PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema MattRob: 1,5 week Orlando en week Disney Cruise, 21 november 2012



mattrob
03-11-12, 22:58
Ik heb de blog voor onze aankomende reis naar Orlando weer opgestart, over 18 dagen vertrekken we al dus de komende 2,5 week komen er nog regelmatig wat updates !

Je kan je per email aanmelden, dan ontvang je steeds een update, of natuurlijk steeds even komen kijken :rolleyes: ! Een reactie achterlaten is altijd leuk :up: !

http://www.mattrob.nl/FloridaNov2012

Esther2013
04-11-12, 00:04
Leuk, ik ga jullie volgen! Veel plezier alvast toegewenst!

Mushu
04-11-12, 10:54
Ik ga jullie zeker weer volgen. Wij gaan ons in mei 2013 een weekje op de Fantasy vermaken maar dan de andere route. Vorig jaar hebben wij Key West, Grand Cayman, Cozumel en Castaway Cay gedaan (op de Magic). Heb je de berichten over hurricane Sandy en de Fantasy nog gevolgd (het enige cruiseschip dat richting port canaveral ging tijdens de hurricane)? Gelukkig gaan jullie net na het hurricane seizoen, dat is een stuk rustiger varen.
Alvast veel plezier (maar dat kan niet anders op een Disney Schip) en lekker uitgebreid bloggen natuurlijk.

mattrob
04-11-12, 10:59
Ik heb wel wat berichtjes en filmpjes gezien over de Fantasy in 'Sandy' ... Ik hoop dat ze het allemaal weer netjes en mooi hebben gekregen, en vooral droog ! Zal hard gewerkt zijn aan boord afgelopen week zeg ...

Sylvia
04-11-12, 12:31
leuk! ik ga jullie zeker volgen!

mattrob
20-11-12, 23:05
Het is zover ! Morgen om 11uur stappen we het vliegtuig weer in richting Orlando. Vanaf morgen naar verwachting dagelijks een verse update; als het lukt vanaf de cruise :up: ! Weblog is ook weer helemaal up to date en staat klaar om morgen vanuit de US geupdate te worden ;)

mattrob
04-12-12, 04:24
Inmiddels vanmiddag 3 december weer geland en direct aan het werk; toch door jetlag nog even wakker en wil iedereen bedanken voor het meelezen en reacties plaatsen de afgelopen 1,5 week. Ik zie aan het aantal pagehits dat er veel mensen dagelijks zijn komen kijken, soms wel of soms geen bericht achterlatend. Maar toch hartstikke leuk !

Inmiddels ook de weblog afgerond, net voor het slapen gaan, dus deze is helemaal up to date, op de standaard 'Overwegingen' na !

cindy74
04-12-12, 15:30
Thanks .....en ik hoop dat jullie vlug weer vertrekken ;)

pixiedust
04-12-12, 20:25
Leuk weer hoor! Ik moet alleen de laatste dag nog even lezen...succes met de jetlag! En tot een volgende blog! Thanks!

ronenivonne
04-12-12, 21:22
Heel leuk verslag, ziet er wel heel erg mooi uit zeg zo'n disney cruise!!!

YBodur
05-12-12, 09:33
Ik lees jullie verslagen altijd mee. Zo leuk geschreven!

pbl
05-12-12, 12:03
Heel leuk om alles te lezen. Alsof je het zelf een beetje meemaakt. Voor ons nog even wachten, wij gaan van de zomer !