PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Suzie



Suzie
25-02-06, 21:13
Hallo allemaal,

Al een tijdje 'lid' van het forum, maar heb me nog niet voorgesteld.
Ik ben Suzie en ben al een aantal keer naar Florida geweest. Meestal een combinatie van 2 weken miami en 1 week orlando, met als hoofdthema's shoppen, lekker eten, genieten van de zon en wat pretparken erbij.
Dit jaar wordt het een speciale reis, want mijn vriend en ik zullen in Florida gaan trouwen (je bent gek op florida of niet.....)

Nog een paar maandjes en dan is het zover (mei)!

Tot zover mijn voorstelronde :D

marisca
26-02-06, 15:05
Hoi Suzie , Ik heb het zelfde zo'n beetje als jou meegemaakt alleen dan nu bijna 10 jaar geleden al weer! In mei 1996 zijn wij in Disney world Getrouwd . Wij verbleven in Disney's Wilderniss lodge voor 5 dagen. Ik zou het zo weer over doen! Wij gingen met zijn 2 en zonder familie. Bij terug keer hebben wij nog een feest gegeven. De trouwjurk ging mee in een extra koffer. En wij hadden alles geregeld vanuit nederland. De bloemen de fluitiste de dominee met mickey stropdas en onze getuige was mickey mouse . Wij hadden een 4 laagse weddingcake die niet gelijk opging natuurlijk, Wij lieten hem in de koeling van het hotel opslaan en iedere keer als we een stukje wilde werd het netjes bij de suite bezorgt. Wij zijn daar toen echt in de watten gelegt. ook kregen wij een wedding gift dat bestond uit een mickey en minnie plushe met trouwkleding aan natuurlijk. op de taart stond ook een stenen mickey en minnie trouwpaartje , Die hebben wij nog steeds. Wij hebben ook een mooie trouw reportage laten maken door Disney's fotograpics. Die zijn heel mooi geworden. Om het hotel is toen een shoot gemaakt en in het Disney park ( Magic kingdom ) zelf. Wij mochten op plekken komen waar normale gasten niet mochten komen, Zoals op het kasteel in grasvelden, Op rotsen in de tuinen van het kasteel etc etc. Het leuke was ook dat er kinderen hollend naar je toe liepen voor een autographe, Sommige dachten echt dat je een character was ( Princes) . Zo voelde ik mij die dag ook echt, Het was onvergetelijk !! Ik wens jullie een onvergetelijke tijd toe in florida met jullie toekomend huwelijk. Ik ben nu wel heel benieuwd waar jullie je huwelijks beloften gaan vast leggen. Je hebt zoveel keuze tegenwoordig met waar en hoe, Ik hoor het nog wel van je. En welke datum!? Het zal wel erg toevallig zijn als het ook 16 mei was net als ons !? Groetjes marisca. :D

Suzie
27-02-06, 21:24
16 mei wordt het niet, is 10 mei ook nog dicht genoeg in de buurt? :D
Wij trouwen in Naples, op het strand bij de pier bij zonsondergang :P Kan niet wachten tot het zover is, ben echt de dagen al aan het aftellen!
Ook wij hebben vanuit Nederland alles geregeld, ambtenaar van de burgelijke stand, boeket, fotograaf, muziek. Mijn jurk probeer ik als handbagage mee te nemen. Ik heb er een uitgekozen waar geen hoepel onder hoeft en die qua volume ook niet zo mega is. Hopenlijk pas het in een trolley want Martinair doet moeilijk over kledingzakken als je niet starclass vliegt.

marisca
27-02-06, 21:54
Zullen ze geen uitzondering daar voor maken bij Martinair? Ik zelf had wel een mega hoepel en moest echt in een koffer. Achteraf was het best heet in zo'n jurk. heb jij daar rekening mee gehouden? Je hoeft op het strand natuurlijk geen pumps aan, Lekker met de blote voetjes in het zand! Romantishe locatie ook. Ik heb trouwens ook in de pol meegestemt die je op het forum had gezet . Heb je ook een lekkere bruidstaart? En komt er ook familie?
Groetjes marisca. 8-[

Suzie
28-02-06, 18:48
nou de vrouw die ik sprak was er erg duidelijk in laten we maar zeggen :-) Op hun site staat ook specifiek genoemd dat trouwjurken niet als handbagage meemogen volgens mij, ach, komt wel goed.
Ja mijn jurk is niet super dik qua stof (bijkomend voordeel: amper kreuk) en de bovenkant is een topje. Als schoenen heb ik creme kleurige slippers gekocht (moet toch op weg naar het strand schoenen aan) maar denk inderdaad dat die lekker achterwege blijven op het zand zelf...tenzij het zand dan nog erg warm is. Niet echt charmant springen om blaren op je voeten te voorkomen :o

Over de taart zijn we nog niet uit. We twijfelen om er eentje via publix te bestellen (mooi!! maar wel wat onhandig qua regelen) of dat we een godiva cheesecake van the cheesecake factory nemen (helemaal heerlijk natuurlijk en voor ons 'echt florida-gevoel'). Maar we hebben nog eventjes. Ja er gaat ook familie mee, we zijn met zn 7-en

marisca
28-02-06, 22:46
Leuk vooruitzicht voor jullie, ik hoop dat het een mooi droom huwelijk wordt voor jullie! Veel voorpret plezier!
Groetjes Marisca. :D