is completely sold out of vehicles at:

Orlando Intl Arpt from 12/07/2013 to 02/15/2014
Sold out

elstars
30-05-13, 17:08
Bij mij hetzelfde:(
Jammer, maar ik had al wel zo'n vermoeden dat het zou gebeuren....

mblokland
30-05-13, 17:10
Aanbiedingen terugdraaien levert heel veel negatieve publiciteit op waarbij ook nog eens de kwetsbaarheid van het geautomatiseerde systeem wordt benadrukt. Grote bedrijven kiezen in zo'n geval eieren voor hun geld en nemen hun verlies stilletjes....Zie de reactie aan Bert Brouwer waar geen speld tussen te krijgen is en waarin ze geen krimp geven en doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.


Helaas geen eieren voor hun geld gekozen door National:(

Gelukkig hebben de meeste hier op het forum nog een boeking achter de hand.

flexx
30-05-13, 17:18
ik heb nog geen mail gehad van national en ik kan ook nog steeds inloggen op national site en daar staat mijn boeking nog confirmed,hoop dat ik geluk heb:)

hannie
30-05-13, 17:18
Op Het AA forum zijn al verschillende mensen die bezwaar hebben gemaakt en een mail hebben gestuurd naar National.
National heeft natuurlijk steeds, bij mensen die daarnaar vroegen bevestigd dat de boekingen correct waren.
Ben benieuwd naar het antwoord.

Ta2 Gerrit
30-05-13, 17:20
Hiero hetzelfde mailtje, drie zelfs :( Dus blijven we maar bij de Britten ;)

Teleton
30-05-13, 17:28
Je kunt bezwaar maken tot je een ons weegt......nu de kogel door de kerk is, beroepen ze zich op de voorwaarden. En die zijn helder. Of wilde iemand misschien toch nog beweren dat ze zich niet op een kennelijke fout kunnen beroepen........

Het waren een paar heerlijke dagen, daarboven op cloud nine.....En nu weer terug de harde werkelijkheid in en allemaal weer blij zijn met de reeds lopende boekingen.

aggie
30-05-13, 17:42
En ja hoor, ook hier een mailtje...het was ook te mooi om waar te zijn!! :(
Gelukkig de andere boeking nog laten staan. Jammer....

axzel
30-05-13, 17:44
Ik zit nog op die wolken, ook ik heb geen mail ontvangen en mijn boeking staat nog steeds als confirmed op de website. Geboekt via National zelf en ook een schriftelijke bevestiging van de klantenservice gehad dat mijn reservering bevestigd was, inclusief tarief (om gevraagd).
Ben benieuwd....

mblokland
30-05-13, 18:02
Ik zit nog op die wolken, ook ik heb geen mail ontvangen en mijn boeking staat nog steeds als confirmed op de website. Geboekt via National zelf en ook een schriftelijke bevestiging van de klantenservice gehad dat mijn reservering bevestigd was, inclusief tarief (om gevraagd).
Ben benieuwd....

Wel een mail gehad maar ook bij mij staat de boeking als confirmed op de website, heb ook een mail gestuurd maar verwacht er niet teveel meer van.

Het aanlaten komen tot je bij de balie staat geeft geen gerustellend gevoel lijkt mij....

hannie
30-05-13, 18:28
Hier het eerste antwoord dat iemand op het AA forum op zijn bezwaar kreeg:

sponse Via Email (Anna ) 05/30/2013 10:56 AM
Dear Edwin

Thank you for your reply- I can understand why that message would be alarming! I investigated it and spoke with a supervisor, and apparently there was an error on the site causing rates to appear much lower than what they should have been. This message was sent to everyone who had a reservation made in the time period of May 24 through May 28, and your reservation was made on May 26. However, the rate on your reservation will be honored and you do not have to rebook the reservation. Just to be sure, I spoke with Kris at the Las Vegas airport, and she said that your reservation will be honored. If you have any trouble, or if you are overcharged for any reason, please let me know after your rental has concluded and I will make sure that the price on your reservation is honored. I am very sorry about this.
.

Respectfully,
Anna
National Customer Servic

angelique100
30-05-13, 18:37
Ben ik toch heel benieuwd wat Expedia gaat doen aangezien Frieda (geboekt bij Expedia) wel gebruik heeft kunnen maken van de "speciale prijs".
Zou voor Expedia ook geen reclame zijn om de reserveringen in te trekken,...Tot op heden heb ik nog geen mail gekregen van Expedia...

wendy1
30-05-13, 19:05
Zijn er al Emeraldboekingen die geannuleerd zijn?

gudu
30-05-13, 19:09
allebei mijn boekingen ( via Expedia en rechtstreeks) staan nog als booked en confirmed in "my emerald"

theovg
30-05-13, 19:10
Ook een mail gehad ,blijven ook maar bij de Britten.

axzel
30-05-13, 19:16
Boem, ook ik heb de mail gehad. Stond in mn SPAMbox... toch nog even in de pen klimmen!

wendy1
30-05-13, 19:17
Mijn alamoboeking staat ook nog op confirmed, maar heb toch de cancelmail ontvangen.
Van National(emerald) nog geen cancelmail gehad.

mblokland
30-05-13, 19:52
Facebook loopt over van de klachten, dit gaat alsnog goed komen verwacht ik....

elstars
30-05-13, 19:59
Boem, ook ik heb de mail gehad. Stond in mn SPAMbox... toch nog even in de pen klimmen!

Heb al wel een (zeer beleefd) mailtje terug gestuurd met mijn Facebook ervaring maar ja....of het helpt..?
Misschien dat in de "Gouden Tijden" National het erbij liet zitten maar in deze zware crisistijden.....? Ik vrees van niet.

pumi1000
30-05-13, 20:13
Geen emerald lid, maar wel mail gehad. Kan wel nog inloggen en de status is nog confirmed.

Heb ook mijn usareisen reservering nog, al betaald, dus die gebruiken we gewoon. Ik had er al geen goed gevoel bij. Ben wel benieuwd of ze zich iets aantrekken van al die boze mails nu en op fb.

elstars
30-05-13, 20:30
Ja het wordt en aardige klucht zo. Toch raad ik aan niet te gaan schelden op Facebook. Ik denk dat met een beleefd en net mailtje er misschien nog iets uit te slepen is. Amerikanen zijn daar nogal gevoelig voor. Schelden jaag je ze mee in het harnas. Met rechtzaken zijn we absoluut kansloos!
Laten we eerlijk zijn, we wisten allemaal dat er iets niet klopte....dus om nu super verontwaardigd met alle mogelijke manieren ons gelijk proberen te krijgen gaat niet werken. Houd het hoofd koel en laat ze maar komen met een compromis.
Tot zover deze preek, ik ga maar een nummer van de Nits luisteren.... Cars&Cars!

Cara
30-05-13, 20:42
Mee eens, heb ze ook een beleefd mailtje gestuurd met verzoek tot een oplossing.De boeking staat nog steeds op confirmed.

marjolijne
30-05-13, 20:45
Wel raar dat ze over 24 tot 28 Mei spreken.
Deze ochtend kon ik nog een standard SUV huren rond de $200.
Wel was de ophaal locatie Miami.
Maar het kon wel, nu niet meer trouwens.....

axzel
30-05-13, 21:09
Heb al wel een (zeer beleefd) mailtje terug gestuurd met mijn Facebook ervaring maar ja....of het helpt..?
Misschien dat in de "Gouden Tijden" National het erbij liet zitten maar in deze zware crisistijden.....? Ik vrees van niet.

Het heeft bij mij geholpen, ze hebben een nieuwe boeking gemaakt voor me tegen hetzelfde tarief. Ook nog een koppeling met mijn EC gemaakt!

elstars
30-05-13, 21:46
axzel, mooi!
Boeking bij expedia of National?
Wanneer kreeg je bericht?

Ta2 Gerrit
30-05-13, 22:23
Hier is inmiddels ook een mail retour Radka, met het beleefde verzoek om onze 3 contracten toch maar te honoreren, ander komt de Nederlandse wet achter haar kont aan :D Beetje tekst geleend van Eddepet van het AA forum, die ook inmiddels ene positief antwoord heeft.
Het houdt je mooi aan de gang zo. Maar als het lukt, is het goed betaald werk. We wachten af.

hockey
30-05-13, 22:41
Status van mijn Expedia boeking nog steeds "bevestigd". Ik heb nog 6 weken de tijd om alle ontwikkelingen te volgen en te beslissen of ik een National car boeking aandurf of toch kies voor de veilige Alamo-optie. Zal National wel voldoende auto's hebben staan voor al die gemaakte boekingen?:rolleyes:

Cara
31-05-13, 07:04
Hier ook een mailtje terug met een screenshot van de boeking.Met hun excuses erbij.;)

A3
31-05-13, 08:46
Ja....... E-mailtje van National ook binnen.
Heb inmiddels gereageerd dat ik het helaas niet kan accepteren en zelf niet zal rebooken.
Mijn reservering staat nog gewoon in het systeem!

