PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Pumpkin



Pumpkin
26-02-06, 20:49
Bij deze zal ook ik me even voorstellen, ik ben Pumpkin, ik kom al van af 1988 in de VS.
Mij eerste keer naar de VS was Miami Beach in 1988, echt super, er is in de afgelopen 18 jaar daar veel veranderd, in 1988 kon je nog op Ocean Drive slapen voor $45. per kamer.
Verder heb ik met mijn vriendin (4-tje ook bekend op dit forum) door de hele VS gezworven, van Atlanta tot Las Vegas en van Dallas tot Washington DC.
Wij zijn dus redelijk ervaren, wij hebben ook 3 jaar met een Chevrolet Pick up truck gereden, als Amerika fan is dat echt het einde.
Ook heb ik nog een Buell gehad (een sportieve Harley), motorrijden is een andere hobby (www.motor-forum.nl)
De afgelopen 18 jaar hebben wij elk jaar een kant van de VS bezocht maar toch kwamen we terug naar Miami en Key West, het verveeld nooit, als je na een jaar terug komt is er zoveel veranderd dat je weer op ontdekkingsreis kan.

In september gaan we voor het eerst naar New York, wij zijn benieuwd hoe het daar is. Wat wij wel weten is dat naast het hotel een Key West diner zit, moet dus goed zijn.

Eric
26-02-06, 23:38
Welkom op het forum, goed om weer een oude rot in het vak erbij te hebben.
We hopen zeker nog veel van je te horen.
Trouwens, je zult naar een nieuwe avator op zoek moeten, deze muurschildering bij het Hilton Fontainebleau Miami Beach is helaas niet meer.
Op deze plaats is volgens mij nu een ander bouwwerk neergezet.
Eric

Pumpkin
28-02-06, 22:48
Welkom op het forum, goed om weer een oude rot in het vak erbij te hebben.
We hopen zeker nog veel van je te horen.
Trouwens, je zult naar een nieuwe avator op zoek moeten, deze muurschildering bij het Hilton Fontainebleau Miami Beach is helaas niet meer.
Op deze plaats is volgens mij nu een ander bouwwerk neergezet.
Eric
Dank u, dank u...als het inloggen steeds een beetje wil lukken, kom ik regelmatig even loeren.
Mijn vriendin zit ook op dit forum en het lijkt dat we elkaar dwarsliggen met inloggen op 1 pc...

Ik weet het van die muurschildering...:cry: ...maar wat was hij mooi.
Wist je trouwens toen hij er net op geschilderd was, dat er mensen daadwerkelijk die boog onderdoor probeerden te rijden, dat ze toen die struiken en vangrails geplaatst hebben?

Eric
28-02-06, 23:12
Dat wist ik niet, maar ik kan het me heel goed voorstellen, en ik vind het ook echt heel zonde dat ie weg is.
Iedere keer als ik weer eens in Miami Beach was, reed ik er expres langs !
Eric