PDA

Bekijk Volledige Versie : wdtc.disneyinternational.com



Charlene
07-11-12, 18:20
Hallo iedereen,

Ik ben bezig met mijn Orlando vakantie voor volgend jaar te plannen. Ik had een offerte laten opmaken door mijn lokaal reisagentschap maar heb ook verschillende sites bekeken om prijzen te vergelijken. Als ik nu kijk op de site wdtc.disneyinternational.com, dus de officiele UK site dan komt de prijs voor mijn Disney hotel echt veel goedkoper uit, ik krijg een gratis diningplan, 14 dagen toegang tot de parken terwijl je maar voor 7 dagen betaald en je krijgt ook nog eens 100 pond om te spenderen in Disney. Alles bij elkaar gerekend komt het meer dan 2000 € goedkoper uit dan de prijs die ik van mijn reisagentschap had gekregen, dus wel de moeite denk ik dan.... Ik heb dit gemeld aan mijn reisagentschap en zij wisten mij te zeggen dat de UK en Ierland idd goedkopere pakketten aanbieden dan de rest van Europa maar dat zij die pakketten niet kunnen aanbieden. Wij kunnen wel via de site boeken en in Britse pond betalen maar krijgen dan natuurlijk niet de service die je anders van het reisagentschap zou krijgen.... Is er iemand die al eens een Disney hotel geboekt heeft via deze site en mij wat meer informatie kan geven. 2000 € is een pak geld om uit te sparen maar ik wil natuurlijk wel zeker zijn dat het allemaal veilig is.... Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt....

Groetjes
Charlene

cindy74
07-11-12, 19:32
Ik heb ook al via de disney site geboekt daar heb je geen enkel probleem mee hoor . Je kan je reservatie netjes volgen op de site je krijgt je papieren ook per post en email doorgestuurd . Je kan zelfs een paar dagen voor je vertrekt online inchecken zodat als je aankomt in je hotel zo door naar je kamer kan je moet enkel de sleutel en tickets afhalen . Ook kan je gebruik maken van de magical express die brengt je gratis en voor niets naar je hotel en ook weer terug naar de luchthaven . En welke service krijg je dan meer van je reisbureau .........?
over de betaling kan ik kort zijn je betaald een voorschot en ik dacht een maand voordat je vertrekt de rest hier krijg je een mail van . Enkel zorgen dat je een annulatieverzekering hebt in geval van .....hier in belgie moetten we die apart erbij nemen .

Charlene
07-11-12, 21:03
Super!!!! Bedankt voor je reactie... Is al een hele geruststelling.... Klinkt allemaal heel goed geregeld op die manier.... En ook wel interessant dat je niet het volledige bedrag in één keer moet betalen.... Ja dan vraag ik me idd af welke service je nog meer kan krijgen van het reisbureau?! Ivm met die annulatieverzekering, kan je die dan ook bij boeken op de site zelf?

cindy74
08-11-12, 05:06
Ja dat kan maar enkel voor uk bewoners ik boek de mijne altijd bij touring .

Charlene
08-11-12, 10:51
Bedankt voor de tip... Als ik apart een annulatieverzekering kan bij boeken dan ga ik zeker reserveren via de site.... Scheelt uiteindelijk een pak geld waar ik andere leuke dingen mee kan doen....

fitnessmouse
09-11-12, 11:30
ja hoor kan alemmal prima. wij hebben al twee keer via uk geboekt. en het heet disneyinternational dus ook wij kunnen daar gewoon boeken. je kunt zelfs gewoon Nederland selecteren bij landen :-)

(of Belgie)

FloridaBE
23-11-12, 23:08
Beste Charlene en Florida-forumleden,

Ik vroeg me af of u inmiddels al geboekt heeft. Ik ben namelijk benieuwd naar uw ervaringen. Wij zijn er ook over aan het denken om te boeken via deze website. Ik heb al wat mail contact met ze gehad en het is inderdaad mogelijk om vanalles te boeken.
Voor de mensen die al eens gereserveerd hebben met disney international; boeken jullie dan alles ineens, dus ook de vlucht erbij? En wat zijn verder de voordelen om daar een vakantie te boeken?

Alvast hartelijk dank!