MVG
A3

angelique100
31-05-13, 09:27
Iemand al een mail gekregen van Expedia,...twijfel om te bellen hoe het ervoor staat. Aan de andere kant geen bericht goed bericht,..toch?

hockey
31-05-13, 10:34
Ik heb ook nog geen bericht van Expedia. Alle rechtstreekse boekingen bij National waren niet betaald, dus makkelijk te annuleren, er hoeft geen credit boeking gemaakt te worden. Dat ligt bij de boekingen van Expedia toch iets anders, zijn betaald. Ik kan mij zo voorstellen dat Expedia er niet op zit te wachten om al die annuleringen EN retourbetalingen te moeten uitvoeren n.a.v een fout van National. Misschien maken ze voor deze klanten wel een uitzondering , toch? ( wishful thinking :rolleyes:) National zit op dit moment duidelijk niet met de negatieve publiciteit, Expedia misschien wel .

Michael66
31-05-13, 12:17
@hockey: zakelijk gezien is dit inderdaad een "kwestie" voor National. Keuze is om de reserveringen via Expedia te laten staan, het verlies te nemen en misschien nog wat te verdienen aan extra diensten aan de balie. Dat verlies kennen ze en wordt niet groter. Of ze gaan terugdraaien, met allerlei variabele en onduidelijke kostenposten zoals terugboekingskosten (Expedia), klachten (klanten, via Expedia), claims (van Expedia en klanten), klantenverlies (bij National en bij Expedia), opzeggingen van bijkomende boekingen (bij Expedia), gezichtsverlies, etc.

Ik heb ook enkele (opzegbare) hotelboekingen via Expedia lopen. In het geval ze de autohuur opzeggen, dan weet ik nog niet of ik de hotelboekingen wil laten staan ...

elstars
31-05-13, 12:39
Het is momenteel vrij stil aan de overkant........
Ik denk dat er bij National flink gerekend is, hoe de "schade" uitvalt. Misschien laten ze ons de boekingen wel houden, ik denk dat ze nog nooit zo'n boost hebben gehad. Al die auto's waren anders wellicht niet verhuurd...

flexx
31-05-13, 12:41
mijn boeking staat nog steeds confirmed en heb ook geen mail gehad..

Michael66
31-05-13, 12:42
@elstars: Ik ga in ieder geval niets aan Expedia vragen. B&B!

angelique100
31-05-13, 12:45
Iemand al een mail gekregen van Expedia,...twijfel om te bellen hoe het ervoor staat. Aan de andere kant geen bericht goed bericht,..toch?


Dan ga ik ook maar voor de B&B.
Vanmorgen ook gewoon de Emerald aanvraag gedaan via de mail.:cool:

hockey
31-05-13, 13:11
Ook ik ga voor de B&B. Emerald nummer inmiddels via de mail ontvangen, pas komt binnen 28 dagen. Als Expedia niets van zich laat horen, dan ga ik met de bevestiging, samen met mijn Emeraldpas naar National in Miami . Als ik mijn Expedia boeking bij National opvraag, dan word ik trouwens verwezen naar de tussenpersoon waar ik geboekt heb.

angelique100
31-05-13, 13:44
Hoe vraag je de Expedia boeking op bij National. Ik kan met mijn Expedia nummer geen inzage krijgen.
Alleen met de rechtstreekse boeking bij National kan ik inloggen (staat nog op confirmed).

oeps...laat maar ik heb niet goed gelezen, ik heb dus hetzelfde probleem,..

hockey
31-05-13, 13:56
Ik vraag mij alleen af of je Expedia boeking nooit bij National zelf kon zien , of alleen nu er "wat" problemen zijn niet

pumi1000
31-05-13, 14:09
Ik denk dat je dat nooit kan zien als het via touroperator is geboekt.

Kreeg vandaag voucher van usareisen en als je dat reserverinsnummer invoert bij national dan komt er te staan dat die reservering via een touroperator loopt en je daar voor info moet zijn. Ik denk dat dit is zodat je nier per ongeluk iets wijzigd aan die boeking.

angelique100
31-05-13, 14:17
Nee nooit, ik probeerde het een aantal dagen terug al:D

Shopping_frieda
31-05-13, 14:26
Even een update , nog niets gehoord van national , ze gingen mij mailen maar nog geen mail gekregen. Ik heb ook expedia een mail gestuurd maar ook daar blijft het heel stil. Wel een mail gekregen dat mijn reservatie van eind augustus geannuleerd word , daar ga ik ook een mail terug voor sturen. Groetjes

axzel
31-05-13, 14:28
Mijn boeking is door National zelf geannuleerd en ze hebben gisteren voor mij een nieuwe boeking gemaakt tegen hetzelfde tarief en met de koppeling naar mijn EC account. Status: confirmed... ik ga het er dus gewoon op wagen!

hannie
31-05-13, 14:31
@Axzel hebben ze dat bij jou gedaan n.a.v een mail die je gestuurd hebt?

elstars
31-05-13, 14:42
Mijn boeking is door National zelf geannuleerd en ze hebben gisteren voor mij een nieuwe boeking gemaakt tegen hetzelfde tarief en met de koppeling naar mijn EC account. Status: confirmed... ik ga het er dus gewoon op wagen!Axzel,
Had je een Expedia boeking of een bij National??

Er kan weer geboekt worden op de National site (vanuit Ned.), alleen nu tegen het "normale" tarief.
Kennelijk is de fout hersteld...
@Axzel hebben ze dat bij jou gedaan n.a.v een mail die je gestuurd hebt?Ja Axzel, daar ben ik ook benieuwd naar, het lijkt erop dat jij de enige bent die dit overkomen is....
En hoe hebben ze op je mailtje gereageerd?
Stond er plots een nieuwe boeking???
Gaven ze nog een reden??
Je doet een boel forummers een plezier door iets meer duidelijkheid te geven over je ervaring....:confused:

Ik gun het je van harte hoor, maar iets meer duidelijkheid zou misschien ons ook helpen.....

axzel
31-05-13, 15:51
Ik zal wat duidelijkheid proberen te scheppen. Toen de lage tarieven bekend werden heb ik direct geboekt bij National zelf, ook heb ik een EC nummer aangevraagd. Nadat ik mijn nummer had en de boeking confirmed was, heb ik geprobeerd om het EC nummer te laten koppelen aan mijn reeds gemaakte boeking. Ik wist dat het niet kon, maar ik had op de website gevonden dat het wel mogelijk was als je een bepaald nummer belde. Aangezien ik vanuit NL dat nummer niet kon bellen heb ik het per mail gedaan.

Goed, om een lang verhaal kort te houden: de medewerker vertelde mij dat het echt niet kon, hij kon niets voor me doen. Toen teruggemailed dat het toch écht op de website stond, en dat ze of op de website niet eerlijk zijn OF dat hij niet eerlijk was. Tja, hij wist het ook niet en kon me écht niet helpen.

Toen kreeg ik gisteren ineens het mailtje van National, fout op de website en mijn boeking werd geannuleerd. Hierop gelijk weer contact gezocht met die medewerker, ik was inmiddels behoorlijk ontevreden over de klantenservice en zei dat nu ook mijn boeking nog eens geannuleerd was. Wederom mail terug, ook hiervoor kan ik niks voor U doen......

Toen werd ik wel een beetje geirriteerd, heb hem ook gevraagd wat het nut van de klantenservice was want op al mijn mails antwoorde hij met 'Ik kan niets voor u doen', daarbij gezegd dat ik nooit meer bij National huur.
Plots kreeg ik een reserveringsbevestiging in de mail + een mail van National, dat het hun zo spijt en dat hij contact met een manager heeft gehad voor wat betreft mijn case. Ze hebben een nieuwe reservering voor me gemaakt tegen het oude tarief + de koppeling met mijn EC gedaan. Ik heb nu dus een nieuwe reservering (nummer) en alles lijkt in kannen en kruiken.

Hij vermelde erbij dat nu alle medewerkers de mogelijkheid hebben om het tarief aan te passen, maar de tekst op de website hebben ze er gauw afgehaald. Overigens verwacht ik voor jullie ook weinig problemen, het lijkt erop dat ze willen dat je zelf annuleert. De mensen die dit niet doen, kunnen wss gewoon hun auto ophalen tegen dat tarief.
Het lijkt erop dat ze wel degelijk bang zijn voor negatieve publiciteit!

angelique100
31-05-13, 16:21
Emerald nummer nu al binnen een paar uur geleden de mail verzonden, waren ze maar met alles zo snel :rolleyes:

elstars
31-05-13, 16:27
.......... kreeg ik gisteren ineens het mailtje van National, fout op de website en mijn boeking werd geannuleerd.......

Het lijkt erop dat ze wel degelijk bang zijn voor negatieve publiciteit!

Duidelijk op een klein vraagje na...Heeft de medewerker van National zelf op eigen houtje jou reservering geannuleerd? Of was jou reservering op moment van reserveren nog niet confirmed? (had je dus nog geen bevestiging). Of werd je gevraagd zelf te annuleren?
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is: dat als jouw (eerste) reservering al wel confirmed was en door National zelf werd geannuleerd, elke medewerker van National, de reserveringen van iedereen die geboekt had voor het goedkope tarief, gewoon (hadden) kunnen annuleren....

