PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Stefanieh: huwelijksreis zomer 2013



Stefanieh
05-11-12, 21:35
Hoi allemaal,

22juli 2013 gaan wij op huwelijksreis naar Florida.

Ik heb zelf Een Schema gemaakt maar misschien dat jullie nog tips of ideeën hebben.

22juli aankomst Orlando
23 juli Disney
24juli Disney
25juli Disney
26juli Discovery cove zwemmen met dolfijnen
27juli seaworld
28juli universal studios
29juli vroeg wegrijden naar Clearwater
30juli clearwater
31juli vroeg wegrijden naar Sanibel Island
1augustus Sanibel Island
2augustus vroeg wegrijden naar key largo
3augustus key largo
4augustus vroeg wegrijden naar key west
5augustus key west
6augustus vroeg wegrijden naar Miami
6t/m9 augustus Miami

Groetjes Stefanie

cant51
06-11-12, 17:09
Hallo Stefanie,

Wat leuk op huwelijks reis naar Florida, je vraagd wat tips op je schema, maar misschien begrijp ik het niet goed, maar wil je alles wat hierboven staat doen vanuit Orlando ??, de Disney parken begrijp ik hoewel dat al heeeeel veel is iedere dag maar goed ieder zijn ding, zie nl geen enkele rustdag en geloof mij die heb je echt nodig als je de parken gaat doen, verder zie ik een aantal dagen vroeg wegrijden naar o.a Key Largo, Key West etc. ben je dat ook van plan te doen vanuit Orlando ?? dat is nl ongeveer 7uur rijden enkele reis lijkt mij erg veel reistijd 14 uur op 1 dag als je dat vanuit Orlando wilt doen.

Wil je graag helpen, als je wat meer info geeft en de andere leden op dit Forum zeker ook, maar ga ook eens reisverslagen lezen kan je een ton informatie uit halen.

Grtjes Tante Toos

Stefanieh
06-11-12, 17:43
Hoi Bedankt voor je reactie.
We gaan alleen naar Disney seaworld en universal studio's vanuit Orlando.
Hierna gaan we rondtrekken langs de andere plaatsen.
We hebben ervoor gekozen de eerste dagen veel te bekijken en daarna rondrijden van plaats naar plaats.
En dan kunnen we lekker relaxen. Als laatste blijven we ook nog 3 dagen op Miami.
Groetjes,
Stefanie

cant51
06-11-12, 18:00
Oke, dat maakt het een stuk duidelijker :-) wil je echt meegeven ga reisverslagen lezen er staan er heel wat op, je kan daar heel veel info uithalen veel succes met de plannen maken !!

koenkamphuys
06-11-12, 19:48
Ah, huwelijksreis naar Florida. Zo is het met ons ook begonnen, in 1995. Ruim tien jaar later kochten we er een huis voor onszelf... pas dus op. Florida is gevaarlijk leuk maar huwelijksreis in Florida is nog gevaarlijker...

;)

Veel plezier met de voorbereidingen!

Koen

Patrick
08-11-12, 11:38
ik heb even in de crowdcalander gekeken en daar kwam het volgende uit:

23 juli Disney - geen Epcot
24 juli Disney - geen Animal Kingdom
25 juli Disney - geen Hollywood Studio

veel plezier!