Teleton
24-11-12, 08:34
boeken jullie dan alles ineens, dus ook de vlucht erbij? Hey Bas, ik zou je aanraden om het topic over vliegen naar Forida (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?34-Vliegen-naar-Florida)ook eens door te nemen. Ik denk dat 'ie barstensvol tips voor je staat. De vliegreis boeken via wdtc.disneyinternational.com lijkt mij wat omslachtig, hun programma gaat immers uit van vertrek vanaf een van de Britse luchthavens. Het lijkt mij logisch dat je eerst eens kijkt welke mogelijkheden je vanaf Zaventem of misschien Schiphol of Duitsland hebt.

cindy74
24-11-12, 09:12
Ik heb hier al geboekt ging prima . Als wij hier boeken is het alleen de tickets en het hotel maar nooit de vlucht .
Voordelen hieraan is dat je soms promos erbij krijgt zoals het diningplan en tickets van 14 dagen voor de prijs van 7 . Wij hebben hier een paar jaar geleden 7 dagen voor de prijs van 4 en dat vind je hier in geen 1 reisbureau .

FloridaBE
24-11-12, 09:44
Dat klinkt allemaal wel goed. Hoe gaat het dan met de betaling? Gewoon via de bank of met creditcard? Ik zag inderdaad ook combi's met Cruise enz. en inderdaad ook dat Diningplan. Is dat makkelijk om er eventueel bij te nemen? De vluchten moet ik nog uitzoeken, dus dat topic zal me wel helpen. Ik wil graag rechstreeks, dus misschien vanuit Frankfurt (of is Brussel ook nog mogelijk) en dan wel naar MCO vanwege de Magical Express. Ik denk dat als ik via Disney boek, dat ik ongeveer € 200,- goedkoper uit ben.

cindy74
24-11-12, 11:20
Met visa hebben wij betaald . Er zijn sommige periodes dat je het diningplan er gratis bijkrijgt . Anders zou ik het nooit nemen maar wij hebben een auto en kunnen buiten disney gaan eten .

Mushu
24-11-12, 12:56
Net als Cindy zou ik het diningplan alleen nemen als je het er gratis bij krijgt. Het is echt heel veel eten en ondanks dat het een mooie deal lijkt, is het voor ons moeilijk om voor zo'n bedrag te eten in Disney. Ik heb het echt meerdere malen berekend met wat wij eten (en wij verblijven vaak op een Disney resort en eten dan niet buiten Disney). Als je dure restaurants uitzoekt en de snacks en toetjes (die in het plan inbegrepen zijn) als bv ontbijt gebruikt is het misschien wel rendabel. Je kan het voor jezelf uitrekenen door een diningplan uit te zoeken (je hebt verschillende) en dan een fictieve dag te nemen en te kijken wat je (waarschijnlijk) zou eten en de prijs van alles los betalen met die van het plan vergelijken.

cindy74
24-11-12, 14:53
Inderdaad het ligt eraan of je in disney verblijft zonder of met auto .....maar als je. Enkel disney doet is het wel leuk om het erbij te hebben .

Charlene
24-11-12, 23:25
Beste Charlene en Florida-forumleden,

Ik vroeg me af of u inmiddels al geboekt heeft. Ik ben namelijk benieuwd naar uw ervaringen. Wij zijn er ook over aan het denken om te boeken via deze website. Ik heb al wat mail contact met ze gehad en het is inderdaad mogelijk om vanalles te boeken.
Voor de mensen die al eens gereserveerd hebben met disney international; boeken jullie dan alles ineens, dus ook de vlucht erbij? En wat zijn verder de voordelen om daar een vakantie te boeken?

Alvast hartelijk dank!

Wij hebben nog niet geboekt maar zijn van plan om dit eerstdaags te doen... Gisteren de vluchten geboekt bij ons lokaal reisagentschap, zou ik ook niet via de site doen want dan moet je idd vertrekken vanuit de UK en dat lijkt me niet zo handig.... Alles samen gerekend zullen we echt zoveel voordeliger uitkomen, hotel, tickets en dining plan samen komt het bijna 2000 € goedkoper uit dan de prijs die we van ons reisagentschap doorgekregen hadden dus das nog eens de moeite.... Wel grappig dat je met een deluxe hotel en deluxe dining plan voordeliger uitkomt dan als je een value hotel neemt met hetzelfde dining plan.... Wat ik me wel nog afvroeg bij de disney ultimate tickets waar je dus 14 dagen toegang krijgt voor de prijs van7 staat er "exclusively for uk guest", kunnen wij als Belgen dan wel dit pakket aanschaffen?

cindy74
25-11-12, 08:46
Yep dat kun je als belg ook aanschaffen .