Wat ik nog even wil aanvullen: Op de return mails van National die je krijg als je de auto boekt staat behalve het nummer ook de status.
Eerst staat er: status: booked (in de mail)
Later staat er: status : confirmed (op de site, als je met naam en nummer inlogd, en dan eventueel nog veryfied by VISA erbij)


...Hij vermelde erbij dat nu alle medewerkers de mogelijkheid hebben om het tarief aan te passen, maar de tekst op de website hebben ze er gauw afgehaald...

Waar stond die tekst?

....het lijkt erop dat ze willen dat je zelf annuleert. De mensen die dit niet doen, kunnen wss gewoon hun auto ophalen tegen dat tarief.....

Ik weet niet of ik daarop durf te gokken!!

Bedankt voor de uitleg! Hopen dat we een beetje van jouw mazzel meepikken!!;)

axzel
31-05-13, 17:20
Heeft de medewerker van National zelf op eigen houtje jou reservering geannuleerd? Of was jou reservering op moment van reserveren nog niet confirmed? (had je dus nog geen bevestiging). Of werd je gevraagd zelf te annuleren?

Mijn reservering was confirmed, hij is geannuleerd omdat hij een nieuwe voor me had gemaakt waarbij WEL het EC is gekoppeld. Dat is ook waar ik om had gevraagd.



Wat ik hiermee bedoel te zeggen is: dat als jouw (eerste) reservering al wel confirmed was en door National zelf werd geannuleerd, elke medewerker van National, de reserveringen van iedereen die geboekt had voor het goedkope tarief, gewoon (hadden) kunnen annuleren....

Klopt, alleen staat het er los van. Als ik niet over mijn EC was begonnen, had mijne ook nog steeds op confirmed gestaan. Nadat ik het mailtje kreeg van het foutje op de website en dat ze alles moesten annuleren (mailtje wat iedereen heeft gekregen) stond mijn reservering nog steeds op confirmed.
Ik heb dus zelf gevraagd of hij mijn EC kon toevoegen, dat kon hij niet. Wel kon hij uiteindelijk een nieuwe reservering voor me maken, zelfde tarief maar met koppeling EC. Daarvoor heeft ie wel de oude geannuleerd. Hij kon het eerst niet, maar na overleg met het management dus wel. Weet niet of nu iedereen de boekingen kan annuleren.




...Hij vermelde erbij dat nu alle medewerkers de mogelijkheid hebben om het tarief aan te passen, maar de tekst op de website hebben ze er gauw afgehaald... Waar stond die tekst?

Hey dat is je tweede vraag! ;) Ik zie dat het inmiddels iets is aangepast, maar je zou hetzelfde eruit kunnen halen: https://nationalcar.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4798

Hier staat dus ook dat je oude reservering gecancelt moet worden, maar dat je wel hetzelfde tarief krijgt!

elstars
31-05-13, 17:26
Ok axzel, bedankt voor de duidelijke uitleg!!

axzel
31-05-13, 17:42
Om dan maar een vraagje terug te stellen, waar staat bij jou verified by visa? Of heb je via Expedia geboekt? Bij mij staat er alleen confirmed namelijk.

elstars
31-05-13, 18:00
http://img404.imageshack.us/img404/87/screenhrr.jpg



Staat bij de Reservation Details bovenaan.
Heb wel even wat PD weggehaald.

knaapje
31-05-13, 19:20
Dat "secured by my Visa" wil alleen zeggen, dat je National je boeking en betaling gegarandeerd hebt met je genoemde Visa card.
Voor jezelf geeft het geen zekerheid, bijv. de boeking gehonoreerd wordt,volgens mij.

elstars
31-05-13, 19:28
@knaapje
Helemaal mee eens, ik zie de meerwaarde ook niet zo gauw, maar Axzel vroeg het, en bij hem stond het niet had ik begrepen. Ik heb bij boeking gelijk al mijn gegevens doorgegeven.

axzel
31-05-13, 20:02
Ik heb ook niet geboekt met visa! ;)

elstars
31-05-13, 20:13
Ah, vandaar, we zijn eruit!:)

calypso
31-05-13, 21:24
Nou ze zijn eruit bij NationalCar rental dit staat op alle reacties op facebook:

National Car Rental (https://www.facebook.com/NationalCarRental?ref=stream) we apologize for the delay in responding to your post. Please disregard the cancellation notice and know that we will honor the original international rate booked online. You should receive an email with additional information, but please email us at care@nationalcar.com with your contact information and reservation number so we can work out the details. -Carol

hannie
31-05-13, 21:50
Whhaa, gaat het toch nog goed komen????

elstars
31-05-13, 22:02
Alvast een kein voorzichtig ..Joepie? ;)

aggie
31-05-13, 22:13
Ik ben benieuwd, heb nog geen bericht terug gehad van ze...maar we duimen gewoon verder!! :p

elstars
31-05-13, 23:16
Mr. Brouwer,

We sincerely apologize for any confusion this issue has caused. Please disregard any cancellation notice regarding your car rental. We value your business and would like to make this right by honoring the original international rate you booked online. You should receive an email with more information.

I can confirm that both of your reservations have not been cancelled or changed. They are as you have originally reserved them.

Thank you for choosing National Car and safe travels!


PROOST!!!!

Cara
01-06-13, 05:05
Cariene, we sincerely apologize for any confusion this issue has caused. Please disregard any cancellation notice regarding your car rental. We value your business and would like to make this right by honoring the original international rate you booked online. You should receive an email with more information, but please provide your contact information so that we can work out the details. Thank you. -Megan ;)

calypso
01-06-13, 06:35
Naar aanleiding van mijn email gisteravond aan het care@nationalcar.com email adres vanmorgen netjes een antwoord gehad:

Hello ,
Yes, you can disregard any cancellation notice about your reservation. We are honoring the original international rate booked online and your reservation is still active in our system. We sincerely apologize for the confusion this has caused and we look forward to seeing you in September.

Thank you








Megan Mitchell


Social Media Coordinator
Corporate Customer Service
Special Services Department



Netjes opgelost dus, en daarmee dus tegenover het tarief van alamo/brits toch even €500.00 verdient.
Dat word lekker rijden in die standaard SUV in september ;-)

A3
01-06-13, 13:21
Ook mijn feesboek berichtje heeft resultaat gehad:



Searching the Web....Avis, Hertz expensive. National, Alamo: good prices!

I BOOK!
YOU ACCEPT!
YOU CONFIRM!
I CALL!
YOU RE-CONFIRM!
I ENROLL IN SAVETIME!
YOU ACCEPT MY CREDITCARD!
YOU CONFIRM!

And now you cancel.....

NO WAY JOSE!




National Car Rental (https://www.facebook.com/NationalCarRental?ref=stream) We deeply apologize for this system error and any frustration this has caused,Adrie. We would like to make it right by honoring the international rate you booked online so please disregard any notice of cancellation concerning your car rental. You should receive an email with more information, but if you have any questions, please reach out to us at care@nationalcar.com and provide your reservation number and contact information. -Carol


Dus....alles komt goed schatje!

A3

elstars
01-06-13, 18:21
Heb nu ook inmiddels de officiële bevestiging op naam en nummer van National gekregen.
Eind goed al goed!

charly
01-06-13, 21:58
Dear Charlotte,
Thank you for contacting National Car Rental.
This is confirm that reservation number xxxxxxxxxxxx was cancelled at the request of Lex Xxxxxxx on May 31, 2013. I am sorry if this is not what you intended. However, I am unable to reinstate a cancelled reservation. However, you may make a new reservation by contacting us www.natioanlcar.com (http://www.natioanlcar.com) or 1-877-222-9058 (tel:1-877-222-9058).
I apologize for any inconvenience. Again, thank you for contacting National.
Sincerely,
Laberta - Customer ServiceBij het lezen van bovenstaande mail, baalde ik verschrikkelijk. Wij hadden niets geannuleerd. Direct de telefoon gepakt en gebeld. Uiteindelijk heeft het 25 minuten geduurd, maar toen hadden we een nieuwe bevestiging tegen de oude prijs. Op mijn vraag om het emerald cardnumber toe te voegen werd gezegd dat dit bij de pick up kan! Nu maar hopen dat dit lukt zodat we ook de gratis tweede chauffeur krijgen!

Kortom, het heeft even energie gekost, maar we hebben nu een standard suv voor vier weken voor de mooie prijs van $257. Voor de vliegtickets hebben we geboekt bij BA met hele mooie prijzen dus wij zijn meer dan tevreden! ;)

PENPE
02-06-13, 00:35
Ik heb inmiddels de bevestiging dat mijn verzoek in behandeling is genomen en wacht nu in spanning af http://www.orlandofans.nl/phpbb/images/smilies/icon_mrgreen.gif

theovg
02-06-13, 09:34
We sincerely apologize for any confusion this issue has caused. Please disregard any cancellation notice regarding your car rental. We value your business and would like to make this right by honoring the original international rate you booked online. Your reservation is still active in our system at the original rate. We look forward to seeing you in Orlando!

