Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: jvelde (Jozias)

jvelde
08-10-12, 20:45
Hallo allen,

Vorige maand kwam mijn werkgever met een uitermate vervelend bericht. Hij staat erop dat ik mijn vakantiedagen ga opmaken. Zelf vind ik mijn werk veel te leuk om op vakantie te gaan, maar ja, nu heb ik niet veel keus.
Ik heb op dit moment niemand die met mij op vakantie kan/wil dus wil ik gaan backpacken. Dat wil zeggen goedkope accommodaties en reizen met het openbaar vervoer. Dit heb ik in het verleden met veel plezier ook in diverse aziatische landen gedaan. Ik ben een beetje een trill seeker dus ik probeer mijn bestemmingen daar wel op af te stemmen. Florida biedt in mijn ogen bijvoorbeeld leuke pretparken (lees rollercoasters;)) en je kan er met diverse vuurwapens leren schieten. Daarnaast mag ik graag fysiek bezig zijn dus mountainbike routes of hikes probeer ik ook waar mogelijk mee te pakken.
Ik ben een beetje gaan rondneuzen en de tickets naar Miami zijn goed te betalen dus is mijn eerste gedachte om daar naartoe te gaan en dan met de trein richting Tampa (Bush Gardens) te gaan, onderwijl hier en daar wat steden aandoen en rondneuzen.

Als er mensen tips hebben over bijvoorbeeld: accommodaties, het reizen zelf, shooting ranges (opleidingen?) enz dan zijn deze van harte welkom.

Groetjes Jozias

EIQ
13-10-12, 00:51
Waarom de trein pakken naar Tampa? Je kunt ook heen vliegen op Tampa en terug naar Miami of v.v. Verder is het vliegen in de USA erg goedkoop. Een binnenlandse vlucht van Miami naar Tampa kun je zo boeken op bijv. American Airlines.

Voo rtips zie verder het forum. Wij deden, voordat we villa's huurden, vaak hotels van Best Western. Wel op de Amerikaanse site. Vaak hoge internetkortingen.

Heel veel plezier met de voorbereidingen.