PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel gezocht: Orlando International drive



amavageo
30-09-09, 17:10
Omdat we met een klein kind van 2 reizen (en eentje van 10) willen we op international drive graag een hotel met balkon. Als zij s avonds eerder op bed ligt of een van ons eens een dagje thuis blijft bij haar, willen wij niet opgesloten zitten op de hotelkamer zonder lucht[-(.
Het nemen van een penthouse of luxe suite is helaas uitgesloten qua budget dat kost 4 a 5 maal zo duur.
Weet iemand een leuk hotel met balkon/buiten in deze omgeving?

corrus
30-09-09, 17:25
Aan UCH UCH UCH International Drive UCH UCH UCH wil ik helemaal geen kamer UCH UCH UCH met balkon... Er rijdt een heleboel verkeer over I-Drive... Ik houd niet zo van uitlaatgassen... :D

Maar serieus... áls ze al te krijgen zijn, zijn ze behoorlijk aan de prijs
Wél zijn er veel hotels met een "gallerij" daar kun je uiteraard óók zitten, maar is niet zo comfortabel...

Riverwood
30-09-09, 18:17
Hotel met balkon o.a. Floridays Resort Orlando, gelegen in de omgeving van International Drive, heb er zelf geen ervaring mee.

Groetjes Henke.

cloggie68
30-09-09, 18:19
Waarom een hotel zou mijn eerste vraag zijn? Is het omdat het maar voor een paar dagen is? Anders zou met 2 kids mij een villa/townhouse of zelfs een condo toch een stuk comfortabeler lijken....? Zeker als je kinderen hebt die op verschillende tijden gaan slapen (of 's middags slapen) en een eigen zwembad(je) is superleuk voor een 10-jarige.

Tans4USA
30-09-09, 18:25
Heb wel een andere leuke tip voor jullie, niet op International Drive. Wij zijn onlangs in Embassy suites Lake Buena Vista geweest, erg fijn hotel. Er is een aparte slaapkamer en een huiskamergedeelte met extra bed en een keukentje. Voor de kamer op de galerij staat een zitje en kun je naar het zwembad kijken. Het ontbijt is hier inbegrepen en 's avonds is er managers cocktail waarbij je gratis drankjes en snacks kunt krijgen. Het hotel is zeer gunstig gelegen vlakbij Downtown Disney en allerlei restaurants en shops.
Wij hadden een hele goede deal met priceline voor 41 dollar per nacht!!

corrus
30-09-09, 18:34
Hotel met balkon o.a. Floridays Resort Orlando, gelegen in de omgeving van International Drive, heb er zelf geen ervaring mee.

Groetjes Henke.

Floridays Resort ligt aan International Drive South...
Dat is wat de meeste mensen geen International Drive noemen...

Bovendien werd er verteld dat men een klein budget heeft. dan moet je geen Floridays doen...

Teleton
30-09-09, 19:12
Hoe het op en rond de International Drive is, is al uitstekend weergegeven. Appartementen met balkon vind je bijvoorbeeld in the Enclave Suites (http://www.enclavesuites.com/). De tip van Cloggie 68 lijkt me waardevol voor jullie situatie. Kijk en vergelijk ook eens voor de prijs van een appartement en reken je niet rijk, deals van 41 dollar voor deze klasse hotels zijn zeker haalbaar, maar je zal je in de periode dat jullie er zijn, niet zo snel vinden.

ycassee
12-07-12, 16:02
Hoi,
Wij willen volgend jaar 2013 in juli voor de 3de keer naar Orlando, we zijn al 2x in Rosen inn at Point Orlando verbleven super hotel vonden wij.
Maar ja eigenlijk willen we nu iets anders, maar wel aan de International drive, omdat we veel met de bus doen.

Iemand suggesties, voor een leuk hotel?

moonlight91
12-07-12, 16:35
Wij vonden "the castle "een net en mooi hotel
En kwa loopafstand (zonder onderste boven gereden te worden)van allerlei restaurants

ycassee
12-07-12, 16:38
Bedoel je The Kessler Castle hotel?

moonlight91
12-07-12, 16:45
Het is nu een holiday inn hotel
Vlak aan de int.drive bij austrian row(geloof ik)
Er liggen best wat eetgelegenheden op loop afstand
Oa boston lobster,bahamabreeze en enkele steakhouses
Als je aan de int.dr kant zit en wat op de hogere verdiepingen
Zie je het vuurwerk van de disney parken

ycassee
12-07-12, 16:57
Oke, dan heb ik het goede hotel voor mijn, ziet er leuk uit?
Ja, dit hotel zit vlakbij waar wij eerder ook hebben verbleven. Int. drive 9000.

