PDA

Bekijk Volledige Versie : West stonebridge



hannie
17-09-12, 14:12
In mijn zoektocht naar een villa voor de kerstperiode kreeg ik een leuke quote van een villa eigenaar in West Stonebridge.
Volgens mij ligt dit een heel eind de 27 op. En ik heb het idee dat dit minstens 30-40 min rijden is naar Disney.
De eigenaar zegt dat het maar 15 min rijden is. Nou zijn die villa eigenaren wel vaker wat optimistisch over rij afstanden.
Niet dat we nou elke dag naar Disney gaan maar we zijn wel vaak te vinden oa om te eten op of rond de 192.
Wat is jullie mening over de afstand?

Njit
17-09-12, 14:33
West Stonebridge ligt in Davenport. Lijkt me knap als je binnen 15 mins in Disney bent.

trails
17-09-12, 14:53
Dit ligt net boven Tuscan Ridge waar wij in 2008 hebben gebivakkeerd. Je rijdt wel langer dan 15 minuten, maar ik denk dat een half uurtje zeker moet lukken (tot op de parking). Wij reden de 27 eerst richting zuiden, dan de Ronald Reagan Pkwy, dan Champions Gate en daar kun je ofwel de I-4 op ofwel de Old Lake Wilson Road tot op de 192. Je hebt dan weinig stoplichten en het ging sneller dan via de 27 (richting noorden) en de 192.
In principe is er niks mis met die ligging hoor.
Publix ligt vlakbij (2 zelfs), Posner Park ligt vlakbij, en walmart aan de 27 is ook niet ver. De 192 is ook niet ver, afhankelijk van waar je op de 192 wilt zijn natuurlijk ;).

chippie
18-09-12, 18:08
Vorig jaar hebben wij daar in de buurt gezeten. Het is ons nooit gelukt om in een kwartier bij een van de disney parken te komen. Wij waren (toen) nog heel onbekend daar en reden naar disney via de i-4. Volgens mij deden wij er een minuut of 25 over om op de parkeerplaats van magic kingdom te komen.

hannie
18-09-12, 20:31
Zoals ik al dacht een optimistische huiseigenaar!

corrus
18-09-12, 23:17
Ach, wat maakt het uit hoelang... 15, 20, 25 of 30 minuten rijden... je hebt vakantie... dus relax... :cool:

JKG
22-09-12, 14:18
Haha, volgesn http://www.orlandovillas.com/orlando-villas/west_stonebridge.aspx is Disney World inderdaad 15 minuten, Universal 28 minuten. Dit laatste kan best kloppen,
maar zelfs vanaf de 192 (in de buurt van kruising 535) was ik waarschijnlijk wel 10-15 minuten onderweg.

Met vakantie maakt het inderdaad niet zoveel uit, maar niet zo netjes om hier over te liegen.
Toch blijft mijn voorkeur 192/535, ik ben lui en wil snel bij bepaalde dingen zijn. :)

hannie
22-09-12, 15:19
Toch blijft mijn voorkeur 192/535, ik ben lui en wil snel bij bepaalde dingen zijn. :)

Dat heb ik dus ook!
Inmiddels villa op Terra Verde geboekt.

JKG
23-09-12, 13:19
Mooi locatie, snel bij de Wal-Mart (via Oren Brown Rd), snel op de 192 (zowel via Oren Brown als Poinciana Blvd). Ik zat laatste keer in Cane Island, dan zit je echt dicht bij de restaurants en winkels... maarja, dat is weer geen villa met eigen zwembad. :) Maar het blijft gewoon prima locatie, ook snel bij de I-4, volop restaurants.. anderen draaien er weer niet de hand voor om, om elke keer een stukje langer te rijden. Ach, Amerika is groot, je moet je eigenlijk aanpassen naar de afstanden. :)

hannie
23-09-12, 14:22
anderen draaien er weer niet de hand voor om, om elke keer een stukje langer te rijden. :)
Zo iedereen heeft zijn voorkeur toch? En gelukkig is er genoeg keus.