PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bieg



Bieg
04-10-12, 22:28
Hallo forummers, na lang en vaak het forum te hebben doorgelezen vind ik het ook wel tijd om ons eens voor te stellen. Wij zijn Ron, Monique, Michelle en Pascal. Sinds 2010 bezoeken wij Florida / Orlando. De eerste keer zeiden we tegen elkaar : dit doe je maar 1x in je leven. Hier moeten we toch even op terugkomen. Het is inmiddels de 4 de keer voor mijzelf en de 3e keer voor de rest van de familie. We voelden ons er van het begin af aan direct thuis. Eind van dit jaar gaan we wederom, maar dan op een heel bijzondere wijze : In ons eigen huis aan de overkant van de plas. Afgelopen zomer trouwens ook nog even een bezoek gebracht aan medeforummer Remco in Orlando. Mooi huis trouwens Remco !

r.teeuwsen
05-10-12, 20:31
Afgelopen zomer trouwens ook nog even een bezoek gebracht aan medeforummer Remco in Orlando. Mooi huis trouwens Remco !

Hé Ron en Monique, welkom op het forum... Wat grappig dat we elkaar hier weer tegenkomen.
Leuk dat je je aangemeld hebt. Ik ga echt even kijken bij jullie nieuwe Villa, ben heel nieuwsgierig!
Heel veel plezier en geluk gewenst met jullie nieuwe optrekje!

Groetjes, Remco

koenkamphuys
08-10-12, 17:52
In ons eigen huis aan de overkant van de plas.

Hallo - welkom in het selecte gezelschap van floridahuizenbezitters - de happy few op dit forum! Waar staat het optrekje en zijn er ook foto's (voor in het huizenfototopic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?10465-Ons-buitenverblijf))? Wij zijn natuurlijk net zo benieuwd als dat jullie apetrots zijn... Pas gekocht? Al ingericht?

Bijzonder hè, het vooruitzicht om thuis te komen in Florida. Ons buitenverblijfje staat er nu alweer een aantal jaar maar ik blijf het gevoel hebben dat we de rijkste mensen op de wereld zijn.

Heel veel geluk met je nieuwe huis.

Koen

Bieg
09-10-12, 22:09
Hallo Koen,

ik heb je een pb gestuurd.

trails
10-10-12, 05:46
Ik ben ook wel nieuwsgierig!

Bieg
12-10-12, 23:32
Hallo Trails, ons huis komt in Windermere. Dat ligt tegen Orlando aan, aan de westkant. Ons huis wordt gebouwd door Meritagehomes. Als het mee zit is het in december klaar. Zodra er wat zinvols te zien is post ik het in het betreffende topic. Maar nogmaals het is nog allemaal heel onwerkelijk.