Bekijk Volledige Versie : Vervoer naar WDW vanaf International Drive
Hallo
Wij gaan binnenkort ook naar orlando en we verblijven in een hotel aan international drive, in de buurt van universal studios.
We willen ook nog een paar dagen naar WDW, alleen nu zijn we al een poos aan het zoeken op internet welk vervoer er is van international drive naar wdw.
ik heb gezien de I-trolly alleen deze rijd toch alleen op en neer de I-drive? deze rijd toch niet zo ver tot WDW?
zijn er shuttle bussen vanaf i-drive naar WDW?
wie heeft hier ervaring mee?
Sommige hotels hebben ook een shuttle service naar WDW, misschien die van jullie ook wel.
Weet je ook de naam van het hotel??
Ja die weet ik.
Het International Palms Resort.
Er staat alleen geen info op hun website, ik heb een mail gestuurd met de vraag alleen nog geen reactie op gehad.
Op hun eigen site staat niks, D-reizen (http://www.d-reizen.nl/verenigde-staten/florida/orlando-international-drive/hotel-international-palms-resort-orlando)geeft aan dat er shuttles (tegen betaling) zijn naar Universal, Disney en Seaworld. Die 1e lijkt me overigens overbodig, je zit er recht tegenover.
Maar ik zou even wachten op hun reactie, kan zo zijn dat de informatie bij D-reizen verouderd is.
Ik zat in februari in International Palms, maar zou het niet meer weten... Had zelf een huurauto, dus niet echt op gelet.
Weet wel dat ik een keer een mail naar ze had gestuurd, en vrij snel een reactie had, dus die zal zeker nog wel komen.
Met de I-ride naar de halte (volgens mij stop 32, even aan de chauffeur vragen, die weet het beter) voor het renaissance hotel ( dus southbound richting seaworld), daar overstappen op Lynx bus lijn 50 richting downtown disney, dan blijven zitten tot ticket & transportation center...
terug moet je er rekening mee houden dat de i-ride niet meer gaat na half 11.
of bus 8, uitstappen bij transferstop 32, overstappen op lynx bus 50, niet vergeten een transferticket te vragen aan de chauffeur, anders betaal je 2 keer.. terug weer zelfde doen, en even goed uitzoeken tot hoelaat de lynx gaat over de international drive.
of inderdaad checken of er een shuttle gaat vanaf het hotel. i-ride is $1.25 per persoon per rit. of je koopt een meerdagenpas.
lynx kost $2.00 per rit, of 4,50 voor een dagkaart.
en je moet er ook rekening mee houden dat je minstens een uur/anderhalf onderweg bent vanaf je hotel tot je bij de parken bent.
Of een auto huren zodat alles sneller kan bereiken en bovendien een stuk flexibeler bent. Het gemak zijn de kosten van het huren en de parkerrgelden in de parken absoluut waard. Dit alles wel wanneer je in bezit bent van een rijbewijs.
Lijkt me idd de beste oplossing, geeft je ook veel meer vrijheid. Maar dan moet je inderdaad in het bezit zijn van een rijbewijs.
Had zelf via Alamo.nl een auto geboekt, en ophaalpunt Sheraton Four Points, dat is vlakbij International Palms, ik denk 10 minuutjes lopen. Had zelf de transfer bij Arke.nl geboekt. Een volgende keer laat ik die weg en huur meteen vanaf het vliegveld.
Of een auto huren zodat alles sneller kan bereiken en bovendien een stuk flexibeler bent. Het gemak zijn de kosten van het huren en de parkerrgelden in de parken absoluut waard. Dit alles wel wanneer je in bezit bent van een rijbewijs.
En ouder bent dan 21, toch ?
@ Tessy08.
Op diverse website's melden ze over shuttles naar WDW, laat even weten als je antwoord hebt op je mail.
Groetjes Henke.