PDA

Bekijk Volledige Versie : Terrace Ridge



ekkie50
03-03-06, 17:27
Hoi allemaal,

heeft iemand ervaring met een verblijf in het nieuwe appartementen complex Terrace Ridge? Ligt aan het zuidelijke einde van de Old Lake Wilson road. Het is iets goedkoper dan de villa's, maar ik zou graag willen weten of het net zo goed bevalt qua rust, privacy enz.
thanx

Fan
03-03-06, 19:46
Hoi,
Wij hebben nog geen ervaring want we gaan erheen van 23 tot en met 30 december. Er is wel veel informatie van te vinden via google. Wij vinden het er perfect uitzien. Normaal gingen we ook in een villa, maar aangezien het zwembadwater in die tijd koud is, en we er dus vrijwel geen gebruik van maken, proberen we nu een keer een appartement. Op het terrein van terrace ridge is een verwarmd zwembad.
Misschien dat iemand anders er al geweest is, ben er ook wel benieuwd naar.
Groetjes,
Fan

ekkie50
17-03-06, 11:11
Het ziet er inderdaad heel goed uit. Gloednieuw nog. De interieurs doen nauwelijks onder voor die van villa's. Toch heb ik de gok maar niet gewaagd, en dit keer ook weer een villa geboekt. Ik woon in een appartement, en om daar dan ook weer tussen buren opgesloten te zitten had ik geen zin in. Dan geeft een villa wat mij betreft meer ruimte en vrijheid. Maar ik blijf heel benieuwd naar de ervaringen van anderen.

ekkie50
18-05-06, 16:26
Ik heb de wijk inmiddels kunnen zien voor het toegangshek, en ik ben toch blij dat ik er niet geboekt heb. Het ziet er allemaal wel nieuw en fris uit, maar de appartementsgebouwen staan dichter op elkaar dan de foto's van de website laten zien (....)

Het komt op mij erg benauwd over, en als hollandse flatbewoner ga ik toch maar voor een villa in Florida. Leve de vrijheid!

Fan
18-05-06, 16:53
Hoi Ekkie

Toch leuk dat je nog een berichtje achterlaat over Terrace Ridge.
Wij gaan er 23 december heen, ben nu beetje voorbereid dat het wel dicht op elkaar staat. Ach, we zien wel, zijn toch vrijwel nooit in het appartement. Veel te druk met shoppen en pretparken. Als het maar schoon is, maar daar ga ik wel vanuit. Maar bedankt dat je hier nog een berichtje hebt achtergelaten. Fijne vakantie gehad trouwens?

Groetjes
Fan

ekkie50
18-05-06, 19:42
Hallo Fan,
bedankt voor je belangstelling. Ik heb het weer heel erg naar m'n zin gehad in de favoriete regio. Dit keer had de verhuurder me in de wijk High Grove neergezet, en dat ligt net in Lake county, bij Clermont aan route 27. Heel leuk voor de verandering. Het huis is in 2003 opgeleverd, dus de wijk zal niet veel ouder zijn. Wel behoorlijk wat leegstand (te koop/te huur), maar dat heb ik in andere wijken ook zo meegemaakt.
Voor mij alleen had ik de beschikking over een enorm huis, met 4 slaapkamers en 3 badkamers op de bovenverdieping. Lekke decadent dus :wink:
Ook plezierig is het centraal gelegen clubhouse met allerlei gratis voorzieningen (grote pool, tv, tafeltennis, games, internet, fitness room e.d.)

Terrace Ridge biedt dat trouwens ook. De appartementen daar zijn prachtig ingericht zag ik op de website, met alle voorzieningen. Plus balkon. Inderdaad, als je daar niet dag in dag uit vertoeft zal het absoluut uit te houden zijn. En wie weet heb je straks fantastische buren.
Alvast heel veel vakantieplezier daar. En ik (wij?) ben benieuwd naar jullie ervaringen daar.

