PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotels in Mei



ilona1
02-09-12, 14:57
Hallo,

Wij willen graag begin mij een rondreis doen naar florida.
Ben aan het twijfelen om een Fly & Drive te doen en de hotels ter plekke te doen.
Of de hotels van te voren vastleggen. Lees al dat Mei wat rustiger is.

Is het goedkoper/duurder om het ter plekke te regelen?
Of beter hier alles vast te leggen van te voren?
Is het goed te doen in Mei om het ter plekke te regelen?

Nou hoor graag jullie ervaring.

Mvg, Ilona

José
02-09-12, 18:51
Hoi Ilona, wij gaan meestal in mei (2e week) en dan is het overal nog redelijk rustig, pas tijdens en na memorial day (laatste maandag in mei) wordt het een stuk drukker. Ik zou alleen de 1ste nacht wel vastleggen niet te ver van de luchthaven maar daarna is het niet echt noodzakelijk om te reserveren, hooguit als je in het weekend naar Key West gaat dan raad ik je aan dat wel te reserveren.

ilona1
06-09-12, 13:42
Bedankt Jose!

weet u toevalliger of het goedkoper/duurder is als we het ter plekke regelen?

José
06-09-12, 15:59
Hoi Ilona, wij verblijven altijd in een villa in Kissimmee en vandaar uit gaan we dan voor 1 nacht (2dagen)naar Key West. Bij diverse winkels en Mac Donalds liggen couponboekjes voor hotel discounts. Als wij in zo'n boekje een leuk hotel zien dan bellen of mailen dat hotel of er nog kamers vrij zijn voor die prijs. Altijd goede hotels gehad voor tussen de 45 en 60 dollar per kamer.

Bryce2011
06-09-12, 15:59
Ik zou zorgen dat je een laptop of ipad bij je hebt zodat je de dag van te voren via de internet de aanbiedingen kunt bekijken. Zodra je eenmaal aan de receptie staat zullen ze meestal niet zo snel de aanbiedingen benoemen.
veel ketens zoals Best Western hebben ook vaak een voordelig 'Internet tarief' welke je alleen online kunt boeken. Kan zo maar een paar tientjes schelen....