PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bert2004



Bert2004
08-09-12, 16:42
.... en ik ga volgend jaar met vrouw, twee zonen (24 en 21 jaar) en hun vriendinnen naar Florida. Ben er nog nooit geweest. Dacht een weekje Orlanda, weekje Miami en vervolgens, nadat we de vier anderen weer op het vliegtuig terug hebben gezet, nog met vrouwlief een weekje naar Keys te rijden en andere plekken te bewonderen.
Heb dus geen ervaring met Florida of, afgezien van - lang geleden - 3 x New York, de VS. We dachten in Orlando en Miami een huis te huren: hebben in ieder geval twee auto's gereserveerd. Heb veel vragen:
- welk budget moet ik rekening mee houden?
- welke plaatsen, evenementen, attracties moet ik zeker niet vergeten?
- waar moet ik vooral op letten?
- hoe zit 't met elektra?
- etc. etc.

Wie kan mijn 25-jarig huwelijksreis verrijken met zijn ervaring(en)?

Dank, Bert2004

r.teeuwsen
08-09-12, 20:20
Hoi Bert en familie,

Welkom op dit informatieve forum voor de verwende Florida vakantie ganger! Leuk vooruitzicht om jullie 25 jarig huwelijksfeest in Florida te vieren, goede keuze!
Je kunt het zo duur maken als je zelf wil.... Wat willen jullie? Zwemmen met dolfijnen in Discovery Cove, pretparken, shoppen... Roept u maar! Er is genoeg te doen... Elektra is 110 volt.

Groetjes, Remco

trails
08-09-12, 22:12
Welkom Bert! Zoals Remco al zegt, er is genoeg te doen. Wat zoeken jullie en wat willen jullie. Er is vreselijk veel info te vinden op dit forum. Handig is het misschien om wat reisverslagen door te lezen.