Fan
20-05-06, 10:50
Hoi Ekkie,

Leuk te lezen dat het weer zo goed bevallen is in Florida, maar ja hoe kan het ook anders he. Wij gaan dit jaar voor de derde keer, echt verslavend. Helaas maar een week, maar daar gaan we dan wel volledig van genieten. Ik zal zeker nog laten weten hoe terrace ridge beviel, maar dat wordt wel het nieuwe jaar helaas. Wij verblijven daar van 23 tot 30 december. Pfff nog heel lang wachten dus.

groetjes
Fan

bemmel47
02-02-07, 00:04
Kent iemand dit complex. Ik heb het aangeboden gekregen via AV. Het is een vrij nieuw complex in kissimee. En is Lake B.V. niet leuker dan kissimee.

alvast bedankt voor jullie reactie.

Ben op dit forum al zoveel wijzer geworden :lol:

Fan
02-02-07, 08:22
Hoi,

Wij zijn afgelopen december in Terrace Ridge geweest en het is ontzettend goed bevallen. Prachtig appartemen (615) 3 slaapkamers, 2 badkamers en zeer ruim. Het was groter dan de villa's waar we andere keren in verbleven. Het is ook nog vrij nieuw, dus ziet er van binnen en buiten perfect uit. Mooi zwembad erbij. Ik heb aardig wat foto's ervan dus als je die wilt zien, laat het maar weten. Heb alleen nog nooit foto's zo op het forum geplaatst dus ik moet wel even oefenen.:shock:

Groetjes
Clari

Njit
02-02-07, 09:26
Ik heb aardig wat foto's ervan dus als je die wilt zien, laat het maar weten. Heb alleen nog nooit foto's zo op het forum geplaatst dus ik moet wel even oefenen.:shock:

Handleiding staat hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=331). Oefenen kun je hier (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=25).

HKB
20-11-09, 07:37
Wij gaan met ons gezin 3 weken naar een villa op het park Terra Verde,wie kan ons wat meer over dit park vertellen?

Alvast bedankt.O:)

A3
10-05-11, 23:50
Wij hebben zojuist een huis geboekt op Terra Verde (no. 1 resort in Kissimmee volgens Tripadvisor);

* 4 bedrooms
* 3 bathrooms
* 9 nachten in juli en augustus
* private pool
* WiFi

$750 incl. cleaning, tax & all costs!

ook interesse? kijk: http://www.vrbo.com/176377 (http://www.vrbo.com/176377)

MVG

A3

cloggie68
11-05-11, 09:53
Wij zaten vorig jaar ook op Terra Verde, helemaal top. Eigenlijk zouden we naar Bella Vida gaan (lang van te voren gereserveerd) maar een maand van te voren werd dat afgezegd. Door een leuke last minute aanbieding konden we toen ook voor zo'n mooie prijs in een 7 kamer villa! Was perfect!

[verwijderd]
01-06-11, 14:15
Aangezien er nog geen review staat van Terrace Ridge zal ik dat maar eens doen.

Terrace ridge (volgens opgave gebouwd in 2005) is een goed en verzorgd terrein met condo's, mooi centraal zwembad en een gemeenschappelijk clubhuis. Het is gelegen in een rustig stuk in de plaats van Davenport.

De Condo's zijn ook erg mooi van binnen en bij ons was er absoluut sprake van een goed verzorgd huis waar wij zeker nog vaker naar terug zullen gaan. Onze condo was voorzien van WIFI, 2 slaapkamers met TV, 2 badkamers en een goed geoutilleerde keuken.

Terrace Ridge zit een paar minuten bij een klein centrum vandaan waar o.a. een Publix, Papa John.s (Italiaans) en binnenkort ook een McDonalds zit.

Disney is ongeveer 10 a 15 minuten rijden, vanaf Terrace ridge is het een klein stukje weg naar de I-4 en rij je zo naar Disney toe.

Al met al zijn wij heel erg blij dat onze keuze zo goed bevalt en we zullen zeker weer hier een condo nemen in December.

En voor degene die het willen weten, wij hebben de condo gehuurd via USAfunvacations.nl