PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Cindy1969: Orlando februari 2013



Cindy1969
05-10-12, 11:28
Yes, ik heb geboekt! Bij USA Fun Vacations.
Vlucht via Washington met United, fijne vluchttijden.
1e keuze hotel, International Palms Resort waar ik afgelopen februari ook verbleef, was ineens
duurder geworden, dus een ander gekozen. Meer een motel, maar ik slaap er alleen maar :D
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34352-d123999-Reviews-Ramada_Gateway_Kissimmee-Kissimmee_Florida.html

Nu iets langer dan de vorige keer, 11 dagen ipv 9 dagen haha! Van 17-2-2013 t/m 27-2-2013
Heb er zin in, lekker aftellen!
En voorbereiden natuurlijk, lekker even inlezen weer op het forum, hoe zijn de vluchten van United?
Hoe doe ik dat met bagage, vorige keer met Arke mocht ik natuurlijk 35 kilo meenemen (fijn voor de geshopte spullen!) en nu 23 dacht ik...

Autohuur en hotel ook via USA Fun Vacations geboekt. Huurauto via Alamo, fijn!
Weer een simpele Economy auto, meer heb ik niet nodig in mijn uppie.

En ja, even nadenken over het schema. Ben er in mijn hoofd al uit hoor. Wil het niet zoals vorige keer helemaal volplannen.
Wat ik wel wil, is naar Discovery Cove, en aangezien je daarbij onbeperkt 14 dagen naar Seaworld, Busch Gardens en Aquatica mag, zal ik denk ik mijn 11 dagen daarmee opvullen.
Busch Gardens wordt voor mij de 1e keer. Seaworld al geweest, maar daar vermaak ik me nog wel een paar keer. En er moet natuurlijk geshopped worden ;)

Wordt vervolgd :D

trails
05-10-12, 11:39
Nou, dat ziet er goed uit.
En... een jaartje later (feb. 2014) mogen wij dan eindelijk ook weer.
Veel plezier met de voorpret!!!

Teleton
05-10-12, 12:05
wedden dat het zo februari is...?

Cindy1969
05-10-12, 12:24
Nog even wachten Trails, maar gelukkig (soms) gaat de tijd snel ;-)

Teleton: nog 135 dagen :-)

sonja
05-10-12, 12:50
Nou wat leuk voor je en ook al best snel. Fijn dat je via USAF hebt geboekt, goede service en persoonlijke aandacht!
Nu maar aftellen...

Cindy1969
05-10-12, 14:10
Zeker goede service! Heel snel antwoord op vragen, snel mail terug. Het hotel was dus ineens duurder toen ik gister de offerte getekend terugstuurde, en dan bellen ze heel netjes. In overleg met hun een ander hotel gekozen.
En de prijs is meer dan redelijk! Arke kan hier niet tegenop met pakketreis, die zijn sowieso heel duur dit seizoen.

Sylvia
29-10-12, 10:46
hoi Cindy, welke route wil jij gaan doen? wij vliegen de 28e januari met United richting Miami, ook met een tussenstop in Washington! Wij gaan tot en met de 7e februari, ongeveer 12 dagen dus, willen vanuit Miami naar of de Keys of naar Orlando. kennissen van ons zijn tot en met 3 februari in Sarasota dus die willen we bezoeken maar ik weet niet zo goed welke route we dan het beste kunnen nemen. In orlando wil ik wel graag naar een disney park maar niet naar Seaworld. Busch gardens lijkt me wel wat en wat is de Discovery Cove??

Cindy1969
29-10-12, 13:20
Wat leuk Sylvia! Heerlijk vooruitzicht ook! En geen idee, ben afgelopen februari in Orlando geweest, en dat als uitvalsbasis gebruikt voor uitstapjes naar o.a. Daytona Beach en Blue Springs State Park. Verder in en om Orlando gebleven.
Nu ga ik dat weer zo doen. Ik hou niet van Disneyparken, maar Seaworld vind ik toch echt geweldig hoor!
Discovery Cove is een pretpark waar er per dag maar max. 100 mensen worden toegelaten, en waar je met dolfijnen en roggen kunt zwemmen.
De aanschaf is prijzig, maar ze hebben ook een deal waar 14 dagen onbeperkt toegang tot Busch Gardens, Seaworld, en Aquatica (zwembadpark van Seaworld) bij inbegrepen zit.
Als je nagaat dat een los kaartje voor bv Seaworld al USD 80 is, is dat een goede deal. Discovery Cove ga ik nu ook zeker bezoeken, schijnt geweldig te zijn!
Vele Florida gangers hebben hierover geschreven in hun reisverslag, moet je er maar even een paar op nalezen.
Busch Gardens ga ik nu ook voor het eerst naartoe, 1e keer ook dat ik zuidelijk van Orlando ben, dus alles zuidelijker dan Orlando kan ik je helaas geen tips over geven.

Teleton
29-10-12, 13:41
Discovery Cove is een pretpark waar er per dag maar max. 100 mensen worden toegelaten, en waar je met dolfijnen en roggen kunt zwemmen.
.Oeps...dat is wel erg exclusief. Doe er maar een nulletje bij...........

Sylvia
29-10-12, 14:06
heb even bij een collega gevraagd en die was ook bij Discovery cove geweest, zij vond het geweldig, maar toch nog 1000 man iedere dag? dat is ook druk voor die beesten. Ja ik heb het niet zo op de parken waar dolfijnen en orca's in gevangenschap zitten, doe dat liever niet bezoeken... willen proberen naar Napels te gaan en zo hopelijk wat dolfijnen in het wild te zien??

Cindy1969
29-10-12, 15:23
Oeps, inderdaad nulletje te weinig, ach, het is maandag :p

@Sylvia: dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn, in het wild bekijken!