Ta2 Gerrit
12-07-12, 17:50
Wij hebben een paar keer in een suitehotel gezeten, wat nu Staybridge Suites (ook Austrian Court/I-Drive) heet. Mooie kamers met een aparte slaapkamer, en ook op loopafstand van vele restaurants. Het is al wel een mooie tijd terug, toen (heette het Summerfield Suites) was het prima, maar hoe het er nu uitziet zou ik niet weten.

Njit
12-07-12, 18:35
Welk stuk van de International Drive? Het is namelijk best een lange weg ;)
Je zou ook kunnen Pricelinen. Zijn best leuke hotels te winnen voor weinig geld: http://www.biddingtraveler.com/priceline-winning-bids-hotel-list-orlando

ycassee
13-07-12, 16:45
Dat Priceline daar snap ik niet veel van?
Maar we willen het liefst in de buurt van de International drive aan de kant van Point Orlando en Seaworld, ik vind het bij Wet & Wild te druk denk ik. Maar als iemand daar andere ervaringen mee heeft dan zijn ze welkom.

Ebelix
13-07-12, 17:49
Ik vind dat de omgeving van Seaworld op de I-drive zich erg goed aan het ontwikkelen is. Nieuwe hotels en er verschijnen ook allemaal restaurants. In mijn ogen beter dan het gedeelte vlak na Wet & wild in de richting van Seaworld.

SenT
13-07-12, 18:07
Dat Priceline daar snap ik niet veel van?
Maar we willen het liefst in de buurt van de International drive aan de kant van Point Orlando en Seaworld, ik vind het bij Wet & Wild te druk denk ik. Maar als iemand daar andere ervaringen mee heeft dan zijn ze welkom.

Vorig jaar in april 2011 in de holiday inn in de buurt van Wet 'n wild verbleven.
Het hotel ligt er wel wat meer inwaarts zodat je ook minder lawaai hebt.
lag voor ons prima en het hotel was voor ons goed. Op 15 minuutjes waren we in Seaworld en op 15 minuten in Islands of adventure. Oprit autosnelweg was op 400 meter, dus Disney ook vlot te bereiken.

Op dat gedeelte van international drive kan het inderdaad druk zijn, maar dat was enkel 's avonds tussen 18 en 21 uur. Dan was het soms inderdaad een beetje je voorrang afdwingen om de oprijlaan van het hotel op te kunnen.

Scooby
05-02-17, 00:10
Hallo,

Weet iemand een leuk hotel in de buurt van Orlando eye?
Wij hadden in eerste instantie onze keus op extended stay laten vallen(voor een dikke week), maar ik begin nu een beetje te twijfelen vanwege de resenties.
Er zitten daar nog een aantal andere hotels, zoals Hyatt place, Residence inn, Springhill suites, Hampton inn, Homewood suites, La Quinta inn, enz enz.
Het zou mooi wezen als er mensen zijn die hier kort geleden nog zijn geweest.
Geen idee of er echt slechte hotels zijn in die buurt en of de resenties allemaal reëel zijn, maar een beetje comfort is wel gewenst. 😉

mads2017
05-02-17, 08:18
Ik heb geen echt antwoord op je vraag maar wij hebben voor komende zomer een kamer (2volw. 1 kind) geboekt voor vijf dagen in het Wyndham Resort Orlando International Drive. Ligt praktisch tegen de Orlando Eye aan. Hebben we geboekt via hotwire.com voor €350 voor vier nachten. Ziet er goed uit, we zijn er tevreden mee.

Ebelix
05-02-17, 16:58
Alle hotels die je noemt zijn een stuk beter dan Extended stay. Persoonlijk ga ik voor Hyatt Place of Homewood suites.

stephie
05-02-17, 18:46
Wij hebben Melia Orlando Suite hotel at Celebration geboekt voor 5 nachten aankomende mei. Wij hebben nog nooit in dit hotel geslapen. Maar het zag er leuk uit op internet en de recensies waren goed. Het scheelde trouwens veel geld om direct via hun website te boeken en meteen te betalen.
In 2007 verbleven we in La quinta inn aan International drive. Wij vonden dat toen een goed motel. Geen idee of dat na 10 jaar nog steeds zo is....
Ik weet van beide hotels niet hoe ver ze van Orlando Eye zitten.

Scooby
06-02-17, 00:08
Bedankt voor jullie info/tips.
Ik ga me nog even verdiepen in Hyatt en homewood. ��