PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Natalie: Florida met familie, juli 2012



natalie
27-06-12, 14:49
Ook wij gaan dit jaar voor het derde jaar op rij(weer!) naar Florida,moet er niet meer aan denken om ergens anders heen te gaan,zo verslaafd zijn we inmiddels...
Wij gaan van 7 t/m 28 juli.
Ons schema ziet er zo uit:

Dag 1:Orlando
Dag 2:Orlando
Dag 3:Cape Coral
Dag 4:Cape Coral
Dag 5:Cape Coral
Dag 6:Cape Coral
Dag 7:Cape Coral
Dag 8:Cape Coral
Dag 9:Cape Coral
Dag 10:Miami
Dag 11:Miami
Dag 12:Miami
Dag 13:Miami
Dag 14:Miami
Dag 15:Miami
Dag 16:Orlando
Dag 17:Orlando
Dag 18:Orlando
Dag 19:Orlando
Dag 20:Orlando
Dag 21:Orlando.

Wij hebben de eerste 2 nachten een hotel in Orlando,in Cape Coral hebben we een villa met boot gehuurd,in Mami zitten we in hotel Savoy en vervolgens sluiten we af met een villa aan het water in Orlando,!
We hebben er zin in!!

charly
28-06-12, 00:30
Veel plezier. Wij vertrekken komende week zaterdag en beginnen in Miami. Ook wij hebben voor de andere twee weken een villa gehuurd in Cape Coral (vanaf 8 juli).

natalie
28-06-12, 15:50
Jullie ook veel plezier,ik hoop dat jullie geen last meer hebben van Debby,maar zo te zien ziet het er goed uit!
Wij zitten in het noordwesten van Cape Coral en jullie?

twinmom1995
28-06-12, 21:57
Hallo Natalie,

Ik zag je bericht op ons blog.
Ik kan me voorstellen dat je een jaartje overslaat met het schrijven van een blog. Het is altijd behoorlijk wat werk.
We hebben inderdaad al eerder bij elkaar in het vliegtuig gezeten maar dat was 2010 dacht ik.
Ik heb al meer mensen gehoord die 7 juli dezelfde vlucht hebben.
Het gaat lekker opschieten.
Jullie hebben een mooi schema, alvast heel veel plezier.

natalie
29-06-12, 22:41
Hoi,
Ik heb idd ook al meer mensen gezien die ook op 7 juli vertrekken,dus dat wordt vast een gezellige vlucht! Heb er in ieder geval al heeeel veel zin in...
En jullie ook veel plezier gewenst.