PDA

Bekijk Volledige Versie : door naar miami en omgeving of niet



linda75
29-08-12, 10:42
Wat zouden jullie doen? Ik heb voor de meivakantie volgend jaar nu twee weken een condo gehuurd in windsor hill resort in orlando. Daarna hebbnen we nog drie dagen vrij voordat onze 5 daagse cruise vertrektnaar de bahama's. Enderzijds denk ik..dan rijden we in die drie dagen naar miami en fort lauderdale anderzijds denk ik.. zal ik de condo drie dagen langer boeken of tegen die tijd een ander hotel oid dichter in de buurt van orlando en meer ijd in die omgeving door te brengen
Er vanuit gaande dat ik ( financieel gezien) niet zo heel snel meer terug zou komen in florida lijkt het me wel leuk om wat meer te zien dan alleen orlando en directe omgeving .. anderzijds hebben we ook vakantie en is het ook wel lekker om rustig aan te kunnen doen. Ik twijfel dus. Graag jullie advies.

sonja
29-08-12, 11:39
Gezien het feit dat het niet waarschijnlijk is dat jullie op korte termijn terugkeren naar Florida, is 3 dagen in Miami Beach erg leuk. Er is genoeg te doen en je kunt ook naar Fort Lauderdale. Het is een apart sfeertje in Miami en dat zou ik wel willen meemaken, maar ja het is persoonlijk. Aan boord richting Bahama's is het sowieso rustig, dan zou je kunnen nagenieten van Miami!;)

satpet
29-08-12, 12:05
Op 3 dagen maak je het zo rustig of zo druk als je zelf wil. Als je enkel 3 dagen hebt zal je je wel tot Miami en Fort Lauderdale moeten beperken, want aan de Everglades ben je al een dag kwijt.