PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Beika



Beika
04-10-12, 16:47
Hallo allemaal,

Ik lees al een aantal weken met veel plezier dit forum. Wij gaan 8 juli 2012 tot 26 juli 2013 naar Orlando in Florida.
We gaan met ons gezin, man,vrouw en twee boys van 15 en 17 jaar. We hebben een magic tickets voor 5 dagen gekocht en een flexpark ticket voor zes parken. Rusten op vakantie, ik denk niet dat dat wat wordt. :)
We hebben geboekt bij American Estates. Als iemand hier ervaringen mee heeft, hoor ik die graag. We hebben een standard disney area homes met zwembad geboekt (Ervaringen?) Een auto bij Alamo en de vlucht gaat via United Airways.

Ik hoop de komende periode veel reacties te horen.

Groetjes Beika

trails
04-10-12, 17:43
Welkom op dit leuke en informatieve forum!
Ook wij rusten niet op vakantie want dat vinden we zonde van onze (toch kostbare) tijd.
Wij hebben in 2008 een villa via AE geboekt. Een superieure villa die niet echt superieur te noemen was. We boeken nu altijd rechtstreeks via een eigenaar zodat we weten wat we krijgen (met ons specifieke wensenpakket) en zodat we ook weten waar de villa precies ligt (ook weer naar onze wensen).
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het jullie gaat tegenvallen met AE.

Lees eens wat reisverslagen om ideeën op te doen.
Veel plezier met de voorbereidingen!

Beika
05-10-12, 20:28
Ik heb gisteren met AE gemaild

rolandino
05-10-12, 22:03
Ten eerste: Welkom op het forum!

Ten tweede: Waarover heb je dan gemaild? Je berichtje maakt namelijk nieuwsgierig ;-) Mede omdat je aangeeft al geboekt te hebben.

Beika
06-10-12, 20:28
Ging even mis.... ik heb gemaild over een aantal zaken, praktische zaken. Er werd direct terug gemaild. Tot nu toe prima service. Ik heb een nummer gekregen en kon al zien waar we zaten in het vliegtuig;)

Mushu
06-10-12, 21:13
Twee keer via AE geboekt. Vorig jaar november een tussendoor vakantie en het hele pakket bij AE geboekt (auto, standaard villa in Disney area en vlucht) want dat was super goedkoop. Dit jaar alleen de villa bij AE geboekt omdat ik wat meer eisen had mbt de vlucht en de auto goedkoper bij USA reisen kon boeken.
Alles is netjes geregeld. Zodra je betaald hebt, krijg je alle papieren toegestuurd. Het nadeel is dat je niet weet waar je villa ligt. De eerste keer hadden wij een villa aan de 27 in Davenport toegewezen gekregen. Dat is inderdaad Disney area maar was wel ongeveer het verst weg van wat je nog Disney area kan noemen. Aangezien wij bijna iedere dag naar WDW gaan, was dat toch wat minder (maar te doen). Ook de villa vond ik niet echt luxe, vooral wat oud en beschadigd. Verder helemaal in orde, zeker gezien de prijs. De tweede keer heb ik voor een specifieke wijk (Lindfields) gekozen om niet weer zo ver te zitten. Deze villa was nog ouder en zag er niet zo netjes uit. Aan de buitenkant veel troep van insecten (we hadden ook kakkerlakken binnen) en binnen waren er wel wat dingen aan vervanging toe. Maar alles werkte wel en het zwembad was prima.
Als ik weer een villa zou huren dan kies ik er liever zelf een uit. Ik denk dat meerdere forumleden op die manier begonnen zijn, eerst via een organisatie en na wat ervaring alles zelf regelen. Kost meer tijd maar je hebt dan ook wel wat je wilt (als het goed is). Wat mijn ervaringen betreft dus geen echte zorgen om AE, het zal vast een leuke vakantie worden!

Beika
06-10-12, 22:30
Het is voor ons inderdaad nieuw. Ik vond het fijn om alles in een keer te boeken . Alles bij 1 Nederlandse organisatie. We wachten af....komt vast wel goed...hoop ik. :cool:
Als er nog iemand tips heeft....hoor ik het graag.