PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Melissa & Patrick



Melissa & Patrick
08-07-12, 20:23
Hoi!

Wat een leuk forum is dit zeg!

Mijn vriend en ik gaan volgend jaar april 2013 voor 18 dagen naar Florida. Wij gaan 12 dagen rondrijden en daarna hebben we een week strandverlening geboekt in Miami Beach! Helemaal zin in!
We gaan sowieso naar de plaatsen: Orlando, Key largo, Key West, Fort lauderdale, Naples, Clearwater en natuurlijk naar de Everglades. Hebben jullie eventueel leuke tips over deze vakantie dan zijn die meer dan welkom. Bijvoorbeeld leuke restaurantjes / activiteiten in Miami etc.

Alvast bedankt!

Gr.,
Melissa

José
08-07-12, 23:37
Wat leuk dat jullie volgend jaar gaan!!! Zal zeker goed bevallen.

Je vroeg om tips; als jullie naar key west rijden kun je een tussen stop op de key Islamorada bij theater of the sea om met dolfijnen of sealions te zwemmen. Ik ben er al een aantal keer geweest en vind het daar erg leuk.

Melissa & Patrick
09-07-12, 18:03
Hoi Jose,

Heb je misschien ook nog leuke tips voor hotels / B&B in Key West?

José
09-07-12, 18:26
In Key West "stikt" het van de hotels, wij halen meestal een hotel koringsboekje (liggen vaak bij de ingang van supermakten, Mac Donalds etc.) en kiezen daar dan een hotel uit voor een leuke prijs. Onze ervaring is dat er buiten het hoogseizoen plek zat is, zeker als je op een door de weekse dag.

remon
09-07-12, 18:41
Ik hield om de dag Xpedia.com (.com ja , dus niet .nl , kan nog wel eens een boel schelen) in de gaten voor leuke aanbiedingen.
Toen supertof hotel voor $50 per nacht kunnen regelen (op de website van het desbetreffende hotel stond dat het $ 138,00 per nacht was)
Op booking.com kan je nog wel eens leuke aanbiedingen vinden

Melissa & Patrick
09-07-12, 18:54
Wij gaan volgend jaar voor het eerst naar Amerika toe, dus ik ben een beetje huiverig om daar alles pas te boeken.. Wat overigens vast veeeel leuker is ;) Wij hebben al wel ons hotel in Miami Beach vast staan voor als we daar 1 week verblijven.. Dat is het Loews Miami Beach Hotel. Ziet er erg gaaf uit dus ik benieuwd ;)

remon
09-07-12, 20:15
Mijn ervaring is dat die coupons niet altijd goedkoper zijn.
Wij hebben wel een paar keer gemerkt dat het hotel bij aankomst goedkopere aanbieding had dan de coupon.

chippie
10-07-12, 08:41
Wij gaan volgend jaar voor het eerst naar Amerika toe, dus ik ben een beetje huiverig om daar alles pas te boeken.. Wat overigens vast veeeel leuker is ;) Wij hebben al wel ons hotel in Miami Beach vast staan voor als we daar 1 week verblijven.. Dat is het Loews Miami Beach Hotel. Ziet er erg gaaf uit dus ik benieuwd ;)

Ik snap je „zorg”, wij hadden/hebben dat ook. Wij hebben dit opgelost door hotels van te voren te boeken welke je ook kosteloos kunt afzeggen op de dag zelf (meestal voor 4 uur ‚s middags). Wij vinden dit een prettig idee. Maar eerlijk is eerlijk, vorig jaar hebben wij geen hotel afgezegd en ons gewoon gehouden aan onze planning en hotels.
Keywest kan druk zijn, vooral tijdens feestdagen en in de weekenden. Ik zou mijzelf gewoon hier lekker in lezen en aan de hand van tips en reisverslagen een hotel uitkiezen.

Njit
10-07-12, 09:02
Of gewoon lekker Pricelinen :)

SpaceAce
10-07-12, 20:46
http://www.subsim.com/radioroom/images/smilies/smiley-signs011.gif

Priceline http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/thumbs-yes.gif

Melissa & Patrick
10-07-12, 20:51
http://www.subsim.com/radioroom/images/smilies/smiley-signs011.gif

Priceline http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/thumbs-yes.gif

Deze site is echt te verslavend.. Ik zit er iedere dag meerdere keren op te kijken.. Als ik dat tot volgend jaar april doe dan heb ik iig genoeg tijd om alles te lezen whaha ;)

SpaceAce
10-07-12, 20:58
Ben sinds 2004 lid en bezoek dit forum _bijna_ dagelijks! Werkt erg verslavend inderdaad...

Njit
10-07-12, 21:18
Pas maar op dat je niet het overzicht met Reisverslagen ontdekt. Dan raak je pas écht verslaafd :)

Melissa & Patrick
10-07-12, 21:21
Pas maar op dat je niet het overzicht met Reisverslagen ontdekt. Dan raak je pas écht verslaafd :)

Daar zit ik dus ook elke keer... Pfff kan echt niet wachten tot april 2013 ;)