PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: EvelineD



EvelineD
17-09-12, 09:06
Hallo,

mijn naam is Eveline,ben bijna 32jaar en afkomstig uit het niet altijd zo zonnige Belgie!

Reizen is een grote hobby van mij (kan ik absoluut niet zoveel doen als ik zou willen,door het werk :D )
en ik wil graag zoveel mogelijk verschillende plaatsjes van de wereld zien.

En dat ging behoorlijk goed,tot we in 2009 voor de eerste keer richting Orlando gingen.
Sindsdien is het elk jaar op de tanden bijten om niet steeds terug te gaan naar dezelfde plaats ;)

Ondertussen al 2 keer Orlando bezocht en staat de 3de keer op het programma voor 2013 :D :D
We gaan er niet meer tegen vechten en er gewoon aan toegeven!Enkel gaan we tijdens deze vakantie een kleine rit
maken,zodat we toch wat meerdere plaatsjes van Florida gezien hebben.

Via dit forum hoop ik antwoorden te vinden,die zeker gaan opkomen tijdens het plannen!

Groetjes Eveline

trails
17-09-12, 12:11
Welkom Eveline! Hopelijk vind je antwoorden op dit leuke forum!

Tini
17-09-12, 16:50
Welkom Eveline. Tips genoeg hier, succes met plannen!!

koenkamphuys
19-09-12, 21:19
(...) en ik wil graag zoveel mogelijk verschillende plaatsjes van de wereld zien. En dat ging behoorlijk goed,tot we in 2009 voor de eerste keer richting Orlando gingen. Sindsdien is het elk jaar op de tanden bijten om niet steeds terug te gaan naar dezelfde plaats ;)

Ah, het Floridavirus. Wij bleven er ook hangen... en velen op dit forum. Florida is gevaarlijk leuk. Welkom op deze vergaarplek van Floridaverslaafden.