Sincerely


Deze mail terug gekregen ,dus de boeking blijft gewoon staan.

Stinsa
02-06-13, 10:43
never mind :D

aggie
02-06-13, 17:03
:rolleyes: Helemaal happy, net de mail ontvangen dat de boeking gewoon doorgaat tegen het lage tarief!! Daar wordt een mens blij van! Weer een extra zakcentje om daar leuke dingen mee te doen!! Dank je wel National!!

PENPE
02-06-13, 23:42
Zojuist de mail ontvangen en ook ik kan gewoon de auto in ontvangst nemen tegen het mooie tarief :p

"..Should you have any trouble with the billing at the rental counter, please reply directly to this email and I will ensure that the rates from your reservation will be honored after your rental has been returned. Again, I am very sorry for the hassle our mistake has caused you, and also regret the undue alarm caused by the message you received.."


Uiteraard is de mail ook weer bevestigd met het Incidentnummer, dus gaat helemaal goedkomen :D

hannie
03-06-13, 06:54
Iedereen die later dan ik een mail heeft verstuurd heeft al antwoord. Behalve ik geloof ik.
Zou ik nou nog wat moeten doen. De boeking staat gewoon op confirmed.

mblokland
03-06-13, 08:32
Iedereen die later dan ik een mail heeft verstuurd heeft al antwoord. Behalve ik geloof ik.
Zou ik nou nog wat moeten doen. De boeking staat gewoon op confirmed.

Ook ik heb nog niks ontvangen, terwijl ik direct heb gereageerd op de annulerings mail en gisteren nogmaals een mail gestuurd hebt. De boeking staat echter nog op confirmed...

angelique100
03-06-13, 09:34
Ik heb antwoord gekregen op mijn mail naar National. (geen reactie gekregen op mijn mail naar Radka)
Ik heb de eerste bevestiging van National gebruikt om te terug te mailen, binnen een paar uur een reactie.
Gisteren de boeking Alamo brits geannuleerd.
TOPDEAL

theovg
03-06-13, 10:04
Iedereen die later dan ik een mail heeft verstuurd heeft al antwoord. Behalve ik geloof ik.
Zou ik nou nog wat moeten doen. De boeking staat gewoon op confirmed.

Ik heb een priveberichtje gestuurd op Facebook,daar kreeg ik direct antwoord op.
Maar zolang hij op confirmed staat is er volgens mij niks aan de hand.

hockey
03-06-13, 10:17
@Angelique100 Ga jij de boeking van National of die van Expedia gebruiken? Ik twijfel nog.

angelique100
03-06-13, 10:40
Ik denk Expedia, ik heb eigenlijk liever dat het bedrag al betaald is bij aankomst en dat ik dan ter plaatse gebruik maak van de Emerald kaart voor de 2de bestuurder. Ik baal alleen dat ik geen reactie meer krijg op mijn Engels talige voucher van Expedia. Maar goed Gudu schreef ook onlangs nog dat alles perfect met bij national met zijn Hollandse bevestiging.

Waarschijnlijk ging het bij Frieda mis door het toevoegen van de extra bestuurder.(zonder Emerald)

Teleton
03-06-13, 11:39
Ik denk Expedia, ik heb eigenlijk liever dat het bedrag al betaald is bij aankomst ik zou er nog eens over nadenken. Kijk het bedrag van je annuleringsverzekering eens na, je zult zien dat dit gemaximeerd is. Wanneer je je vlucht en je accommodatie bij elkaar optelt, kom je waarschijnlijk al behoorlijk in de buurt van dat bedrag. Als je bij Expedia zou moeten annuleren, kan dat kosteloos met dank aan Gudu. Maar dit geldt niet voor alle reisorganisaties en/of brokers.

Als je via National boekt en ter plekke betaalt, kan je altijd zonder zorgen zelf annuleren. Als je bij National boekt en ter plekke betaalt, heb je wel zelf het koersrisico. Zo heb elk voordeel ze nadeel. Tenzij de dollar keldert natuurlijk......

gudu
03-06-13, 11:45
je kan de expedia boeking nog tot de dag ( week ??? ) voor vertrek gratis annuleren en het geld staat dan 1 werkdag later weer op je cc bijgeboekt. ik heb dit zelf verschillende malen gedaan

knaapje
03-06-13, 15:09
@angelique100
Ik heb 2 keer via Expedia bij Dollar geboekt. Het enige waar men in geinteresseerd was, was naam en res.nummer.
Verder keek men niet. Engels of welke taal dan ook.
Ik heb nu ook weer een bevestiging van Expedia voor vlucht, hotel en auto (Dollar) alleen in het Nederlands, verwacht geen problemen ermee.

A.Hofman
03-06-13, 15:45
HA!

Ik was al weer veel te voorbarig geweest om de reservering bij National te annuleren nav de mail van National dat zij de de reservering niet konden bevestigen tegen de lage tarieven.
Maar nadat hier op het forum de bevestigingen binnen druppelden heb ik toch maar even een vriendelijke(echt) mail gestuurd met het verzoek de originele reservering/bevestiging te accepteren.

En vandaag de bevestiging gekregen dat de reservering opnieuw is geboekt tegen het originele tarief :)

Bedankt!

S@skia
03-06-13, 16:23
Ook hier net onderstaande mail ontvangen:
Wesincerely apologize for any confusion this issue has caused. Please disregardany cancellation notice regarding your car rental. We value your business andwould like to make this right by honoring the original international rate youbooked online. You should receive an email with more information.

I canconfirm that your reservation has not been cancelled or changed. It isthe same as originally reserved.

Thankyou for choosing National Car and safe travels!

Dat scheelt toch maar even mooi €300!!

gudu
03-06-13, 16:45
wooow dat vind ik toch echt netjes van national en wat fijn A. Hofman

Ta2 Gerrit
03-06-13, 17:01
Iedereen die later dan ik een mail heeft verstuurd heeft al antwoord. Behalve ik geloof ik.
Zou ik nou nog wat moeten doen. De boeking staat gewoon op confirmed.

Ook hier nog geen mail, maar ze staan nog wel confirmed en ik heb zelfs de savetime kunnen invullen Zaterdag, prijs ongewijzigd.

sonja
03-06-13, 17:55
Inmiddels heb ik begrepen van National (had aanvullend mailverkeer met ze) dat het essentieel is dat je een bevestigingsmail met het oude tarief hebt ontvangen, met name het bedrag moet erin worden benoemd.

hannie
03-06-13, 18:45
Oh dan klim ik nog ff in de pen!

pumi1000
03-06-13, 20:08
Nou ik heb wel mail gehad dat ze een nieuwe boeking hebben gemaakt met oude tarief. Worden wel bedragen in genoemd. Tot zover oke, maar bij de counter moet er gratis de LDW en SLI worden toegevoegd, dit is als notitie bijgevoegd bij mijn boeking. Oke maar ik kan dus niet inloggen op de site met nummer en naam, en ik heb geen print. Tja dus alleen reserveringsnummer. Heb gebeld met 1-800 nummer en daar wordt wel reservering bevestigd ook noemen ze het bedrag. Omdat het tarief dus manually modified ( handmatig aangepast) is kun je niet inloggen.

Zijn er meerdere die een nieuw boekingsnummer hebben gekregen en waarbij dit ook zo is?

@ahofman bijvoorbeeld, zie dat jij ook nieuw nummer hebt gekregen.

angelique100
03-06-13, 20:19
Pumi mijn boeking is 100% gelijk gebleven ook hetzelfde nummer.
Ik heb met mijn oude bevestiging en nieuwe bevestiging gevraagd en kreeg als antwoord.



Response Via Email (Brenda)
06/02/2013 11:40 AM


Dear Angelique

Reservation xxxxxxxxx is confirmed the rate will be honored. I have emailed a copy to xxxxxxxx@gmail.com (suvaalsuvaal@gmail.com) for your record.

Thank you,
Brenda
National Car Rental

Lijkt mij een vervelende situatie dit, ik zou er niet helemaal gerust op zijn. Misschien toch nog even bellen of mailen?

Heb ik even een andere vraag, gisteren Alamo geannuleerd en vandaag al terug geboekt, heel netjes!
Nu vraag ik me alleen af waarom ik vorige keer zoveel aan visa heb moeten betalen ziet iemand hier een logica in, de koers jan en feb was volgens vrij stabiel zeker niet zoveel als dit verschil ?





25-02-2013

Alamo Rent A Car UK GB
7402
Debet
GBP493,02
€578,32




02-06-2013

*

Alamo Rent A Car UK GB
7402
Credit
GBP493,02
€562,80



Verschil -15,52 euro



04-01-2013

Alamo Rent A Car UK GB
7402
Debet
GBP619,40
€779,52




25-02-2013

Alamo Rent A Car UK GB
7402
Credit
GBP619,40
€689,83



Verschil -89,69 euro

Michael66
03-06-13, 21:29
Als je de komende tijd een een Ford meekrijgt, vraag dan even of het foutje al hersteld is ...

http://bit.ly/13gSCBD


Ford recalling 465K cars for fuel leak
Company not aware of any incidents of fire due to fuel leak

Ford Motor is recalling 465,000 of its current model year cars due to a fuel leak that poses a fire risk.

