PDA

Bekijk Volledige Versie : Top steakhouse in Orlando



Marco Tiel
25-07-12, 21:44
Komende oktober gaan wij met onze kids weer richting Orlando
Een avond zal er op onze kinderen gepast worden door familie waardoor wij onze handen vrij zullen hebben om in alle rust te genieten van een steakhouse
in Las Vegas hebben we een bezoek gebracht aan del frisco's en inmiddels hebben we gezien dat er een steakhouse in Orlando is met dezelfde naam. Blijkbaar zeer goed aangeschreven mar er zijn er meer zoals Chris Ruths en capital grille

Er moeten hier meer steakliefhebbers zijn op dit forum. Welk steakhouse raden jullie ons aan? Ik ben zeer benieuwd

Njit
25-07-12, 21:52
Wellicht heb je hier wat aan:

Restaurants in Orlando (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?1334-Restaurants-in-Orlando)
http://www.10best.com/destinations/florida/orlando/restaurants/steakhouses/
http://orlando.about.com/od/restaurants/qt/steakhouses.htm
http://www.urbanspoon.com/f/26/2553/Orlando/Steakhouses

Ritchie
26-07-12, 03:13
Wij vonden Logan's Roadhouse altijd er goed, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

mattrob
26-07-12, 05:17
Wij hebben gegeten bij Capital Grille in Orlando (afgelopen januari), die volgens Zagat (dat is altijd mijn bron als ik op zoek ga naar een goed steakhouse of restaurant in de US) als hoogste genoteerd staat in de omgeving. Andere toppers zijn Ruth Chris, Morton's en The Palm. Ik heb in al deze keten restaurants gegeten, alleen in Orlando slechts bij Capital Grille. Ik vond het niet zo TOP als ik van zo'n restaurant met zo'n hoge Zagat waardering verwacht had, maar het was zeker erg goed, en veel beter dan de andere standaard keten restaurants uiteraard (zoals Outback, Longhorn, etc).

Ik zou je toch een van deze 4 aanraden, als je echt goede steak wilt eten. Del Frisco heb ik ook gegeten in Las Vegas (en vaak in NY en ook in Houston) en dat is echt top. Ik geloof niet dat die in Orlando zit ? Als het zo is, zou ik even goed checken of die onderdeel is van de keten, anders kan je wel eens (negatief) verrast worden.

Een alternatief is misschien Texas de Brazil ? Ook niet goedkoop, maar erg goed vlees, goede service, heel goede slaladebar en altijd een feestje vinden wij. We zijn er afgelopen week nog geweest hier in Orlando (zie mijn weblog). Ik hoor het wel als je nog vragen hebt !

Holandesa
28-07-12, 22:46
Ha! Als je Braziliaanse steakhouse goed vindt, dan moet je Fogo de Chao proberen. Ik heb begrepen dat er een nieuwe vestiging van deze keten geopend is in Orlando!... Niet goedkoop, maar onbeperkt eten en goed kwaliteit eten!

mattrob
28-07-12, 23:10
Lachen, dat wist ik niet eens ! Ik zie het net op de website, ook op International Drive. Overigens heel erg vergelijkbaar met Texas de Brazil (zo goed als hetzelfde, ook prijzen). Ik heb in beide meerdere keren gegeten (op verschillende locaties), maar ze doen niet veel voor elkaar onder. Als ze naast elkaar zaten, zou ik denk ik toch voor Fogo gaan, maar dat is gevoel ;-) !

Dirk
29-07-12, 11:05
Hallo
We hebben in het voorjaar twee maal gegeten in Fogo de Chao.De eerste maal was toevallig de openings avond en toen kregen we een bon om gratis een tweede maal er te eten.Ik heb nog nooit zo goed gegeten,vooral als je van vlees houd.Ook de saladebar is er geweldig.Voor de tweede avond hebben we via internet besproken.Voor ons echt een aanrader ondanks de prijs per persoon.

gr Dirk

Marco Tiel
30-07-12, 20:21
Wij hebben gegeten bij Capital Grille in Orlando (afgelopen januari), die volgens Zagat (dat is altijd mijn bron als ik op zoek ga naar een goed steakhouse of restaurant in de US) als hoogste genoteerd staat in de omgeving. Andere toppers zijn Ruth Chris, Morton's en The Palm. Ik heb in al deze keten restaurants gegeten, alleen in Orlando slechts bij Capital Grille. Ik vond het niet zo TOP als ik van zo'n restaurant met zo'n hoge Zagat waardering verwacht had, maar het was zeker erg goed, en veel beter dan de andere standaard keten restaurants uiteraard (zoals Outback, Longhorn, etc).

Ik zou je toch een van deze 4 aanraden, als je echt goede steak wilt eten. Del Frisco heb ik ook gegeten in Las Vegas (en vaak in NY en ook in Houston) en dat is echt top. Ik geloof niet dat die in Orlando zit ? Als het zo is, zou ik even goed checken of die onderdeel is van de keten, anders kan je wel eens (negatief) verrast worden.

