PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney tickets kwijt.



Orangedevil
17-07-12, 08:09
Crap, tickets van Disney waarschijnlijk kwijtgeraakt.
Waarschijnlijk met de post per ongeluk weggegooid. Zo zie je maar weer dat zelfs ervaren reizigers zoiets kan overkomen.
We hebben het reisburo gemaild maar die zal denk ik niks meer kunnen doen(nog geen reactie). Misschien Disney zelf nog want heb wel ooit verhalen gehoord van mensen die hun kaartje kwijt waren geraakt en met een paspoort kan je veel. Ook zijn onze kaarten nog ongebruikt.

En anders nieuwe kopen, er zit niks anders op;(

Of heeft misschien iemand anders een tip?

Teleton
17-07-12, 08:17
Of heeft misschien iemand anders een tip?Meld je bij Disney met je creditcard waarmee de tickets zijn betaald (???) en je paspoort. Hopelijk heeft het reisbureau de kaartnummers die aan jullie verstuurd zijn genoteerd, dat helpt natuurlijk ook enorm. Disney wil graag helpen, maar ik ben bang dat je echt iets van bewijs moet leveren.

Vervelend hoor, dit zijn geen leuke grappen. Succes d'r mee!

Orangedevil
17-07-12, 08:19
We hebben in ieder geval niet met CC betaald maar gewoon met bankgiro. Hopelijk heeft AE inderdaad iets genoteerd. We zullen het snel horen;)

Njit
17-07-12, 08:23
En anders AE even bellen..

moonlight91
17-07-12, 09:57
ik denk dat AE zeker daar notitie van heeft
ik had begin dit jaar 3 kaartjes 7 days magic your way bij hun gekocht
en een week of 3 na ontvangst krijg ik telefoon dat ze per ongeluk 1 verkeerde kaart (met funoptie) erbij hadden gedaan
(zelf natuurlijk niet verder gekeken dat mijn neus lang was)
of ik dat even na wou kijken en de verkeerde kaart direct retour wou sturen,in ruil voor de juiste natuurlijk
als ik hier geen gehoor aan zou geven zou de kaart ongeldig gemaakt worden ..
dus ik denk dat je bij AE wel verder komt

succes !

Ritchie
17-07-12, 13:08
In disney zelf is je paspoort voldoende, uit ervaring.
Je kunt natuurlijk Hans van AE effe bellen.

Orangedevil
17-07-12, 14:02
Ok gelukkig maakt AE altijd kopie's van de tickets en die sturen ze nu naar ons op. We kunnen ze dan bij guest services omruilen tegen nieuwe mits de pasjes nog niet gebruikt zijn en dat zijn ze dus niet want ze zijn splinternieuw. Gelukkig opgelost en fijn dat AE aan dit soort problemen denkt;)

Is dus ook een tip voor iedereen om een kopie te maken van je pasje zodat je altijd bewijs hebt.
Gelukkig kunnen de voorbereidingen nu weer hervat worden!

José
17-07-12, 14:52
Wij hebben vorig jaar bij Disney onze 7-daagse hopper plus tickets omgeruild voor 10-daagse. Hebben toen wel direct een foto van de tickets gemaakt voor het geval we ze zouden verliezen. Thuis wel gelijk kopie gemaakt.