The company said the models include 2013 Ford Explorer, Taurus, Flex, Fusion, Interceptor Utility and Interceptor Sedan, as well as the Lincoln MKS, MKT and MKZ.

Ford said it is not aware of any incidents of fire due to the fuel leak, or of any injuries caused by the defect. Ford said it had received 600 complaints about the fuel leak from customers as of March 31.

Last July, Ford recalled 11,500 of its 2013 Escape SUVs because a defect in the fuel line that could cause a fire. At the time Ford took the unusual step of advising drivers not to even drive the vehicles until they were repaired. There was no such warning with the most recent recall.

Ford also announced two small recalls. It has recalled 500 2013 Lincoln MKZ vehicles because the insulation on the engine block heater can crack at extremely low temperatures. Additionally, Ford said that 25 2013 Fusions are at risk of impaired steering or the loss of steering control due the lack of an internal retaining clip.

Read more: http://www.wesh.com/news/money/Ford-recalling-465K-cars-for-fuel-leak/-/11787962/20398954/-/q6vhpfz/-/index.html#ixzz2VBPhmuZx

Ta2 Gerrit
03-06-13, 21:36
Ook hier nog geen mail, maar ze staan nog wel confirmed en ik heb zelfs de savetime kunnen invullen Zaterdag, prijs ongewijzigd.
Correctie; Tien minuten na deze post was ook hier de bekende mail binnen.


Inmiddels heb ik begrepen van National (had aanvullend mailverkeer met ze) dat het essentieel is dat je een bevestigingsmail met het oude tarief hebt ontvangen, met name het bedrag moet erin worden benoemd.
Dit hoor ik voor het eerst, dat van die bedragen, en in mijn mail stonden ze dan ook niet. Op de Nationalwebsite staan ze wel, en ook nog gewoon onder de originele boekingsnummers, en daar heb ik prints van, dus die gaan mee. Nu nog ff laten koppelen aan mijn EC account, mits de prijs dan ook gelijk blijft :cool:

hockey
03-06-13, 21:45
En over het koppelen van mijn account heb ik net mailtje van National gehad, dat dit echt niet eerder kan dan bij het afhalen van de auto, omdat er anders gecorrigeerd gaat worden naar het echte tarief. Ik vertrouw er dan maar op dat dit dan gedaan wordt: al moet er soms wat Social Media "geweld" aan te pas komen, National komt gemaakte deals tenslotte na :)

Ta2 Gerrit
03-06-13, 21:51
En over het koppelen van mijn account heb ik net mailtje van National gehad, dat dit echt niet eerder kan dan bij het afhalen van de auto, omdat er anders gecorrigeerd gaat worden naar het echte tarief. Ik vertrouw er dan maar op dat dit dan gedaan wordt: al moet er soms wat Social Media "geweld" aan te pas komen, National komt gemaakte deals tenslotte na :)

Binnen een half uur antwoord, en nog een eerlijk antwoord ook. Zoals Hockey al zei, dus;

I will not add your Emerald Club number to your reservation because it would change the price today’s rates. If you need to update your Emerald Club account, like your driver’s license or expiration date, login online at www.nationalcar.com (http://www.nationalcar.com/).

Please let us know if you need additional assistance!






Katherine King
Social Monitoring Coordinator




Enterprise Holdings
8421 Saint John Industrial Lane
Saint Louis, MO, 63114
USA

charly
03-06-13, 21:58
Zeg maar NEE dan krijg je er twee! ;)

Inmiddels hebben ook wij het bekende mailtje van national ontvangen. Omdat wij eerder echter al een mail hadden gekregen dat de boeking niet zou worden gehonoreerd omdat wij zelf zouden hebben geannuleerd heb ik telefonisch contact gezocht. Na 25 minuten kregen we een positief antwoord en een bevestigingsmail.

Vandaag dus verontschuldigingen en een nieuwe bevestiging. Wij hebben nu 1 vervallen bevesting en 2x een bevesting met de status confirmed! Toch maar even weer mailen met national dat we maar 1 auto nodig hebben.

Overigens werd ook tegen mij gezegd dat de EC kaart bij het ophalen moest worden toegevoegd!

pumi1000
04-06-13, 08:58
Ik heb zojuist weer mail gehad met weer een nieuwe reservering. Ook per mail het overzicht. Nu kan ik wel inloggen, zie confirmed staan en is het exact hetzelfde als wat ik eerst zelf had geboekt.

angelique100
04-06-13, 12:13
toch wel even een beter gevoel toch,..geregeld.

pumi1000
04-06-13, 18:47
[QUOTE=charly;
Tja dat heb ik nu ook. Vanmorgen een nieuwe reservering gekregen van customerhelp via webformulier.
Net een mail gekregen van EHI Escalations met weer een nieuwe reservering. Dus ik heb er nu ook 2.
Ik meteen een reply gestuurd naar EHI Escalations en verteld dat ik nu 2 boekingen heb, welke ik moet gebruiken. Wel meteen antwoord teruggehad dat ik de laatste kan gebruiken (van EHI Escalations).

Echter als ik op die andere van vanmorgen klik staat die ook nog confirmed. Zal ik ze beide maar open laten staan en 1 dag voor vertrek die andere annuleren, zodat ik 1 openstaande boeking heb??


Want wat doen ze als je ze beide open laat staan? Je moet tenslotte toch daar pas tekenen en betalen met je CC......

hannie
04-06-13, 18:57
He he, ook hier eindelijk een bericht van National nadat ik toch nog maar een berichtje via FB gestuurd had.
Alleen staat er nu dat we de auto in Miami terug brengen maar dat moet Tampa zijn. Neem aan dat het in de mail die ze nog gaan sturen weer goed staat.

National Car Rental (https://www.facebook.com/NationalCarRental)
Hi, Your estimated total charges for this reservation are $153.66. Rental pick-up is Friday, 20-December-2013 at the Orlando International Airport and return Friday, 3-January-2013 in Miami. If your reservation has been part of our recent computer glitch we will be honoring the original rate you booked online. You should receive an email with more information, but if you have any questions, please don’t hesitate to contact us at care@nationalcar.com with your reservation number and contact information. Thanks. ~Carol

mblokland
04-06-13, 19:06
[QUOTE=hannie;
Nu nog even de (bovenstaande) Emerald Club truck doen en je bent ook helemaal blij:cool:

hannie
04-06-13, 19:21
PROCEDURE OM EMERALD CLUB GEKOPPELD TE KRIJGEN AAN JE BESTAANDE BOEKING:


Zondag het excel formulier (Emerald Club) ingevuld en toegestuurd naar ECAdmin@nationalcar.co.uk;
Maandag een net mailtje gehad dat mijn boeking gewoon gehonoreerd werd;
Vandaag een mail gekregen van ECAdmin@nationalcar.co.uk met hierin mij Emerald club nummer
Hiermee een Emerald Club (http://www.emeraldaisle.com/) account aangemaakt (zodat je kan inloggen)
Hierna een Savetime aanpassing gedaan, hierdoor wordt je EC nummer gekoppeld (http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=30&t=35271&start=240#p826777) aan je bestaande boeking!!



Sorry maar ik begrijp het niet. Ik heb ook al een EC nummer ,maar hoe maak je dan zo' n account aan. Niet via die link die jij geeft toch?
Daar zie alleen maar filmpjes over hoe handig EC is.
Op de site van nationalcar.com moet je je EC nummer invullen en een wachtwoord maar dat heb ik niet. Of krijg je dat bij het aanmaken van zo'n account waar jij het over hebt.

mblokland
04-06-13, 19:39
Via deze url: https://www.nationalcar.com/showLoginCreate.do

Heb mijn post maar even verwijderd aangezien ik geen verwarring wil zaaien, maar de procedure werkt echt.

1. Vraag Emerald Club aan;
2. Wacht tot je het emerald club nummer per mail hebt ontvangen
3. Maak een account aan via https://www.nationalcar.com/showLoginCreate.do
4. Ga naar Savetime en voer je gegevens in (of verander iets als je de gegevens al hebt ingevoerd)
5. Hierna is je boeking gekoppeld aan de Emerald Club

hockey
04-06-13, 19:55
Volgens National (Care) kan het niet, maar door het invullen van Save-time wordt mijn Emerald Card automatisch gekoppeld aan mijn account ! Wie snapt het nog. Als ik nu een Additional driver invul bij Save time worden er echter wel kosten berekend. Dus dat doen we maar niet van te voren. Op met het pasje naar de balie.

hannie
04-06-13, 19:57
Nou gedaan :Via deze url: https://www.nationalcar.com/showLoginCreate.do
Wil ik inloggen bij EC op de national site, krijg ik de mededeling dat m'n login en of password niet kloppen grrrrr!!!!
Weet zeker dat ik het goed intik. Heb ook via forgot password en login het opnieuw opgevraagd maar ook dan blijkt login fout.
snap er niets meer van.

mblokland
04-06-13, 20:00
Kan alleen zeggen dat het bij mij in 1 keer werkte.....

