PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: ReizenDoorAmerika (André)



ReizenDoorAmerika
25-10-12, 13:36
Hallo Allemaal,

Mijn naam is André en ik ben lid geworden van dit forum omdat het me leuk lijkt om mensen te voorzien van tips.
Omdat ik (nog maar) 1x in Florida ben geweest, hoop ik hier ook tips te vinden voor een volgende vakantie in Florida :cool:.

In 2009 gingen we voor het eerst op vakantie naar Amerika en hebben een rondreis aan de Westkust gemaakt.
Sindsdien ben ik verknocht geraakt aan de USA, maar eigenlijk aan het hele continent Amerika!

Dit jaar hebben we een mooie reis mogen maken door Amerika: De watervallen van Foz do Iguaçu in Brazilië, Costa Rica, 3 eilanden van Hawaii, een dag in LA en een rondreis in Florida, het was fantastisch!

Momenteel ben ik druk bezig om de rondreis in Florida (http://www.reizen-door-amerika.nl/florida/19-daagse-rondreis) op m'n website te plaatsen. Als er iemand tips of opmerkingen m.b.t. de website heeft dan hoor ik dat graag, kritiek (opbouwend) is ook zéér welkom!

Njit
25-10-12, 14:23
Mooie website. Ik zou het alleen leuker vinden als het meer vanuit jezelf was geschreven. Nu lijkt het een beetje een reclamefolder. Het is ook niet duidelijk of het nu een verslag is of een pagina met tips. En wellicht je menu wat meer indelen met bijv. Westkust van Amerika en daaronder dan de verschillende dagen.

ReizenDoorAmerika
25-10-12, 14:53
Bedankt voor je reactie Njit, dat bedoelde ik met opbouwend!
De website is vanuit m'n eigen beleving geschreven, wellicht soms iets te enthousiast ;-)
Het menu moet idd worden gewijzigd, zodra de aanvullingen op de website staan, dan denk ik aan een uitklapmenu.

Nogmaals dank!

Njit
25-10-12, 15:22
Je zou je Website al persoonlijker kunnen maken door er een 'Over mij/Over ons' pagina aan toe te voegen. Of heb je dit bewust niet gedaan vanwege privacy?

ReizenDoorAmerika
25-10-12, 15:38
Dat klopt helemaal, ik heb er zelf niet zoveel problemen mee (vandaar dat ik ook gewoon sta te tanken op de TIPS-pagina ;-) ), maar m'n vriendin wil liever niet op de website. Maar een "over mij" pagina kan natuurlijk ook.

Wederom thanks!

Emily
27-10-12, 22:39
Ook wij zijn op deze manier verslaafd geraakt aan Amerika. Onze eerste reis in 2009 zijn we begonnen in New York en van daaruit naar San Francisco het zuidwest rondje naar Los Angeles. Onze 2e reis in 2011 naar Florida en hier gaan we volgend jaar weer terug. Mooie duidelijke website maar zoals inderdaad aangegeven mag je iets uitgebreiders vertellen zodat het meer een verslag wordt. Vraagje: heb je de site met joomla gemaakt?

ReizenDoorAmerika
28-10-12, 11:24
Vraagje: heb je de site met joomla gemaakt?De website is niet met Joomla gemaakt, maar met PHP.

Thanks voor je reactie!

Njit
28-10-12, 12:50
Da's wel erg algemeen :) Joomla gebruikt ook PHP...