PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Monique L.



Monique L.
02-07-12, 22:10
Nog 1 weekje thuis en dan ga ik voor het eerst naar Amerika! al ruim een half jaar geleden de reis geboekt en sindsdien dagelijks met de voorpret bezig geweest!

We gaan eerst naar New York en Washington en vervolgens vliegen we naar Miami. Hiervandaan gaan we naar Key West, Fort Meyers, Sarasota, Orlando, Cocoa Beach en we eindigen onze vakantie ook weer in Miami!

De afgelopen maanden heb ik al zo'n beetje alles gelezen op dit forum, veel websites van andere leden bekeken en nu dan eindelijk zelf geregistreerd!

Ook wij hebben een site gemaakt, nu maar hopen dat we tijd hebben om het ter plekke bij te houden! ;-) Het adres is www.wiashi.nl

Tips en adviezen zijn altijd welkom!

Groetjes,
Monique

Njit
02-07-12, 22:35
Welkom. Jullie hebben flink werk gemaakt van de website. Leuk!

Monique L.
02-07-12, 22:53
Dank je!;)

mineke
02-07-12, 23:06
Hallo Monique,
Ik heb me net aangemeld om jullie te gaan volgen, ik wil jullie een hele fijne vakantie wensen en ik kijk al uit naar jullie belevenissen.
grtjes Mineke

Monique L.
03-07-12, 18:38
Leuk! Misschien heb je ook nog wat leuke tips voor de bestemmingen van mijn reis?

Famdekker
04-07-12, 14:46
Lekker hè dat het nu zo dicht bij komt.
toevallig maken wij ook de zelfde route als jullie alleen jullie hebben het geluk dat je al bijna vertrekt wij gaan over een maand. We zullen je site in de gaten houden voor tips.
veel plezier en Geniet ervan.

Mickey99
05-07-12, 19:17
Welkom op dit leuke forum en wat een mooie reis voor een eerste bezoek aan Amerika! Alvast heel veel plezier toegewenst :D

Monique L.
05-07-12, 20:00
Dank je wel!

Het is momenteel erg warm (wist ik natuurlijk van tevoren) in Florida, maar vooral in New York. Hebben jullie dat ooit meegemaakt? Zo ja, hoe heb je dat ervaren?

Iris1990
09-07-12, 10:44
Hoi Monique!

Welkom op het forum! ik was twee jaar terug in New york in juli en toen was het overdag ook over de 40 graden. Wat wij deden, heel vroeg opstaan rond half 7, 7u en gelijk op pad en heerlijke wandelingen maken. Ten eerste is de temp dan heerlijk en is het lekker rustig. Vervolgens kun je de dingen doen waar toegang voor nodig is later doen direct met de metro... in de metro zelf is het goed te doen, als je op de metro staat te wachten is het helaas heel warm en klam en benauwd.. en gewoon heeeel veeel water drinken bij de starbucks koude strawberry frappuccino halen en winkel in en winkel uit om af te koelen...

Have fun! ik ga gelijk je site bekijken!