PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ansie



Ansie
11-09-12, 14:17
Hallo,

Ik ben Belgische en woon sinds 5 jaar in de Alpen in Frankrijk.
Ik ben 31 en ben op zoek naar een combinatie van relax en avontuurlijke vakantie.
Mijn vriend en ik vertrekken meestal met de rugzak op vakantie naar Thailand en plannen buiten de vlucht en eerste nacht hotel niets van te voren.
Dit jaar zijn we opzoek naar een vakantie bestemming rond oktober/november 2012. Ik ben ook 4 maanden zwanger. Dus dit is onze laatste vakantie met ons tweetjes...
Ik ben reeds 1 maal in Florida geweest toen ik 13 was, maar kan me buiten de parken niet veel meer herinneren. En dus zeker ook niet van de organisatie...;-).

Ik hoop dat ik op dit forum verschillende (voordelige) tips kan vinden, want ik heb voorlopig geen idee waar te beginnen.

Groetjes
Ansie

trails
11-09-12, 14:43
Hé Ansie,

Welkom op dit leuke en informatieve forum en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wij zijn Nederlands en wonen ook in Frankrijk (sinds 2004, in de Vendée) en voor ons, Nederlandstaligen, is dit een super forum.

Lees eens wat reisverslagen om ideeën op te doen.

Ansie
11-09-12, 14:51
Hey Trails,

bedankt voor je leuke reactie.

Ik ben volop aan het lezen gegaan op dit forum. Maar het is moeilijk om te weten waar te beginnen.
Wat ik zeker weet is dat ik met de manatees wil snorkelen, naar de Keys wil, een park of 2 (bv Universal) en uiteraard een dagje shoppen.
Ik weet niet of ik het goed heb begrepen, maar als je naar 1 park gaat kan je gedurende 14dagen binnen in een ander Park ?
Is het echt nodig (voordeliger) om alles op voorhand te plannen ?

Alvast Bedankt.

Ansie

trails
11-09-12, 15:22
Sommige dingen zijn zeker goedkoper om van te voren te boeken zoals tickets voor parken, autohuur e.d.
Bedenk eerst eens wat jullie allemaal willen doen/zien en plan daar een route omheen, werkt meestal erg goed.
Of je een 2e park in mag binnen 14 dagen ligt helemaal aan het ticket wat je hebt. Als je gerichte vragen hebt is het makkelijker voor Forummers om deze te beantwoorden. Ook als je een voorlopige planning hier neer zet dan krijg je normaal gesproken genoeg tips.