PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Lier



Lier
06-08-12, 16:26
Hallo,

Ten eerste wat een leuk forum!!
Ik ben hier terecht gekomen omdat mijn vriend en ik voor de tweede x naar Florida willen gaan.
Vorig jaar hebben wij:
Orlando-crystal river-sarasota-naples-key west-key largo- miami gedaan.

In welk onderdeel van dit forum kan ik mijn vraag kwijt over mijn 2e reis?
We weten namelijk niet welke kant we moeten nemen, en welke plekjes er nog mooi zijn om naar toe te gaan.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

mvg, Lier

Teleton
06-08-12, 16:39
We weten namelijk niet welke kant we moeten nemen, en welke plekjes er nog mooi zijn om naar toe te gaan.

Hey Lier en vriend, hartelijk welkom op het forum voor de verwende floridagangers. Hier kan je terecht met vragen over vrijwel ieder onderwerp over het vakantieland Florida. D'r is een ding wat je zelf moet doen: keuzes maken. Florida is nogal groot en het barst er van de mooie plekjes. Zo kwijlt de een bij het ouste schooltje van St Augustine en de ander stuitert uit z'n bol bij een overstekende schildpad in de Everglades. Maar ja, wie heeft er nu het mooiste plekje gevonden.......

Eigenlijk geldt het ook voor de keuze Oost of West....Dus ja, misschien is het toch handig wanneer je zelf eerst wat duidelijkheid over de reis schept en dan je vragen in het bijpassende topic stelt. Als er al geen topic over is. Want of je nu voor het westen of het oosten kiest, over vrijwel alle bezienswaardigheden, attracties, hotelletjes en restaurantjes is er al informatie te vinden hier. Vakantievoorpret is onbetaalbaar en toch kosteloos. Je kunt hier dus je hart ophalen; begin bijvoorbeeld eens met wat reisverslagen, dat helpt je vast om je keuze te maken. Succes en veel plezier.

trails
06-08-12, 18:39
Welkom op dit heerlijke forum! Ik kan alleen maar beamen wat Teleton zegt. De keuzes zullen jullie zelf moeten maken. Iedereen vindt iets anders leuk en er is zó veel leuk, dat je toch niet alles kunt doen.
Heb je keuzes gemaakt dan kun je natuurlijk altijd vragen naar persoonlijke ervaringen van andere forummers.

Lier
06-08-12, 19:01
wat een leuke reacties, dank jullie :)
moet vannacht werken maar ga morgen eens heerlijk snuffelen!

Teleton
06-08-12, 19:34
wat een leuke reacties, dank jullie :)
Kan je eens nagaan hoe leuk het wordt als we straks eens echt ergens mee verder kunnen helpen.......!