PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema patgooss: Orlando 2013



patgooss
23-09-12, 12:14
Yes, het is weer zover!
We gaan van 27 april tot en met 19 mei 2013 naar Florida. De vlucht gaat deze keer vanaf brussel. Hiermee besparen we bijna 100 euro per ticket. ;)

trails
23-09-12, 12:35
Heel veel plezier met de voorpret!!!
En... met die € 100 per ticket die je hebt bespaard kun je toch weer hele leuke dingen doen.

Njit
23-09-12, 12:43
Volgt er ook nog een reisschema? Of staat er niks op de planning ;)

patgooss
29-09-12, 11:14
De voorlopige planning:

aankomst op 27 april rond 20:30
29 april Kennedy Space Center
01 mei Universal studios
03 mei Richting de Key's. Hotel boeken en door naar Key West. Onderweg misschien nog met de speedboot dolfijnen spotten!
04 mei Key West onveilig maken
05 mei Richting de Everglades voor een airboat ride. Vorige keer stond het water te laag dus we moeten een beetje geluk hebben dat het nu wel gaat!
07 mei Bush Gardens
09 mei Sea World
11 mei Daytona Speedway!! Inschrijven om daar zelf te rijden!!
13 mei Jacksonville. We hebben daar een vestiging die ik wil bezoeken. Je weet nooit wat er in de toekomst gaat gebeuren toch?
15 mei Universal's Islands of Adventure
17 mei Wet 'n Wild ???

Op alle tussenliggende data zullen we waarschijnlijk vulling zoeken voor onze lege koffers! Dit is de keren hiervoor altijd goed gelukt dus ook deze keer heb ik er vertrouwen in dat we weer op moeten passen met de extra kilo's die we mee terug nemen.

Net als de voorgaande jaren bestaat ons reisgezelschap uit mijn eigen gezin en opa en oma. (Frans45) We kunnen er geen genoeg van krijgen! Oma en opa zijn vandaag (29 september) teruggekomen uit Florida maar onderweg in de auto van schiphol naar huis waren de tijdens hun vakantie geboekte tickets natuurlijk onderwerp van gesprek!:D

patgooss
10-10-12, 19:48
Op dit moment is Frans45 bezig met een nieuw reisschema. Zoals het er nu uit gaat zien doen we in onze derde week een rondje Key's. hierbij komen dan vier hotelovernachtingen. Na de Key's terug via Napels en dan naar de villa in Clermont

patgooss
15-04-13, 19:09
Nog 12 dagen te gaan! We vertrekken 26 april naar Brussel voor een overnachting in het van der Valk hotel en dan 27 april door naar Orlando. :) natuurlijk hou ik iedereen op de hoogte van onze uitstapjes en alle leuke dingen die we de daar op volgende 3 weken gaan doen!

flexx
15-04-13, 19:52
Zou je me kunnen vertellen wat je hebt betaald voor je vliegtickets en wanneer geboekt? ik wil volgend jaar ook 3weken begin mei naar florida met mn vriendin en vanaf brussel vliegen is voor ons ook een optie aangezien we in eindhoven wonen en vandaag terug zijn gekomen vanuit venetie. En ook vanaf brussel gegaan zijn.met voorbaat dank:)

Frans45
15-04-13, 21:29
Beste flexx,

(Zou je me kunnen vertellen wat je hebt betaald voor je vliegtickets en wanneer geboekt?)

Geboekt dd: 12 september 2012.
Connections.be.
Prijs: €3.429,96 inclusief € 36,00 Dossierkosten. 6 personen
P.P. € 571,66 incl.

Wij vliegen met Delta

Vertrek 10:45 Aankomst Atlanta 02:35 PM vertrek Atlanta 04:55 Aankomst 06:30 PM in Orlando

Frans45 en Patgooss