PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: The Hunger Games



liesbetv
27-07-12, 22:21
Mijn dochter is grote fan van The Hunger Games. Nu we over een goeie week naar Florida (tampa en orlando) vertrekken, wil ze daar wat kleine merchandising spulletjes kopen (hangertje, poster, nagellak, ...) Ik heb geen idee waar ik dit zou kunnen vinden. Heb al wat rond gezocht op internet. Bij amazon kan je natuurlijk veel bestellen, maar ze wil dat graag "zien" uiteraard. In de walmart zullen we zeker eens kijken, misschien is toys R us een optie? Of is er iemand daar toevallig iets tegengekomen? Ben niet van plan er uren op rond te rijden, maar als we al een idee zouden hebben....
Bedankt

elstars
28-07-12, 11:28
Misschien een DVD zaak in een shopping mall? In zo'n soort zaak hebben we in Canada deze merchandise ook gezien.

Tans4USA
28-07-12, 19:40
We zagen bij FYE dat de release voor de DVD/Blue ray op 18 augustus is. Ze zullen daar dus vast diverse spullen gaan verkopen. Bij Barnes & Nobles stonden de diverse boeken te koop, waarschijnlijk verkopen ze daar ook het een en ander.

corrus
28-07-12, 21:04
Even "eigenlijk" off topic..
Maar wat vindt iemand nu leuk aan een film waarin iemand deelneemt aan de jaarlijkse Hunger Games op tv, waarin tieners uit twaalf districten vechten tot de dood.

Een beetje macaber vind ik het wel...

trails
28-07-12, 21:21
Maar wel geweldig spannende boeken. En bekijk de huidige wereld eens... Daar wordt een mens ook niet vrolijk van.

Ook via een NL site te koop: http://www.hungergameshop.nl/

liesbetv
28-07-12, 22:04
Ik vind het idee achter de film ook niet geweldig en de term leuk past inderdaad al helemaal niet (heb hem zelf trouwens niet gezien, noch het boek gelezen). Maar enkel het onderwerp maakt het niet tot een goede of slechte film. De oorlog was ook niet "leuk" en toch zijn daar honderden (ook ontzettend goede) films over gemaakt. Een film die wel leuk is, is toch ook niet per definitie goed?

trails
28-07-12, 22:34
Het is ook niet "leuk", maar wel spannend en het idee is bizar. En dan kun je toch fan zijn.

Iris02
30-07-12, 07:58
@corrus
Sprookjes waren ook niet zo vredelievend ;D Denk maar eens aan Sneeuwwitje.

Barnes & Noble bookstores hebben vaak merchandise van films e.d. Ik heb er (juli) eerlijk gezegd niet op gelet of ze ook the Hunger Games hadden, maar wel veel andere films.
Anders misschien bij de Comic Bookstore in Kissimmee