PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke Online Routeplanner?



Zuiril
19-08-12, 12:28
Hoi,

Ik ben al druk doende om onze reis wat in kaart te brengen. Ik maak zodoende ook een planning v.w.b. de reistijd elke dag. Ik gebruik hiervoor o.a. RandMcnally driving directions en ook klik ik o.a Google Maps aan. Het valt me op dat de reistijd en afstanden soms behoorlijk afwijken. Van welke informatie moet ik dan uitgaan?

Heeft iemand van de forumleden een idee. Of een suggestie voor een goede betrouwbare Planner?. Natuurlijk maak ik in de US gebruik van mijn TomTom maar daar heb ik op dit moment weinig aan.


Erik.

avhkj
19-08-12, 13:12
Je kunt met je tom tom ook een route voorbereiden, dat deon wij altijd en het gaat prima!

Zuiril
19-08-12, 14:26
Je kunt met je tom tom ook een route voorbereiden, dat deon wij altijd en het gaat prima!


Ik neem aan dat je dat maar 1 route per keer kan plannen?? Heb zelf een VIA 1535 TM ( = 125 ). Heb mijn apparaat nog niet zo lang?/ en ik ben erg benieuwd hoe het moet?

PENPE
19-08-12, 14:55
Mijn ervaring is dat de route/info van Google Maps aardig overeenkomt van de routes van de Garmin navigatie die ik gebruik. Dus ga er maar vanuit dat de rijtijden van Google maps de werkelijkheid redelijk benaderen.

trails
19-08-12, 15:04
Wij gebruiken ook Google maps. Je kunt dan ook makkelijk je route aanpassen door naar een andere weg te slepen.
Verder gebruiken wij nog gewoon ouderwets een kaart in bij ons onbekend gebied. In Orlando/Kissimmee doen we zonder. We hebben een goed gevoel voor richting en we weten inmiddels de weg.

PENPE
20-08-12, 08:12
Ja dat geldt ook voor ons, inmiddels weten wij alles in Kissimmee/Orlando area ook wel blindelings te vinden, en gebruiken onze navigatie eigenlijk alleen maar voor de nieuwe trips die we daar ondernemen. Maar kaart is inmiddels vier jaar oud dus over een paar weken daar maar eens gaan shoppen voor een nieuwe navi :D

Njit
20-08-12, 08:25
Google Maps is meestal accuraat. TomTom wil er soms wel wat langer over doen.