PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Mandello: Orlando - Miami 30/6-13/7-2012



mandello
28-06-12, 12:06
Het begint serieus te naderen , zaterdag vetrek uit Zaventem :
- dag 1-4 Orlando
- dag 5-6 Naples
- dag 7-8-9 Key West
- dag 10-11-12 Miami
terug op vrijdag 13/7.
Eerst doen we Disney en Universal . Kaarten zou ik kopen op aanraden van een vriend in ons eerste hotel ( Blue Tree resort ).
Dan naar Naples waar we waarschijnlijk ook shopping zullen inlassen , ik ben van plan om klederen mee te nemen voor de eerste 5-6 dagen en dan de rest ginder te kopen.
Van Naples via de Everglades ( daar waarschijnlijk een vliegboot nemen ) naar Key West waar we ook 3n blijven , daar zou ik fietsen huren om ons te verplaatsen .
Dan naar Miami voor terug 3n , wat ik daar zeker zou willen proberen is één van die culinaire city-trips .
Hopelijk strooit Debby geen roet in ons eten...
Tijd om de valiezen te beginnen pakken...

Teleton
28-06-12, 12:13
Kaarten zou ik kopen op aanraden van een vriend in ons eerste hotel ( Blue Tree resort ).
De hotels staan nu niet direct bekend om hun aantrekkelijk geprijsde tickets.......

cindy74
28-06-12, 12:17
Ton heeft gelijk . Tickets hier kopen is als je wat uitkijkt goedkoper .

mandello
28-06-12, 21:11
zaterdag stijgen we al op , dus hier nog tickets kopen zal wel niet meer gaan vrees ik...of leggen ze dat ginder klaar ?

Teleton
29-06-12, 08:21
zaterdag stijgen we al op , dus hier nog tickets kopen zal wel niet meer gaan vrees ik...of leggen ze dat ginder klaar ? Voor de Universal tickets is het een kwestie van thuis printen...Disneytickets kan je vooraf bestellen en je haalt ze op bij de Will Call desk ter plekke. Je kunt ook in de rij bij de kassa's of de automaten.

Over tickets voor de themaparken zijn uitgebreide topics maar je vind de links naar de sites ook in dit berichtje. (http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=171394&postcount=6)
(http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=171394&postcount=6)

mandello
29-06-12, 12:31
bedankt voor jullie reactie , zal de tickets aan de poort kopen , ik heb dit trouwens ook zo gedaan in L.A. in Universal Studios en kon daar direct zonder wachtrij naar binnen , thx.

Nellas
24-07-12, 22:09
Is het gelukt met kleren kopen daar? Ben ook van plan om de helft van t koffer leeg te laten, maar heb geen idee of het inderdaad de moeite is om daar te gaan shoppen. Hoor van vrienden dat t echt een shopping-paradijs is!!