PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Dutchinflorida a.k.a. Heivalido



Dutchinflorida
23-02-06, 04:16
Aloha,

Mijn naam is Hein van de Lisdonk en samen met mijn vrouw Esther woon ik nu bijna één jaar in Spring Hill, Florida :D
Wij mogen onszelf extreem gelukkig noemen omdat Esther en ik bij onze eerste deelname aan de DV loterij ook meteen bij de winnaars zaten en daarmee dus naar de VS mochten verhuizen.
We werken hier nu kei en keihard voor ons eigen bedrijfje in de bouw en gaan inmiddels alweer verhuizen van een mooi huis naar een heeeeel mooi huis, dit bewijst dat er in Florida heel veel mogelijkheden zijn.......
Ik heb 28 jaar lang een goed leven gehad in Nederland, had een goede baan en ook Esther bracht een goed salaris binnen waarmee we een goed leven konden lijden.....
Maar in Florida kunnen we net dat beetje meer als het om royaal wonen gaat.
Natuurlijk zijn hier ook minpunten zoals de Healthcare, zouden wij uberhaupt al in aanmerking komen voor een verzekeringspakket (als eigen baas MOET je minstens 2 jaar Resident zijn) dan konden we het momenteel nog niet betalen, maar daar komt nog wel verrandering in.

Meer over ons leven hier is te volgen op ons log.
dutchinflorida.web-log.nl

Petra/VS
23-02-06, 05:31
Hey Hein,

Leuk je hier ook te zien (werd weleens tijd :lol: ), je zult vast heel goede bijdragen kunnen leveren op dit forum!!!

Dutchinflorida
23-02-06, 05:51
Ik ga mijn best doen Petra..... :)

marisca
23-02-06, 09:03
wat geweldig dat jullie daar mogen wonen. Het is onze wens om daar te gaan wonen als wij met Pensioen zijn! ( Droom). Wij hebben wel een oom in Missisippie wonen maar zijn er eigenlijk nooit heen geweest omdat het voor onze zoon denk ik niet de plek is? ( of voor ons). Als je de vlucht prijzen tegen elkaar afweegt is het prijs verschil ook flink dus kiezen wij weer iedere keer voor florida. Ook onbegrijpelijk dat je dan ongv. 500 euro meer kwijt bent voor je ticket. Wij moeten dan ook wederom weer in schoolvakantie periodes. Dus wordt het weer Florida. Omdat wij het er niet voor over hebben, Wij kunnen daar in tegen wel gebruik maken van hun huis en auto en zwembad. Ach misschien toch maar eens proberen misschien missen wij wel heel veel mooie andere dingen. Het is alleen niet zo toeristisch net als Ca,LV,NY,FL. Maar in ieder geval van harte welkom op het Florida Forum.
Groetjes Marisca.

Disneyfan1970
23-02-06, 11:18
Welkom hier, en ik zal ook jullie blog eens gaan lezen.

Jeroen

petra
23-02-06, 23:35
Ha Hein, jij ook hier!? Gezellig! Zo zie je, je komt elkaar overal tegen.....