PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema P9ol: 21 dagen Florida, 2013



P9ol
15-10-12, 21:39
We ( 2volw en 1 kind van 5) willen volgend jaar in julie naar Florida.
Nu heb ik meerdere offertes aangevraagd.
De reis gaat +/- 21 dagen duren.
we willen ong 10 dagen naar Orlando in een villa.
En een paar dagen naar Miami.
Daar tussenin zoeken we nog wat opvulling
Nu hebben we wat keuzes en hopen dat jullie ons willen helpen.
hier komen ze:
Brandenton of Sarasota of frt Myers?
Key west of key largo?
Of toch richting de oostkust?
Hopelijk wil iemand ons helpen met hun ervaring.
Heb al veel gelezen hier en opgezocht hiervoor al mijn dank!

Groetjes Angela

Teleton
16-10-12, 10:50
Hopelijk wil iemand ons helpen met hun ervaring.Vast wel, maar mag ik dan een suggestie doen? Bepaal zelf waar je naar toe wilt tijdens je reis. Op vragen zoals Sarasota of Fort Meyers krijg je natuurlijk nooit een bruikbaar antwoord. Natuurlijk is het leuk om te horen dat iemand zo'n geweldige tijd in Sarasota had, maar geldt dat straks ook voor jou? Waarom kijk je zelf niet wat er ter plekke te zien of te doen is en beslis je of dit een leuke locatie voor je is? Op een forum kan je iemand soms heel goed op weg helpen, maar ieder maakt uiteindelijk toch zelf zijn keuzes. In de topics over de oost- en de westkust vind je (gebruik zonodig de zoekfunctie!) vast informatie die je verder helpt. Dat is ook het geval met info over de Keys. Een vraag als "of toch maar richting de oost" daar zal een forumlid niet zo veel mee kunnen, ben ik bang. De oostkust is nogal lang en wat zoek je er precies...? Kitesurfen, zandkastelen bouwen, een boulevard met terrassen, een beetje Benidorm?

Wanneer je eventueel nog specifieke vragen over een bepaalde locatie hebt, dan kan je je vraag altijd in dat betreffende topic stellen. Wedden dat je daar dan een bruikbare reactie op krijgt?

Succes met beslissen hoor. Het blijft lastig want Florida's just too much........:p

Njit
16-10-12, 11:09
De snelste manier om je vertrouwd te maken met de verschillende mogelijkheden is een aantal reisverslagen lezen.