PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema moonlight91: Florida oktober 2012



moonlight91
03-08-12, 15:33
een vlug rondje florida ...
omdat het er waarschijnlijk niet in zit om de gebruikelijke meivakantie in florida door te brengen volgend jaar
doen we een kleine vakantie break om de afkick verschijnselen onder controlle te houden

(voor volgend jaar gaan we wel richting de states, maar zijn nog in afweging naar welke staat/staten,manlief wil eens iets anders )

we vliegen Delta...in de herfstvakantie


dag 1 Brussel / Key west
dag 2 Key west (glassbottomboat tour en sunset mallory square)
dag 3 Key west / Islamorada (kanoen en morada baycafe)
dag 4 Islamorada / Everglades (airboatride en een boardwalk) / Naples
dag 5 Naples / Sebring (highlandhammock state park) /Orlando
dag 6 Discovery cove
dag 7 Seaworld / evt. savonds downtown disney
dag 8 Magic kingdom / of iets anders ...
dag 9 Orlando / Brussel

uiteraard is in Orlando Bahama Breeze voor ons een must!!!:D (waarom zou je anders naar orlando gaan :rolleyes:)

Zo das Florida kort maar krachtig !!
O, en had ik al verteld dat oma(mijn moeder)mee gaat... ze is ooit eind jaren`70 naar New york/Washington/Niagara falls geweest (tja en liet mij toen thuis:()
dus al weer een heel tijdje geleden,dat ze gevlogen heeft..
ze is altijd overtuigd geweest nooit meer in Amerika te komen, dus tijd om haar eens een leuk kado te doen toch...
ze heeft in 40jaar (oeps ,verraad ik nu mijn leeftijd ??)zoveel voor mij (ons) en onze zoonlief van inmiddels 10 gedaan..nu is de beurt aan ons

Mickey99
03-08-12, 17:28
Schema ziet er leuk uit en ook leuk om je moeder mee te nemen! Veel plezier alvast met de voorpret. Waarom is Bahama Breeze een must als ik vragen mag? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor ;-)

moonlight91
03-08-12, 20:14
bahama breeze is een super leuk restaurant,caribean sfeer,live muziek in de bar, met heerlijk eten...
en het allerlekkerste toetje ter wereld !!!!

Mickey99
04-08-12, 16:27
Dat klinkt goed! Wij zijn daar nog nooit geweest en wie weet gaan we dat deze keer ook eens uitproberen. Wij houden wel van lekker eten ;-)
Alleen nog een vraagje; Welk toetje is dan het lekkerste van de hele wereld? :D

chippie
04-08-12, 16:43
Ja van dat toetje wil ik ook wel graag weten, ik ben gek op toetjes :-)

marijke8
04-08-12, 23:36
Gisterenavond voor het eerst in 13x Florida bij Bahama Breeze gegeten. Dit is ons zeer goed bevallen. Alleen geen toetje op, onze buikjes waren helemaal rond

moonlight91
05-08-12, 10:26
http://www.bahamabreeze.com/images/misc_menus/popover/BBchocolate_island-9-19-03.jpg

Mickey99
06-08-12, 18:35
Die ziet er inderdaad lekker uit :D

Tini
07-08-12, 16:48
Ga ook maar eens op mijn lijstje voor volgend jaar zetten. Dat toetje ziet er wel heel erg lekker uit. :-)