PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Florida Keys Go-er (Jeffrey)



Florida Keys Go-er
20-07-12, 19:09
Hallo Iedereen,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en ben door het lezen van al die berichten een heel stuk wijzer geworden, ondertussen ben ik "regelmatig" in Florida te vinden. Dus kan me ook mengen in de gesprekken om advies en tips te geven, maar ook om natuurlijk gezellig mee te praten. Ik zal me eerst maar even verder voorstellen.

Mijn naam is Jeffrey, ik ben een 23-jarige jongeman wonend in het Drentse Assen. De eerste keer dat ik in Florida was is nog maar slechts 5 jaar geleden. Maar in die 5 jaar ben ik gemiddeld gezien 2x per jaar in "The Sunshine State" geweest. Ook over een kleine maand (eind Augustus 2012) reis ik weer af naar Florida.

Als ik in Florida te vinden ben breng ik meestal een bezoek aan Orlando, daar heb ik ondertussen vrienden gemaakt en het is altijd leuk om ze eens in de zoveel tijd te bezoeken. Naast Orlando, heb ik toch de meeste tijd over het algemeen doorgebracht op de Florida Keys. Vandaar ook mijn forumnaam "Florida Keys Go-er". Ten eerste omdat ik het zelf een prachtig gebied vindt en ken plekjes waar toeristen zelden zullen komen. Als ik de jaren 2009, 2010 en 2011 bijelkaar op tel heb ik daar 7 maanden van mijn leven doorgebracht. Ik heb namelijk vrijwiligerswerk gedaan bij het Dolphin Research Center op Grassy Key. 5 Mijl ten Noorden van stadsgrenzen van Marathon.

Ik denk dat het wel zo'n beetje was, ik kijk er naar uit om berichten achter te laten op dit forum en me te mengen in de onderwerpen.

rogzwanenburg
20-07-12, 19:21
welkom en super zo'n deskundige op het forum er bij!
Nou de 1e vraag dan maar, wij zijn in augustus op Key Largo 2 nachten.
Nu willen we graag gaan snorkelen, waar is echt de mooiste plek om als amateur te snorkelen?
Ben benieuwd naar je antwoord, alvast bedankt!
Groetjes Nel:confused:

Florida Keys Go-er
20-07-12, 19:46
Zelf heb ik nog niet zovaak gesnorkeld, had ik wel moeten doen. Maar de plaatsen waar ik gesnorkeld heb waren geweldig.
Het John Pennekamp Coral Reef State Park nabij Key Largo is een echter aanrader. Zelf heb ik ook gesnorkeld op het Sombrero
Reef bij Marathon, ook erg fraai. Helder water, veel verschillende vissen. Vanaf beide plaatsen zijn er bedrijven die dagelijks
boottochten organiseren, daar wordt genoeg reclame over gemaakt als je over de US 1 rijdt.

Njit
20-07-12, 20:25
Welkom. Wij hebben in 2007 bij het drc met dolfijnen gezwommen :)

Florida Keys Go-er
22-07-12, 23:40
Welkom. Wij hebben in 2007 bij het drc met dolfijnen gezwommen :)

Leuk om te horen! Hopelijk was het een leuke ervaring.
Het was thans wel in 2007, toen werkte ik er nog niet.

Ritchie
31-07-12, 15:01
Veel plezier op dit forum, en nu niet meer alleen meelezen he ? :p