PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema HJ2011: Davenport nov- 2012



HJ2011
06-11-12, 20:15
Hallo iedereen,

Volgende week gaan wij voor 10 dgn richting Florida.(16/11-26/11)
We verblijven in het Bahama Bay Resort in Davenport en hebben een auto gehuurd.

Tot nu toe hebben we nog niet echt een planning gemaakt, wel hebben we een lijst van dingen en plaatsten die
wij graag willen bezoeken.
Omdat we ook reizen met een dreumes van 15 mnd, hebben we al een aantal dingen buiten beschouwing gelaten.

Ik hoop dat jullie naar onze lijst willen kijken, wellicht dat er een aantal dingen te combineren zijn bijvoorbeeld.
Omdat we maar 10 dgn gaan zijn wij ervan bewust dat we niet alles kunnen bekijken en dus keuzes moeten maken.

Hier onze lijst:

Seaworld
Discovery cove ( is dit leuk met een kleintje voor dat geld?)
Disney Magic Kingdom
de oldtimer show in Kissimee

omgeving Clearwater
Honeymoon island of Caladesi island
st Petersburg
Tampa

Fort Meyers
Sanibel island
Cape Coral
Napels

Zwemmen met de manatee's in Crystal River( mag je een klein kind meenemen?)
En we willen 1 dag winkelen, maar welke Mall?(liever niet op black friday;))

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en eventuele tips.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!

groetjes Sharon

trails
06-11-12, 20:23
Welkom op dit leuke forum!!

Zelf zou ik niet met zo'n kleintje naar Discovery Cove gaan, het is best wat geld en jullie kleine heeft er niks aan ook al zou je niet gaan zwemmen met dolfijnen. Dan kun je beter in Bahama Bay lekker naar de pool of op het strandje kunnen gaan zitten.
Wij hebben nooit gezwommen met manatees, maar het lijkt mij ook niet aan te raden met een kind van 15 maanden.

Welke mall? Er zijn er zo veel. Zoek de verschillende malls eens op op internet en kijk welke winkels waar liggen, misschien zijn er bepaalde winkels die jullie willen bezoeken?
Veel plezier met uitzoeken!

HJ2011
06-11-12, 20:33
Hoi trails, bedankt voor je reactie.

Wij hadden zelf bedacht dat we om de beurt wellicht kunnen gaan zwemmen met de manatee's.
Maar ik weet niet of je überhaupt een kind mee mag nemen.

Teleton
06-11-12, 20:35
Eigenlijk zou je eerst zelf nog eens naar de lijst moeten kijken en dan zelf je keuzes maken. Is een dagtripje naar Naples wel een goed idee? Als je even pp de kaart kjkt, weet je vast het antwoord. En of een kleintje van die leeftijd nu geschikt is om mee te nemen om met de manatees te zwemmen, kan je zelf ook vast wel bedenken, toch? Dat geldt ook voor de oldtimers.....Je bent er tien dagen. Kies een paar leuke parken, bezoek een zwempark, ga eens naar een outlet of een mall en relax.

Patrick
07-11-12, 13:31
Met Mannatees zwemmen zou ik afraden met een klein kind. Het is bijna 2 uur heen en 2 uur terug rijden. Dan nog zo'n 3 a 4 uur op de boot. Lijkt me niet heel leuk voor een kind.

Dit staat op de site van Captain Mike:
Are there age limits?
There are no age limits, just the ability to swim.

trails
07-11-12, 15:58
Tja, dat had ik me nog niet eens gerealiseerd dat het dagtochten waren.
Ik denk dat een dreumes van 15 mnd best mee kan naar veel dingen, het kind krijgt er niet veel van mee. Maar dat zwemmen zou ik echt achterwege laten. Old Town Kissimmee, ik heb geen idee of daar veel kabaal bij komt kijken, zo niet, kun je het kind best meenemen, het kind zal auto's zien (of slapen) en er verder niet warm of koud van worden.
Als jullie zelf genieten dan heeft je kind het ook leuk. Die is alleen al blij dat papa en mama de hele dag bij hem/haar zijn. Disney heeft natuurlijk wel veel aantrekkingskracht ook op hele kleintjes, veel kleuren!