PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegen van/naar/via de Aruba - Bonaire - Curacao



Zuiril
08-09-12, 16:59
Hoi,

wij vliegen op 26 januari 2013 vanuit Aruba door naar Miami. Ik weet dat we ons mogen melden bij de vertrekhal (usa-departures). Nu lees ik diverse zaken op het internet over clearance en pre-clearance. Zou het zo kunnen zijn dat wij de hele procedure foto's en vingerafdrukken e.d. al op Aruba moeten ondergaan en daardoor in Miami van deze hele handelswijze af zijn? Of mogen we daar dan ook weer van voren af aan beginnen. Wie heeft er ervaring mee en kan mij globaal de procedure op Aruba wat uit de doeken doen?.


Erik.

Angeliquevdven
13-06-13, 17:59
Hallo Iedereen,

Ik zou graag tussen in de kerst periode voor 2 weken met mijn man rond willen trekken in Florida.
Nu was ik zo aan het kijken op het internet wat het ongeveer zou gaan kosten, maar ik verschoot zo wat van de vliegticket prijzen!
Omdat ik namelijk vanuit Curaçao vertrek en in 3 uurtjes in Miami ben, durven de airlines tussen de €500,- & €600,- per persoon te vragen voor een retourticket?
( Voor dat geld ben ik 8000 km verderop in Nederland! Haha)
Wie weet hier misschien een trucje voor, dat ik op een andere manier voor een leuke prijs naar Florida kan, op zich maakt het mij overstappen ook niet uit. * Edit: of landen op een andere luchthaven in Florida.

Groetjes, Angelique

b767-300er
13-06-13, 19:50
Ik denk dat het woord "kerst" eigenlijk al genoeg zegt. Airlines vragen dan over het algemeen de hoofdprijs.

douwevandermeij
13-06-13, 21:04
Inselair heeft een paar keer per jaar 'uitverkoop' met tickets voor ong 400 nafl naar Miami. Maar betwijfel of de kerstperiode daar ook onder gaat vallen!

Angeliquevdven
14-06-13, 03:40
Ik denk dat het woord "kerst" eigenlijk al genoeg zegt. Airlines vragen dan over het algemeen de hoofdprijs.

Ik heb helaas de pech dat ik altijd schoolvakanties gebonden ben i.v.m. werk.
Maar ik had de prijzen vergeleken met de aankomende zomervakantie, en in deze periode waren de prijzen die ik had gevonden wel wat goedkoper dan met kerst.


Inselair heeft een paar keer per jaar 'uitverkoop' met tickets voor ong 400 nafl naar Miami. Maar betwijfel of de kerstperiode daar ook onder gaat vallen!

Inselair vliegt 7 dagen in de week naar Miami, hun zijn wel goedkoper als bv. AA , maar omdat hun dagelijkse vluchten nu al volgeboekt is, vertrekken ze alleen de woensdagen nog maar.
*Edit: het zou een goede oplossing zijn geweest, want hun hebben echt leuke aanbiedingen regelmatig! maar helaas.

De prijs van AA vindt ik zelf redelijk hoog voor de aantal km die je maar vliegt, want ik kan met kerst voor ongeveer €700,- naar Nederland, en dan zit je 9 a 10 uur in een vliegtuig... Verhouding zit raar in elkaar...

corrus
14-06-13, 22:14
Het leven is hard...
Ik zou lekker naar Nederland gaan... want zoals je zelf al zegt... dat vind je goedkoper...:rolleyes:

Angeliquevdven
15-06-13, 03:22
Het leven is hard...
Ik zou lekker naar Nederland gaan... want zoals je zelf al zegt... dat vind je goedkoper...:rolleyes:

Kwa afstand wel, maar nee dank je wel... mij veels te koud in December :P

corrus
15-06-13, 16:19
Dan niet meer zeuren :cool: :cool: :cool: en gewoon lekker naar Florida komen... Het kost een beetje, maar dan heb je ook wat. :D