FloridaBE
25-11-12, 11:49
Mag ik vragen wel pakket jullie dan hebben geboekt? Wij zijn er nog niet helemaal uit, wat ik ben ook nog aan het kijken voor zo'n combi deal met een 4-daagse Disney Cruise. Heeft daar iemand ervaring mee? En hebben jullie een rechtstreekse vlucht of met overstap?

cindy74
25-11-12, 13:57
Ik heb nog nooit een combi geboekt dus daar heb ik geen ervaring mee . Wij hebben altijd een vlucht met overstap enkel arkefly vliegt rechtstreeks maar ze vliegen van orlando naar miami waar je toch even uit het vliegtuig moet dus ...

Mushu
25-11-12, 14:46
Ook nooit een combi cruise en hotel geboekt. Als je bij Disney een combi boekt, is er sprake van een pakketreis en daarvoor gelden andere voorwaarden dan voor losse boekingen. Een losse booking (bij Disney) voor een hotel kan je veel makkelijker annuleren zonder extra kosten. Je betaalt bij het boeken een aanbetaling en bij inchecken de rest (of eerder als je dat wil). Op de site kan je de exacte voorwaarden vinden. Maar let op, het is al een pakket als je hotel en entree samen boekt.
Als je een goede aanbieding vindt van een combi-reis moet je die natuurlijk gewoon boeken. Maar omdat ik allerlei eisen heb, vind ik nooit een combi-reis die precies daaraan voldoet en daarom boek ik alles los. De cruise kan je soms beter via een reisagent boeken omdat je dan een onboard credit krijgt. Toch lekker om gewoon 100 dollar te krijgen om aan boord te besteden. En het enige wat je dan hoeft te doen is te boeken via een (Amerikaanse) reisagent. Ik heb voor 2013 alles via dreams unlimited geboekt (cruise en Disney hotel) alleen vanwege die onboard credit!

FloridaBE
25-11-12, 19:42
Bedankt voor de tips! Wat ik me nog afvraag. Ik heb een doorlopende annuleringsverzekering. Geldt deze ook voor boekingen die ik via Disney zou maken, of moet ik dan de voorwaarden van mijn verzekering doorzoeken. Ik heb er wel een optie bij genomen, zodat ik een zelf samengestelde reis ook kan annuleren (of delen ervan).

Mushu
25-11-12, 20:17
Ik kan me niet voorstellen dat de annuleringsverzekering niet geldig is als je bij Disney hebt geboekt. Het zou niet moeten uitmaken waar je de reis hebt geboekt maar vaak is er wel een bepaald maximum bedrag waarvoor je verzekerd bent. En als je alles los boekt moet je goed in de gaten houden of je die max al bijna bereikt hebt.

FloridaBE
25-11-12, 20:25
Net even nagekeken en dat is geen probleem, dus zou het ook geen probleem moeten zijn om bij Disney te boeken. Ik heb ze nog even gemaild voor zo'n combi-reis, over wat de opties zijn. Maar we willen ook graag Seaworld en 1 of 2 outlets bezoeken. Dat zijn waarschijnlijk vragen voor een ander topic.

Charlene
03-12-12, 13:46
Kan er mij iemand zeggen of het reference number dat ik heb doorgekregen bij mijn boeking hetzelfde is als het confirmation number dat ik moet ingeven om mijn dinner reservations te maken?

Mushu
03-12-12, 14:14
Als ik inlog (via de site met email en ww) dan kan ik al mijn reserveringen zien, hotelkamers en restaurant reserveringen. Ik heb wel meerdere kamers geboekt dus ook meerdere confirmation nummers. De confirmation nummers heb ik wel eerst in moeten voeren zodat de hotelkamer reserveringen te zien waren onder mijn naam. Eenmaal ingelogd kan je ook restaurant reserveringen maken (180 dagen vooraf).

Charlene
03-12-12, 19:51
Als ik inlog (via de site met email en ww) dan kan ik al mijn reserveringen zien, hotelkamers en restaurant reserveringen. Ik heb wel meerdere kamers geboekt dus ook meerdere confirmation nummers. De confirmation nummers heb ik wel eerst in moeten voeren zodat de hotelkamer reserveringen te zien waren onder mijn naam. Eenmaal ingelogd kan je ook restaurant reserveringen maken (180 dagen vooraf).


Dankjewel voor de tips.... Heb eerst moeten telefoneren naar Disney UK om het correctie conformation number te verkrijgen want mijn reference number werkte niet om dining reservations te maken.... Nu is het mij wel gelukt om in te loggen en om mijn hotel reserveringen te zien en zoals je in één van je vorige berichtjes al zei kan ik nu idd heel erg handig die aftelling zien naar mijn vakantie en naar de dag dat ik mijn dining reservations kan maken....