Eljo
04-06-13, 20:43
onderstaand mijn antwoord van National. Moet er wel bij zeggen dat ik geen cancellation notice heb ontvangen
superblij hiermee en vooral dat het op het moment van boeken niet zeker was of de kids 2 wk vrij hebben in de meivakantie. Vandaag zijn de vakanties voor volgend jaar vrijgegeven en yes 2 wk Florida voor ons volgend jaar.


Dear x,


Thank you for your email.


I sincerely apologize for any confusion this issue has caused. Please disregard any cancellation notice regarding your car rental. Reservation xxx is still confirmed for the estimated amount of $139.36.


If you have any further questions, feel free to email me.


Sincerely,
Meesha
Customer Service
Customer By Web Form (Xx) 06/03/2013 12:36 PM
Dear madam,sir,


I hear there is a lot of confusion about the booked rentals from the 25th May - 28th May
Please can you confirm that my reservation xxxxxx is ok for the confirmed amount of $139.36 for the total rental period.

flexx
04-06-13, 23:44
kan ik savetime ook al invullen terwijl ik binnekort nieuw rijbewijs ga aanvragen ,kan je je rijbewijs nr daarna nog veranderen?

mblokland
05-06-13, 07:02
ja, dit kan.

corrus
05-06-13, 09:07
Heeft National een Savetime optie dan... nooit gezien

betsydijkstra
05-06-13, 09:31
Beste allemaal

Ik zie dat ik dus echt iedere dag even op het forum moet kijken, want ik heb helaas de mooie aanbieding gemist van National:mad:. Maar heeft het zin om wel lid te worden van de Emerald Club? Ik heb het geprobeerd maar kan (volgens mij) alleen met US rijbewijs nr etc...en als ik het dan ben levert het nog (prijs) voordeel op als ik huur voor 3 weken in augustus?

mblokland
05-06-13, 09:45
Lid worden kan met DIT (https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&ved=0CEMQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.nationalcar.co.uk%2FFilesLib% 2F630%2Fcontent%2Fhotdeals%2Fzluk_visasignature%2F visa_signature_form.xls&ei=JuuuUY3QLIXatAbNlIHIAw&usg=AFQjCNHOi0ZQLAJzUjM28bxJ-vDmHGH44g&sig2=pID4q-S_2GbXfwUvoiiDOg&bvm=bv.47380653,d.Yms) formulier alles invullen, ondertekenen en mailen naar ECAdmin@nationalcar.co.uk.

Daarna kost een mid-size car (je mag een minivan, mid-size SUV, full-size of standard meenemen) voor 3 weken in augustus $694 (incl. 2de chauffeur en direct doorlopen naar de garage), of dit tarief voordelig is zal je even zelf moeten vergelijken.

Ta2 Gerrit
05-06-13, 09:51
Heeft National een Savetime optie dan... nooit gezien

Ja hoor, check;
http://imageshack.us/a/img541/4171/nationalsavetime.jpg

corrus
05-06-13, 10:27
Oh... wacht ff... dit is voor de NIET Emerald Club huurders... (ik dacht al...)
Tnx Gerrit...

betsydijkstra
05-06-13, 21:57
Lid worden kan met DIT (https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&ved=0CEMQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.nationalcar.co.uk%2FFilesLib% 2F630%2Fcontent%2Fhotdeals%2Fzluk_visasignature%2F visa_signature_form.xls&ei=JuuuUY3QLIXatAbNlIHIAw&usg=AFQjCNHOi0ZQLAJzUjM28bxJ-vDmHGH44g&sig2=pID4q-S_2GbXfwUvoiiDOg&bvm=bv.47380653,d.Yms) formulier alles invullen, ondertekenen en mailen naar ECAdmin@nationalcar.co.uk.

Daarna kost een mid-size car (je mag een minivan, mid-size SUV, full-size of standard meenemen) voor 3 weken in augustus $694 (incl. 2de chauffeur en direct doorlopen naar de garage), of dit tarief voordelig is zal je even zelf moeten vergelijken.

Dank je wel! De enige die dan nog goedkoper is, is via rentalcars.com. Maar ik heb met hen een slechte ervaring, weliswaar in Spanje in april maar toch....toen dacht ik ook goedkoop uit te zijn, maar na anderhalf wachten in de rij (!) bleek dat er nog het dubbele aan kosten bijkwamen, zoals verzekering en volle tank benzine... Weet dus even niet waar ik goed aan doe...

mblokland
06-06-13, 22:55
Via deze url: https://www.nationalcar.com/showLoginCreate.do

Heb mijn post maar even verwijderd aangezien ik geen verwarring wil zaaien, maar de procedure werkt echt.

1. Vraag Emerald Club aan;
2. Wacht tot je het emerald club nummer per mail hebt ontvangen
3. Maak een account aan via https://www.nationalcar.com/showLoginCreate.do
4. Ga naar Savetime en voer je gegevens in (of verander iets als je de gegevens al hebt ingevoerd)
5. Hierna is je boeking gekoppeld aan de Emerald Club

Bij My Itineraries zie je dan het volgende:
https://lh3.googleusercontent.com/-Vfh5EOo7x_Y/UbD2A2QFUGI/AAAAAAAAIxo/qQ-whQz0i4s/w602-h270-no/emeraldclub.JPG
Zover ik weet kan je deze procedure alleen uitvoeren als je direct bij nationalcar.com geboekt hebt, via Expedia heb je geen savetime optie.

Als het niet direct werkt kun je dezelfde procedure een paar dagen later nog eens herhalen (systemen hebben soms 24/48 uur nodig om te synchroniseren)

flexx
06-06-13, 23:06
bij mij werkt dat niet,misschien omdat ze mn achternaam aan elkaar hebben gezet.

moffo
07-06-13, 15:04
Ik heb het hele topic doorgenomen maar ben helaas nog niet veel wijzer geworden.

Ik wil een auto huren vanaf 11 juli en kijk wat rond voor goedkope opties.

Graag zou ik horen wat nu de goedkoopste opties zijn en hoe ik aan eventuele kortingen kom.

Via Dollar kan ik voor 2 weken een midsize SUV huren voor $502 dollar (382 euro)

Ik hoor graag of jullie nog goede tips hebben?!

Ta2 Gerrit
07-06-13, 15:29
www.alamo.co.uk/brits (http://www.alamo.co.uk/brits) , www.usareisen.de (http://www.usareisen.de) en www.eautohuur.nl (http://www.eautohuur.nl) zijn hier vaak genoemd als de goedkoopste. Kijk en vergelijk :cool:

A3
07-06-13, 15:56
ik heb de procedure van Mblokland gevolgd om mijn vers aangevraagde Emerald nummer te koppelen aan mijn reservering met supervoordelig tarief. Hinko bedankt!!

En het is, na enig gepriegel, perfect gelukt. Ook mijn bestaande boeking heb ik achteraf kunnen koppelen aan mijn nieuwe Emerald nummer. Ik had overigens al een SAvetime account en hierin heb ik slechts wat gewijzigd.

Bedankt voor de tip!

MVG

A3

knaapje
07-06-13, 16:01
..................
Via Dollar kan ik voor 2 weken een midsize SUV huren voor $502 dollar (382 euro)

...............?!

Je hebt het hier over een prijs in $$$ . Kijk je wel op een site die alle verzekeringen in de prijs heeft zitten?
Europese aanbieders (tussenpersonen) hebben dat meestal wel, een US site meestal niet.
Let op dat je goed verzekerd bent!!!!

moffo
07-06-13, 17:04
Ik zag inderdaad dat er geen verzekeringen bij zaten en de prijs dus nog behoorlijk zou oplopen.
De dollar prijs was ik bekend mee, maar kwam op een mooie omgerekende prijs in euro's uit.

via usareise.de kom ik tot nu toe het goedkoopst uit met een volle tank.
Maar zo'n superdeal als via brits of national ben ik helaas nog niet tegen gekomen.....dat is toch waar je voor zoekt!

knaapje
07-06-13, 19:11
Al eens op Expedia.nl gekeken?
Is wel zonder brandstof en 1 bestuurder.

charly
10-06-13, 22:59
bij mij werkt dat niet,misschien omdat ze mn achternaam aan elkaar hebben gezet.

Ook bij ons werkt het niet en is de achternaam bij de EC aan elkaar geschreven en in de reservering los.
Ik heb een account aangemaakt voor de EC maar daar staan verschillende fouten in. (straatnaam / provincie) Ik kan ze echter niet wijzigen omdat ik bij het land alleen kan kiezen uit Canada of US hebben jullie dit ook staan?