Een alternatief is misschien Texas de Brazil ? Ook niet goedkoop, maar erg goed vlees, goede service, heel goede slaladebar en altijd een feestje vinden wij. We zijn er afgelopen week nog geweest hier in Orlando (zie mijn weblog). Ik hoor het wel als je nog vragen hebt !


Iedereen dank voor de reacties.

Het steakhouse del friscos in Orlando is inderdaad een del friscos in eigen beheer. Even googelen en je kan de discussie volgen. Neemt niet weg dat de recensies goed zijn. Helaas niet in 1 van de beste buurten gelegen maar wel op niet al te grote afstand van de Altamonte Mall (dank nog voor je tip Robert Jan)
Del Frisco's gaat het worden. Deze week maar eens reserveren

Onderstaande link is de site van het restaurant

http://www.christnersprimesteakandlobster.com/

damian08
01-05-13, 16:51
Ik heb al vele coupons gevonden van winkels maar zijn er nu ook coupons voor steakhouse restaurants? Denk aan Outback,Longhorn, Texas Roadhouse, Logan Roadhouse..
En zijn die coupons dan via internet uit te printen of moet je dan bijvoorbeeld zo'n boekje bij de Walmart pakken met die coupons?

Wij gingen altijd naar Ponderosa en Sizzler, van die buffetrestaurants, maar willen nu toch wel een keer wat anders..Er is zoveel meer als die buffetrestaurants :D

Heb het forum al doorgezocht naar dit onderwerp maar kon het niet vinden..of heb er overheen gekeken :o

A.Hofman
01-05-13, 17:03
Bij Outback kun je je met je emailadres aanmelden, dan krijg je regelmatig een aanbieding/coupon toegestuurd.

Tans4USA
01-05-13, 17:12
Je kunt je op de website van diverse restaurants aanmelden om hun nieuwsbrief per email te ontvangen. Je ontvangt dan kortingsbonnen en/of vouchers voor free appetizers stromen binnen.
De vouchers zijn ongeveer 14 dagen geldig na aanmelding dus het beste kun je je vlak voor vertrek aanmelden.
Bij sommige restaurants kun je ook special birthday of anniversary aangeven.

Op ons restaurant blog (http://meerrestaurants.blogspot.nl/) kun je lezen welke restaurants er o.a. meedoen (bijv. Outback, Texas Roadhouse, TGI Fridays, Longhorn, Logans, etc).
Succes.

Ta2 Gerrit
01-05-13, 17:50
Ook Texas de Brazil kent dit systeem. En voor je verjaardag krijg je zelfs een geheel gratis (basis)maaltijd. Ik hoop dat Tini er wat aan heeft ;).

damian08
01-05-13, 18:33
Dank je! Ik heb me inmiddels al bij 2 restaurants aangemeld. En zal nog even de blog lezen..
En Gerrit ..Texas de Brazil, is dat wat? Ken het helemaal niet.

Ta2 Gerrit
01-05-13, 19:54
T de B zit o.a. aan I-Drive en is een echt vleesrestaurant, waar de obers (gaucho's) met grote zwaarden, volgepakt met diverse soorten vlees, langskomen en dat aan tafel, direct op je bord, afsnijden.
Leuk om een keer mee te maken, en ze hebben een grote, en heerlijke, saladebar. http://texasdebrazil.com/location/orlando

Njit
01-05-13, 20:55
Wel prijzig. Maar als je echt een avondje uit eten wilt zeker een keer doen!

damian08
01-05-13, 21:33
Ja het zag er allemaal vrij luxe uit..had al het vermoeden dat het wat aan de prijzige kant zou zijn.
Hij komt wel op mn lijstje, maar zou dit restaurant toch eerder met zn tweetjes doen of als de kids wat ouder zouden zijn :D

Ebelix
02-05-13, 06:39
De lunch is aantrekkelijk geprijsd ten opzichte van het diner en het aanbod is hetzelfde. TdB is iets duurder maar is het absoluut waard.

jarjarbinks
02-05-13, 21:28
Wij zij tijdens één vakantie 2 keer geweest naar TdB. Was heerlijk, gelukkig hadden we een kaart kunnen kopen zodat we op het eten standaard 50% korting kregen. Prima, heerlijk eten niet vaak zo gehad. Ook de bediening op en top. Maar blijft prijzig. Normaal eten 49 dollar p/p daarnaast drinken nog. Je krijgt flesjes en geen refil. Toetjes ook apart op de rekening. Ben je jarig dan gratis toetje dat wel. Maar een geweldige belevenis absoluut.
Nu ik weet hoe het er is zou ik niet opnieuw erheen gaan als ik geen korting zou krijgen. Gewoon te prijzig (voor ons althans).

Ebelix
03-05-13, 12:10
Weet jij of deze kaart nog te koop is en eventueel waar?

jarjarbinks
03-05-13, 19:46
Wij waren geabonneerd op hun nieuwsbrief (via de website) en kregen toen opeens de aanbieding.
Kan nu nergens terug vinden of hij nog te koop is.