PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Thrypa: Orlando - Miami/Keys - Orlando, okt. 2012



Thrypa
12-09-12, 18:22
Hey allemaal,

Hieronder een globaal overzicht van onze reis. We vertrekken op 1 oktober en komen helaas op 13 oktober alweer aan :(

Maandag : Aankomst Sanford 19u, buiten naar de Wallmart gaan zullen we niet veel meer doen
Dinsdag : Climatiseren, Kissimmee wat verkennen
Woensdag : Miami (vroeg opstaan dus) en overnachten in Key Largo
Donderdag : Key Largo (misschien door rijden naar Key West)
Vrijdag : In de avond terug naar Orlando
Zaterdag : Shoppen/iets in de buurt
Zondag : Idem hierboven
Maandag : Island of Adventure (Harry Potter!!)
Dinsdag : Waterpark Disney
Woensdag : Disney (waarschijnlijk Hollywoodsstudio's, we houden vooral van de thrill rides)
Donderdag : Waterpark Disney
Vrijdag : Laatste keer shoppen en chillen en inpakken en helaas in de avond weer naar huis

Ik vroeg me af of iemand misschien tips heeft van een leuk stadje onderweg van Miami naar Orlando? Het is een eindje rijden, dus een break tussendoor zou wel leuk zijn. Ik heb alles vanalles gehoord over Fort Lauderdale maar hadden graag iets dat nog hoger richting Orlando lag :P ?

Ik had ook graag iets Rodeo achtig gezien, maar vind enkel deze van Kissimmee en die wordt net niet georganiseerd als wij er zijn :(

Manatee's, aquatica, wet&wild, bush gardens, universal, airboat, ... hebben we vorig jaar al gedaan, maar nieuwe ideetjes zijn steeds welkom :D

SpaceAce
12-09-12, 18:35
Dinsdag : Climatiseren, Kissimmee wat verkennen
Woensdag : Miami (vroeg opstaan dus) en overnachten in Key Largo
Donderdag : Key Largo (misschien door rijden naar Key West)
Vrijdag : In de avond terug naar Orlando

Waarom vertrek je dinsdag al niet naar Miami?

En wellicht op de woensdag dan vanaf Miami rechtstreeks doorrijden naar Key West, daar overnachten en dan een dag later naar Key Largo? Dan hoef je niet vanaf Key West terug naar Orlando. Of was het de bedoeling dat je op-en-neer gaat vanaf Key Largo op de donderdag? Zou zonde zijn, aangezien Key West vooral 's avonds pas écht tot leven komt en je eigenlijk liever niet in het donker over de keys terug wilt rijden naar Key Largo.

En verder geen kaartjes voor de Halloween Horror Nights (Universal), of Mickey's Not so scary halloweenparty? Vooral die in Universal vond ik echt gewéldig!
Kaartjes kun je tenslotte ook los kopen, hoef je niet per sé overdag voor naar Universal of naar Disney.

Thrypa
22-09-12, 16:26
Hey !

Heel erg bedankt voor je tips :) Ik had eigenlijk nog nooit gehoord van die Halloween Horror Nights! We wilden sowieso terug naar IOA, dus leuk om daar een extra avondje aan te koppelen!
Het is inderdaad meer logisch zoals jij het zegt ivm de keys, maar dan zijn we een dag extra kwijt. Dus nog even over nadenken!