PDA

Bekijk Volledige Versie : Sawgrass Mills Mall



Veronique maastricht
13-07-12, 14:18
Even een vraagje, is de Sawgrass Mills Mall echt een outlet center of een "gewone" mall. (behalve dat die heel groot is)

Wij gaan altijd los bij de Premium Outlets door heel USA. ;D
Daarom een dagje shoppen in Orlando gepland!

Dank jullie!

Njit
13-07-12, 14:33
De naam zegt denk ik al genoeg :) Sawgrass Mills Mall is een Mall, Premium Outlets zijn Outlets. Soms is het écht gewoon zo simpel als het lijkt.

Veronique maastricht
13-07-12, 15:58
Ja zou je denken, maar als je op de site gaat kijken zie je toch winkels met outlet erbij... dan mag een mens toch wel gaan twijfelen?! ;-)

Njit
13-07-12, 16:42
Combinatie dus tussen normale winkels en outlets :) Het is vooral erg GROOT!

mattrob
14-07-12, 03:31
Maar in ieder geval veel Outlets !! Ik vind het meer een outlet ;-) !

sonja
14-07-12, 10:39
Voor mij is het een outlet, een heel grote outlet. Ik vind het erg toeristisch en duurder dan de outlets in b.v. Orlando.

petrajessy
14-07-12, 13:33
Ik vind het een mooie mall. Zeker een bezoekje waard!

dan marino
09-08-12, 12:20
Mijn vriendin en ik zijn 27/8 tot 03/09 in Miami, is Sawgrass ook zonder auto goed te bereiken vanaf SoBe? Wij twijfelen nog of we een auto gaan huren :)

Njit
09-08-12, 12:38
OV stelt niet zoveel voor. Je bent dan ca 2 uur onderweg met de bus (enkele reis). Zal dan met de Taxi worden denk ik. Alleen ben je daar flink wat voor kwijt. Zie http://www.taxifarefinder.com/main.php?city=Miami

Estimated Fare:$91.29 Per Miami, FL taxi rates (enkele reis!)
$104.98 incl. 15% tip

mickey
10-08-12, 19:29
Sawgrass adverteerd met het feit dat ze de grootste outletmall van Amerika zijn. Dus toch wel een outlet mall.

rotarynette
18-08-12, 18:28
Als je in de buurt verblijft is het leuk om daar te winkelen,maar als je in Orlando verblijft zou ik er geen rit voor over hebben.
De winkels hebben veelal dezelfde artikelen als de outlets in Orlando.
Maar het is zeker heel erg groot,en indoor....

oma van tijn
18-08-12, 19:49
wij zijn er enkele jaren geleden geweest met de camper.... heb dus geen idee hoe het zou kunnen zijn met OV o.i.d. maar waarom huur je niet voor 2 dagen een kleine auto dan kun je nog leuke andere plekjes zien... en al je tasjes kwijt van shopping daar. Ik weet nog wel dat wij niet eens alle winkel hebben bekeken. In ieder geval een aanrader.... misschien je hebt zoveel outlets het zal denk ik niet veel uitmaken. Wel natuurlijk het winkelaanbod. Fijne vakantie