PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] The Point Orlando Resort



Charlene
27-08-12, 15:43
Hallo iedereen,

Volgend jaar gaan wij terug voor drie weekjes naar Orlando, we hebben een hotel gezien die ons erg aanspreekt, 'The Point Orlando Resort'... Ziet er erg aantrekkelijk uit en is nr 3 op trip advisor, ook qua prijzen lijkt het goed mee te vallen... Is er iemand van jullie die daar al gelogeerd heeft? Zoja, wat is jullie mening hierover? Alvast bedankt voor jullie reacties...

Groetjes Charlene

Ebelix
27-08-12, 16:34
Waarom geen villa of een condo. Prijstechnisch vaak beter dan een hotel en meer privacy.

corrus
27-08-12, 17:56
Waarom geen villa of een condo. Prijstechnisch vaak beter dan een hotel en meer privacy.
Wat kost dit hotel dan??

Syllvia
27-08-12, 18:00
Waarom geen villa of een condo. Prijstechnisch vaak beter dan een hotel en meer privacy.

Dit is toch geen antwoord op de vraag van Charlene?

trails
27-08-12, 20:38
Niet iedereen wil in een villa of condo zitten. Als ik maar met 2 zou zijn zou ik ook lekker in een resort of suitehotel gaan zitten.

Helaas Charlene, ik ken het door jou genoemde hotel niet.

Charlene
27-08-12, 21:54
Moesten we kinderen hebben zouden we misschien wel voor een een villa opteren maar we reizen maar met z'n tweetjes dus gaan we nog even lekker voor de luxe van een resort...

Michael66
28-08-12, 06:53
Hoi Charlene,
Heb je misschien het exacte adres van het hotel en een link naar de website?
Dan weten we tenminste precies om welk hotel het gaat, kan daar geen misverstand over ontstaan.

En je geeft aan dat je de prijzen vindt meevallen. Dan ben ik (uiteraard!!) erg benieuwd welke prijzen je hebt gevonden, voor welke periode. En waar je die hebt gevonden.
Kun je daar wat meer over vertellen?

trails
28-08-12, 09:04
Dit is de link naar het hotel http://www.thepointorlando.com/ Ik vind het er in elk geval erg mooi uitzien. En Tripadvisor is voor ons altijd een goede leidraad geweest, die heeft ons nog niet teleurgesteld. Staat op nr. 8 van 331 hotels in Orlando.
Ik zou het doen als het een deal is die jullie prima vinden!

haitske
28-08-12, 10:43
Beste Charlene, Wij zijn in 2009 in The Point geweest. 2 volwassenen en 1 kind toen 11 maanden.
Het is ons zeer goed bevallen. Je hebt wel een auto nodig om ergens te komen. Ze hebben een shuttle service naar verschillende parken, maar deze is wel tijdsgebonden. Wij zijn met de auto overal heen gegaan. Weet natuurlijk niet of dat nog zo is. De appartementen zijn werkelijk van alles voorzien, keuken, wasmachine, droger, badkamer met apparte douche en bubbelbad. De kamers waren erg schoon en het personeel zeer vriendelijk. Wij hebben hier echt genoten. Afhankelijk van wat je wil doen raad ik dit resort aan. Het zit namelijk niet direct aan de international Drive en het ligt +/- 15 a 20 minuten van de Disney parken af.(hou me hier niet preceis aan vast, het is natuurlijk alweer zo'n 3 jaar geleden). Mocht je nog iets willen weten, dan hoor ik het wel. Ps het vuurwerk uit de verschillende parken was elke avond zichtbaar!! Hebben hier erg van genoten.

Charlene
28-08-12, 21:09
@ Michael66, de link heb je ondertussen doorgekregen van trails waarvoor dank.... Wij hebben de prijs opgevraagd voor de periode van 3 tot 24 mei, dus 20 nachten en het kwam op 1980 € voor 2 personen... Vind ik voor zo'n luxe resort eigenlijk best wel meevallen maar ik heb natuurlijk niet veel materiaal om mee te vergelijken, vorig jaar hebben we 16 nachten in de Grand Floridian gelogeerd en in vergelijking daarmee is dit echt een koopje... Wat denken jullie?


@ Trails Bedankt om de link te plaatsen, zo denk ik er ook over, tripadvisor bekijken wij altijd als we op vakantie gaan en heeft ons ook nog nooit teleurgesteld, ik vind het er allemaal erg aanlokkelijk uitzien maar het is natuurlijk altijd mooi meegenomen als je ook andere meningen hoort, zeker van mensen die er al geweest zijn...


@ Haitske super bedankt voor je reactie, hier hebben we echt veel aan... Ik vond de foto's er ook al erg mooi uitzien maar foto's kunnen bedriegen natuurlijk dus ik ben erg blij om jullie mening te horen en het bevestigd wat ik al dacht, dat het een super hotel is... Ook interessant om te weten dat het toch op een afstand van alles ligt maar we nemen sowieso een huurwagen dus dat is niet echt een probleem... Ik veronderstel aangezien het niet zo centraal ligt, dat het wel savonds wel rustig is en je niet veel geluidsoverlast hebt??? Wat vonden jullie trouwens van het zwembad? En hebben jullie wel eens gegeten in het hotel? Sorry voor al mijn vragen maar ik heb graag wat zekerheid over alles vooraleer ik mijn beslissing neem...

trails
28-08-12, 22:06
Charlene, als jij die prijs goed vindt dan is het toch prima. Budget is heel persoonlijk en het is maar wat jij ervoor wilt betalen. Je hebt al in het Grand Floridian gezeten tegen een hogere prijs, dus waarom zou je het niet doen? Een ander kan voor jou niet bepalen of het dit waard is. Succes!

laredo
12-02-13, 11:21
Gisteravond dit hotel geboekt voor een 5daags verblijf in april. Ik ben benieuwd hoe jij het hebt ervaren Charlene! Nog tips/adviezen qua kamer voorkeur e.d.?