PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema AenG: Orlando, west kust, Miami, Key West en cruise Bahama's, aug 2013



AenG
30-10-12, 14:15
Na 1,5 jaar wikken en wegen, forums en reisverslagen lezen enz is het nu dan eindelijk zover. We hebben ons reisschema gemaakt en een offerte laten maken bij american vacations. Mijn vriend en ik gaan samen (29 en 25) en een bevriend stel gaat het eerste of het tweede deel gezellig met onze reis mee. Dit is het schema wat we naar alle waarschijnlijkheid aan gaan houden. De hotels in de verschillende plaatsen staan nog niet vast. We gaan in totaal 3 weken. We hebben lang getwijfeld tussen universal en disney, maar uiteindelijk gekozen voor universal in combinatie met seaworld en busch gardens, omdat we nou eenmaal niet alles kunnen doen helaas...

vr 2 aug: vlucht ams -> chicago -> orlando. Met United airlines. Bij aankomst onze auto ophalen en richting de villa en boodschappen doen
zat 3 aug: relaxen en evt wat shoppen. koffers uitpakken
zon 4 aug: universal studios
ma 5 aug: seaworld
di 6 aug: wet & wild en shoppen
wo 7 aug: rustdag, evt kellypark of gatorland
do 8 aug: kennedy space center
vr 9 aug: universal islands of adventure
za 10 aug: aquatica
zon 11 aug: rustdag (evt deel van de dag een park voor de 2e keer)
ma 12 aug: -> st pete beach, strand, pier en overnachten
di 13 aug: busch gardens, daarna -> naples overnachten
wo 14 aug: 's ochtends naples of everglades, 's middags -> F lauderdale
do 15 aug: F lauderdale, shoppen, strand enz
vr 16 aug: vanaf miami -> cruise bahama's
za 17 aug: Great stirrup cay bahama's
zo 18 aug: nassau bahama's
ma 19 aug: aankomst miami -> key west, lunchen op islamorada, overnachten op key west
di 20 aug: dagje key west
wo 21 aug: van key west -> miami, onderweg langs bahia honda park
do 22 aug: miami, boattrip/ venetian pool/ shoppen/ strand enz
vr 23 aug: vlucht miami -> washington -> ams met United airlines

Het wordt onze allereerste keer amerika en dus de eerste keer florida. Ben ontzettend benieuwd hoe we het gaan vinden, maar na vele reisverslagen gelezen te hebben, moeten we haast wel verslaafd raken, we zullen zien. Eventuele opmerkingen of tips zijn van harte welkom.

Esther2013
30-10-12, 16:36
Ziet er goed uit. Vol programma, maar moet vast goed te doen zijn. Wij zijn er ook in de zelfde periode, veel plezier!!

Emily
31-10-12, 12:01
Mooi reisprogramma, wij zijn in 2011 voor de 1e keer naar Florida geweest en wij vonden het in een woord Super. Wij gaan volgend jaar weer terug naar Florida en zoals zo velen op dit forum: verslaafd!
Lunchen Islamorada is een echte aanrader, veel plezier!

ReizenDoorAmerika
31-10-12, 20:29
Lijkt mij een mooie vakantie in Florida! En ik denk dat je idd verslaafd raakt aan Amerika en dat jullie zeker naar Florida terug zullen komen om de Everglades en de stranden aan de Westkust van Florida ook te ontdekken.

Heel veel plezier alvast, augustus is nog ver weg, maar van de voorbereiding genieten is ook al leuk! ;-)

sabrinabuisset
02-10-13, 13:18
Mag ik vragen waardat je die cruise geboekt hebt en hoe duur deze was?
Wij willen als het goed is in sept 2014 naar Florida. en zn cruise trekt mij ook wel enorm aan

groetjes sabrina