Zoals in een eerder bericht aangegeven hebben wij twee verschillende bevestigingen gekregen van de autohuur. Heb vandaag gevraagd welke bevestiging nu de goede is en wat we met de andere bevestiging moeten doen. Hierop kreeg ik als antwoord dat we de tweede boeking maar moesten laten staan en dat we die dan bij de pick-up kunnen annuleren. Op mijn vraag om te bevestigen dat hier geen kosten aan zijn verbonden heb ik nog geen antwoord ontvangen.

pumi1000
10-06-13, 23:24
@charly

waarom annuleer je er zelf geen?
op ander forum was er ook iemand die uiteindelijk 3 boekingen kreeg en die heeft er zelf 2 geannuleerd en dus 1 boeking nog open staan. Zelf heb ik er ook twee gekregen en ook ik had teruggemaild naar EHI (laatste boeking van hun) waarop ik direct mail terugkreeg om de laatste te gebruiken, die andere moet ik ook nog annuleren, want die staat ook nog open. Volgens mij kun je annuleren tot 24 uur van te voren, maar eigenlijk kan ik op de website verder niets terugvinden over hun cancellation policy. Dus ik ben wel benieuwd naar het antwoord wat je terugkrijgt over annuleren.

betsydijkstra
18-06-13, 22:43
Tis redelijk rustig bij dit topic...ik zoek nog steeds een kanl aanbieding voor augustus 18 dagen...iemand nog iets tegengekomen? Mid size SUV..toevallig...??

Fleurida
18-06-13, 23:03
Hallo, ik heb even gekeken bij USAreisen.de en daar is een midsize € 598,78 zonder extra chauffeurs.
http://www.usareisen.de/mietwagen/vergleich.html?ver=&as=MCO&bs=MCO&an=030813&bn=240813&at=12%3A00&bt=12%3A00&uage=&si=J

En bij Alamo.uk is een midsize € 527,81 met 3 extra chauffeurs inbegrepen.

https://www.alamo.co.uk/RatesAndReservationResult/740/uk/vanity_no_doubleclick?requestId=MZqaynDREDuPcxb&companyId=740&contentGroup=#componentportalsearchcar_alamo

dit is voor een periode van 3 weken in Augustus van 3 t/m 24. Het is alleen maar een voorbeeld.

Misschien kun je hier wat mee.

trails
19-06-13, 07:05
Je moet dan wel deze site gebruiken: http://www.alamo.co.uk/brits

charly
19-06-13, 12:13
@charly

waarom annuleer je er zelf geen?
op ander forum was er ook iemand die uiteindelijk 3 boekingen kreeg en die heeft er zelf 2 geannuleerd en dus 1 boeking nog open staan. Zelf heb ik er ook twee gekregen en ook ik had teruggemaild naar EHI (laatste boeking van hun) waarop ik direct mail terugkreeg om de laatste te gebruiken, die andere moet ik ook nog annuleren, want die staat ook nog open. Volgens mij kun je annuleren tot 24 uur van te voren, maar eigenlijk kan ik op de website verder niets terugvinden over hun cancellation policy. Dus ik ben wel benieuwd naar het antwoord wat je terugkrijgt over annuleren.

Per mail hebben wij antwoord ontvangen dat we gratis kunnen annuleren op de luchthaven. Heb nog niet geannuleerd, misschien dat we dat nog doen, maar het zou ook zomaar kunnen dat we ter plekke annuleren. De mail waarin staat dat hier geen kosten aan zijn verbonden hebben we al bij onze papieren zitten, met alle andere mailwisseling.

pumi1000
05-07-13, 03:49
Update nav national boeking, auto probleemloos meegekregen op JFK. Kregen mooie GMC Acadia mee.

Jill
12-07-13, 09:45
Je moet dan wel deze site gebruiken: http://www.alamo.co.uk/brits

Ik heb hier net mijn auto geboekt voor september. 165.52 GBP (+/- 191 euro) voor 8 dagen, midsize SUV, 3 add drivers maar zonder de optie om met volle tank terug te geven. We blijven toch in Orlando en kan ik hem zelf vol gooien in het terug rijden nr airport. Was zo de laatste keer (in april jl.) ook goedkoper uit.

johnvbingrid
12-07-13, 13:09
Ik wil een standard SUV boeken bij Alamo. De goedkoopste is mi. USA carhire. 244 euro voor 6 dagen Gold pakket (incl meerdere bestuurders, tank benzine en alle verzekeringen).
Wie weet nog een goedkopere optie?

Bedankt alvast?

Njit
12-07-13, 13:23
Welke opties heb je al vergeleken? Dan hoeven wij die niet meer te noemen :)
Welke periode gaat het om? En welke lokatie?

PixelMagic
04-08-13, 17:22
Wij gaan in december naar Florida en zitten te twijfelen over de auto huur. We willen gewoon een kleine auto, zijn met zijn 2en en alleen een koffer naar het hotel en later terug naar het vliegveld.

Via her reisburo word ons een auto aangeboden via Sunnycars voor 2 weken en dat moet net onder de 400€ kosten. De auto is dan van Alamo. Als ik via de UK site van Alamo de Brits optie neem ben ik 220 pond (net onder 300€) kwijt.

Nu zag ik dat Sunny een volle tank brandstof bij de prijs heeft zitten en de verzekering ipv 5M 7.5M is. Verder kan ik niet veel meer ontdekken.

Aangezien het dus ongeveer €100 scheelt lijkt het aantrekkelijker, vooral omdat een kleine auto niet zo'n vreselijk grote tank heeft dat de inbegrepen brandstof het geld waard is.

Kan iemand ons wat advies geven ?

Ta2 Gerrit
05-08-13, 09:46
USAreisen.de (http://www.usareisen.de/mietwagen/preise.html?id=292&as=MCO&bs=MCO&an=081213&bn=221213&at=12:00&bt=12:00) zit met brandstof en extra bestuurders op 389 en zonder dat op 320. Dus het lijkt dat Alamo/brits deze keer weer wint, want die heeft ook een extra bestuurder erbij, dacht ik.
De tankinhoud is inderdaad klein, dus die kun je beter zelf vol afleveren.

dingjan
06-08-13, 14:57
Ik heb even gekeken op de britse Alamo site, en krijg dit er standaard bij...mis ik dan nog iets ? Is dit een aardige prijs (voor 2 bestuurders) ?

Pick up
Orlando Intl Arpt
18 Apr 2014 12:00Drop off
Orlando Intl Arpt
30 Apr 2014 12:00Rental Period
12 Days
Vehicle
Midsize 2/4-Door/Automatic/Air
Packagehttps://www.alamo.co.uk/FilesLib/777/fareoffice/car/producttype/FREEADD.png
Show package inclusions



Collision Damage Waiver Full


Extended Protection


Customer Facility Charge 2.50 Per Day


Airport Access Fee 10%


Tire/battery Fee .02 Per Day


Florida Surcharge 2.00 Per Day


Vehicle License Fee .71 Per Day


Sales Tax


Unlimited Mileage


3 Additional drivers




Extras
Not yet chosen


Package Price(Pay now)
£230.05


Estimated Total
£230.05

Njit
06-08-13, 20:04
Je hebt dit via http://www.alamo.co.uk/brits gedaan?

PixelMagic
06-08-13, 20:44
USAreisen.de (http://www.usareisen.de/mietwagen/preise.html?id=292&as=MCO&bs=MCO&an=081213&bn=221213&at=12:00&bt=12:00) zit met brandstof en extra bestuurders op 389 en zonder dat op 320. Dus het lijkt dat Alamo/brits deze keer weer wint, want die heeft ook een extra bestuurder erbij, dacht ik.
De tankinhoud is inderdaad klein, dus die kun je beter zelf vol afleveren.

Bedankt voor het antwoord, zijn de overige voorwaarden dan dus vergelijkbaar als ik het goed begrijp ?

dingjan
08-08-13, 09:48
ja via de britse site...

Njit
08-08-13, 09:54
http://www.alamo.co.uk/brits en http://www.alamo.co.uk/ (http://www.alamo.co.uk/brits) zijn beide Brits ;) Maar met extra korting dus..

PixelMagic
08-08-13, 12:08
Ik doelde op het huren via Sunnycars en direct bij de Britse Alamo met /brits korting. Bij beide huur je een auto bij Alamo maar zijn de voorwaarden en verzekeringen vergelijkbaar of heb ik ergens nog voordelen of nadelen.

Alexes
03-09-13, 09:29
Wij willen met 6 volwassenen 4 kids een auto huren.

Weten jullie autoverhuurbedrijven met grote auto's waar uiteraard ook de bagage van ons allen in kan?

Moet een kind van 6 en 7 jaar nog in een autostoeltje of verhoger in Amerika?

Alvast bedankt....

Ta2 Gerrit
03-09-13, 09:43
Bij Alamo (en ook wel andere verhuurders) verhuren ze een 15-persoons Van (https://www.alamo.com/en_US/car-rental/cars/car-details/US/FVAR-15-passenger-van.html), maar dan komt onmiddellijk de discussie weer op gang of je die als Nederlander zonder speciaal rijbewijs mag besturen. Die is al vaker ontstaan bij zulk soort auto's.

En anders is er nog de mogelijkheid van 2 auto's, die soms nog goedkoper kan uitpakken, en in mijn ogen (wij zijn ook ooit met 10 man geweest) nog handiger is ook, bijvoorbeeld voor wat boodschappen doen, of als niet het hele gezelschap mee wil naar een bestemming.

