PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Mushu: Kissimmee, 3 Girls in Florida, september 2012



Mushu
14-09-12, 17:29
Morgen vertrekken we! Als we internet hebben in de villa zijn onze belevenissen te volgen op: http://3girlsinflorida.blogspot.nl/

trails
14-09-12, 18:21
Hele goede reis en... have fun!!!

cindy74
16-09-12, 09:58
Veel plezier ....ik ga jullie volgen

mickey
16-09-12, 16:29
Fijne vakantie, ik ga jullie ook volgen.

Tini
16-09-12, 22:54
Veel plezier, ga jullie volgen!

renellen2
05-10-12, 09:44
Ik heb elke dag je blog gevolgd.... erg leuk om te lezen....
Volgend jaar gaan wij ook met de kids....
Pas halverwege de reis na je opmerking over je werk kwam ik erachter wie je bent.
De wereld is klein.

Ik heb trouwens 4 keer geprobeerd te reageren maar ik kan als gewone buitenstaander niet een reactie achter laten dan moet ik een acccount aanmaken of zoiets ( missschien deed ik iets verkeerd kan ook).
Misschien hebben meer mensen hier last van gehad!

Groetjes
Ellen Vervloet

trails
05-10-12, 10:17
Ook mij lukte het niet altijd om te reageren. Het was leuk om met jullie mee te genieten!!!

Teleton
05-10-12, 12:02
Girls, girls, girls, wat een leuk verslag hebben jullie nagelaten! En ook nog eens informatief, want het is goed om te lezen dat we met de stoelen op rij 11 A en C een goede keuze hebben gemaakt!

Mushu
05-10-12, 17:26
Bedankt allemaal!
Ellen, grappig dat je daar pas halverwege achter kwam. Maar je had de hint naar mijn beroep wel gelijk door!
Jammer dat niet iedereen een reactie kon plaatsen. Waarschijnlijk moet je wel een of ander account hebben (ik heb een google account). Maar verder is het gewoon een optie in blogspot waar ik weinig aan kon veranderen.
Ik zelf lees graag de verslagen van anderen en vanaf nu ga ik daar ook op reageren want dat is toch wel erg leuk voor de schrijver heb ik gemerkt.
En Teleton, dat zijn wat mij betreft de beste plaatsen. Veel beenruimte maar ook bij de in- en uitgang die gebruikt wordt dus als je binnenkomt kan je gelijk gaan zitten en je staat als eerste buiten na de landing (je hebt dan wel een tijdje zitten staren naar de stewardess die bij het stijgen en landen voor je zit)!

dutchcruisers
05-10-12, 23:03
Het is een super reis geweest zo te lezen. Leuke foto's ook. Welkom thuis!