PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema oma van Tijn (& Puck en Roos): Orlando - Orlando 14 juni - 14 juli 2013



oma van tijn
08-07-12, 11:53
Ja ja de kogel is door de kerk (en dat op zondag) wij (Pieter en Tineke) gaan gelukkig volgend jaar weer naar Florida. 4 Heerlijke weken. In die 4 weken komt eerst onze jongste dochter (suzanne) met man( Daniel) en dochtertje Roos van 1 en de laatste 2 weken onze oudste dochter (femke) met (Yvo) en de twee kinderen Tijnvan 5 en Puck van 2. De dames blijven 1 week samen dus volle bak, wat betekent zoeken naar ook een grote villa minstens 4 slaapkamers. Heeft iemand een prima adres, dan hoor ik dit natuurlijk heel graag. Trouwens alle tips zijn welkom. Natuurlijk gaan wij wel weer naar Disney, de kleinkinderen zijn alweer iets ouders en och zelf hebben wij ook veel plezier daar. Ook de zwemparadijsjes zijn alijd tof. Ik weet dat je vorig jaar een "jaarkaart"kon kopen voor 100 dollar bij een van de disneyzwemparken als dat weer zo is!!! dan weten wij het wel.

Ik kan nog niet echt voor tickets gaan.... het duurt nog iets meer dan 300 dagen..... maar hoor je iets of zie je iets graag... immers met 6 volwassenen en 2 kinderen (roos de jongste is nog gratis) moet je wel op de financiële kleintjes letten. Wij geven veel liever geld uit op de vakantie ;-):o

Ta2 Gerrit
08-07-12, 18:33
Onze vaste huurbaas overzee heeft ook een 4-bed villa in Lindfields, de Orlando Star (http://www.orlandostarvilla.com/), met veel speeltjes voor zowel kids als volwassenen.
Relatief dicht bij Disney en tal van winkels en restaurants binnen 5 à 10 minuten. Misschien iets voor jullie ?

oma van tijn
08-07-12, 19:42
Hoi gerrit,

dank je wel ik zal eens een kijkje gaan nemen(digitaal dan)