Teleton
03-09-13, 09:47
Wij willen met 6 volwassenen 4 kids een auto huren.

Weten jullie autoverhuurbedrijven met grote auto's waar uiteraard ook de bagage van ons allen in kan?

Een auto voor 10 personen en hun bagage? Wat dacht je zelf....?

Bij Alamo kan je een Van huren waar 15 personen (https://www.alamo.com/en_US/car-rental/cars/car-details/US/FVAR-15-passenger-van.html) in vervoerd kunnen worden. Maarrrrrr.....controleer zelf even of jouw rijbewijs geschikt is om zo'n busje te besturen. Ik denk dat je hiervoor een D1 rijbewijs moet hebben. Met een B rijbewijs mag je tot en met 8 personen vervoeren en het gewicht mag niet meer dan 3500 kg bedragen.

Njit
03-09-13, 09:49
Willen jullie allemaal in 1 auto dan? Om dat allemaal in 1 auto te krijgen lijkt me lastig. Dan kom je op een 12 of 15 persoons Van uit. Maar ook daar zul je het krap krijgen qua koffers.

Persoonlijk zou ik twee Minivans huren. Kun je ook nog een keer wat apart van elkaar doen.

jollyjuut
21-09-13, 17:33
Ik heb een aantal sites bekeken voor autohuur, maar bij verschillende lees ik op forums of review sites toch veel negatieve recensies:
b.v. eautohuur, bookanddrive.

Dan vind ik over usareisen.de nog de meeste positieve ervaringen ( wat betreft de voordeliger opties) via de Alamo, herz zelf is het duurder.
Maar ik zie dat zij op zaterdagmiddag en zondag niet bereikbaar zijn en daarnaast alles in het duits, dus lastiger qua communicatie.
Het is wat onduidelijk vind ik op de website: b.v kosten voor extra bestuurder staan hier niet bij.
Komen hier extra kosten bij wanneer je de auto ophaalt op Miami Airport? ( iemand hier ervaring mee?)
Moet hier de creditcard op naam staan van de bestuurder...
Bij super - spar krijg je een volle tank en moet je deze ook weer vol inleveren en bij super inklusiv zit er een tank benzine bij ( dus bijna leeg inleveren)?

Klopt het dat er overal ong. $10 bijbetaald moet worden voor een extra bestuurder?

Bij b.v. exit- reizen en herz zeggen ze dat alles erbij in zit maar op een andere site zie ik weer dat je extra moet betalen wanneer je de auto op de luchthaven Miami ophaalt...

Iemand nog positieve ervaringen met NL aanbieders? Of dan usareisen.de toch de beste optie?

knaapje
21-09-13, 19:25
Als je problemen hebt met Duits, http://www.drive-usa.de/ is hun Engelstalige site.
Als je het Gold tarief (Super inklusive) neemt zit alles erin, benzine en extra chauffeurs.
Hier door velen (waaronder ikzelf) goede ervaringen met hun.
De creditcard moet ALTIJD op naam van de bestuurder staan.

En die bereikbaarheid, waarom nodig? Op je gemak alles via internet.

Bieg
21-09-13, 21:00
Wij hebben diverse keren via USA-reisen.de geboekt en ging altijd prima. Is niet altijd de voordeligste maar wil je dat ?

Cindy1969
22-09-13, 13:26
Ben zelf ook weer aan het kijken naar een huurauto, heb nu 2 jaar achter elkaar via Alamo geboekt, beviel goed, dus ga daar weer boeken. Maar had altijd het Gold pakket, dat is een tank benzine en extra bestuurders, toch?. Reis alleen, en heb een kleine auto, als ik het nu het standaard pakket neem is dat alleen het verschil voor een volle tank (wat niet veel kost bij een kleine auto) dan toch? Of zie ik dat nu verkeerd? Zit er ook verschil in de verzekeringen dan? Volgens mij niet, maar wellicht zie ik iets over het hoofd?

judith321
22-09-13, 16:52
Ik ben me eens aan het verdiepen in het huren van een auto. Ik lees veel positieve verhalen over de Britse site van alamo en lees ook dat aardig wat forumleden een gold-pakket boeken. Snap ik, is goedkoper. Maar in de kleine lettertjes staat dat deze gold-aanbieding alleen voor inwoners van de UK is. Heeft iemand hier ooit problemen mee gehad?

Njit
22-09-13, 18:00
Welke kleine lettertjes bedoel je? De enige voorwaarden die ik kan vinden is:


Prices given on this website are not applicable to residents of the USA or Canada or holders of USA or Canadian driving licenses. By making a reservation on this site you confirm that you reside outside the USA or Canada and are not a holder of a USA or Canadian driving license and accept that your reservation may be rejected at the time of pick-up if a USA or Canadian driving license is presented.

PENPE
24-09-13, 15:39
Maar ik zie dat zij op zaterdagmiddag en zondag niet bereikbaar zijn en daarnaast alles in het duits, dus lastiger qua communicatie.

Als je problemen hebt met Duits, http://www.drive-usa.de/ is hun Engelstalige site.

Ik mag toch wel aannemen dat medewerkers van een USA-specialist toch wel engels spreken ?

knaapje
24-09-13, 15:52
Maar daar heb je om de site te lezen niet veel aan....................................

PENPE
24-09-13, 16:58
Ik doelde dan ook op :
Maar ik zie dat zij op zaterdagmiddag en zondag niet bereikbaar zijn en daarnaast alles in het duits, dus lastiger qua communicatie.

M.a.w. als er contact met USA-Reizen wordt opgenomen....

judith321
27-09-13, 11:42
Welke kleine lettertjes bedoel je? De enige voorwaarden die ik kan vinden is:

ik lees op alama.co.uk, tijdens het boekingsproces:
Additional drivers must be aged 25 and over. A tank of fuel is not included when picking up from Manhattan locations. Drop charges are extra. Optional items not included in the rate are extra and subject to tax. No credit for unused fuel. From £30 per week/£6 daily charge is added to the published fully inclusive rate quoted on the alamo.co.uk site to create the Alamo Gold product and then shown at the applicable rate. Alamo Gold pay locally rates are only available on rentals of 4 days or more. Alamo Gold prepay rates are available on any rental duration. This offer is only available to UK residents.

sabrinabuisset
08-10-13, 02:52
Wij willen 5 sept 2014 naar florida gaan.
we willen een auto huren om vervolgens langs verschillende plekken te gaan.
Wij willen 2,5 week naar florida waar kunnen wij het beste een auto huren?

Dit word onze eerste keer in het buitenland een auto huren.
wij zijn met 2 personen dus we willen gewoon een normale auto.
iemand tips? En op welke prijzen moet ik rekenen?

en kan ik het beter hier in Nederland al boeken of in Amerika?
Alvast bedankt voor de reacties

Njit
08-10-13, 08:52
Wat voor een auto je moet huren ligt aan je eigen portomonnee. Autohuur is in vergelijking met Europa een stuk betaalbaarder dus dan neem je al snel een wat groter model. Wij zijn ook maar met z'n tweetjes maar vinden het heerlijk om met een Midsize SUV rond te rijden in de USA. De benzineprijzen laten dit ook toe.
Zie ook http://www.floridaforum.nl/showthread.php?10105-Autohuur-Foto-s-van-gehuurde-auto-s en http://www.floridaforum.nl/showthread.php?7366-Autohuur-Welke-kreeg-jij-mee

Auto gewoon al in NL regelen. De volgende bedrijven worden regelmatig genoemd:

- http://www.alamo.co.uk/brits
- http://www.usareisen.de/mietwagen/ / http://www.drive-usa.de/rental-cars/usa-rental-cars.html
- http://www.eautohuur.nl/

Bij de meeste verhuurbedrijven kun je nog tot een aantal dagen van te voren kosteloos annuleren (in het geval er een betere aanbieding voorbij komt :) )
Houd er wel rekening mee dan je via Alamo UK in Britse ponden afrekent. Je kunt dus met een koersverschil te maken krijgen als je annuleert.

Als je een All-Inclusive pakket neemt dan zit je prima qua verzekeringen. Een huurauto van Alamo (direct via Alamo of via een broker) is handig voor de afhandeling van de Toll. Zie http://www.floridaforum.nl/showthread.php?13100-FAQ-Tol-betalen-via-de-autoverhuurder

sabrinabuisset
08-10-13, 19:05
Dankje wel voor de tips ik ga ze is even allemaal doorkijken!

ellen.kr
03-11-13, 13:26
Kun je bij Alamo Brits de auto niet op een andere locatie terugbrengen? Als ik "andere terugbrenglocatie" heb aangeklikt, krijg ik nl. geen mogelijkheid tot invullen.

Njit
03-11-13, 13:47
Zou normaal gesproken wel moeten kunnen. Maar ik kan die vakjes nu ook niet aanklikken.

gayka
03-11-13, 16:21
net even geprobeerd, werkt bij mij nu wel

ellen.kr
04-11-13, 10:13
Ja, bedankt, bij mij werkt hij nu ook weer, het lag dus aan de site gelukkig.

kyra77
27-01-14, 11:17
waar zijn jullie uit eindelijk terecht komen?