PDA

Bekijk Volledige Versie : Printen



looney
22-07-12, 19:31
We zitten nu in Orlando en ik zou eigenlijk nog wat zaken moeten printen. Heeft iemand enig idee waar je dit ozu kunnen doen en wat dit kost?

elstars
22-07-12, 20:04
Je kunt denken aan de UPS store. Op internet kun je de dichtstbijzijnde vestiging zoeken. Wij hebben er in mei onze boardingpasses voor de terugvlucht laten uitprinten. Dat kostte toen helemaal niets. Wij zijn ook een keer voor onze boardingpasses naar een visitorcentrum (toerisme) geweest. Ook dat was gratis. Ik weet niet de prijs voor grote hoeveelheden printerwerk, maar 1 telefoontje of bezoekje en je weet het.

PENPE
22-07-12, 20:28
Even heel kort door de bocht, de Walmart in Kissimmee heeft al een printer voor $ 29, --

http://www.walmart.com/ip/Canon-PIXMA-MG2120-Inkjet-Photo-All-In-One-Printer-Copier-Scanner/20592882

Ik heb inmiddels uit jullie blog begrepen dat jullie in Orange Tree zitten. Als je nu vanaf Orange Tree linksaf de Hwy27 richting Kissimmee rijdt zie je links na een paar honder meter de Chili's, meteen aan de rechterkant zie je dan de Cagans Crossing County Library en volgens mij kun je daar ook prints maken. Adres : 16729 Cagan Oaks , Clermont.

hannie
22-07-12, 21:00
Zoals Penpe al zegt, je kunt bij de bieb in Cagans crossing internetten en printen. Wij printen daar wel eens onze boardingpassen.
Zijn alleen op zondag niet open denk ik.

jarjarbinks
22-07-12, 21:11
Weet niet wat je wilt printen maar je kunt je wel online inchecken maar daarna niet printen. Doen wij ook nooit. Je bent dan ingecheckt maar vraagt dan bij de balie als je je koffer inlevert de boarding passen. Gaat altijd goed. Ik weet niet zo waar je overnacht, maar ook vaak bij de service balie van je community waar je zit kan je printen ook vaak in de grotere hotels. Gewoon binnen lopen en er zijn vaak PC beschikbaar, even vragen of je kan printen.

looney
09-08-12, 13:01
allemaal bedankt voor de info. Ben naar de bieb geweest en een printje kostte er 10 cent. Kon een half uur gratis surfen dus meer dan tijd genoeg om de boarding passen en zo te regelen en te printen.